krysti napisał(a):
Może być membrana egr uszkodzona, wężyki uszkodzone lub zawór n18.
Obstawiam na membranę w egr. Możesz w dmuchnąć w wężyk podłączony do egr i zobaczyć czy ucieka powietrze przez membranę.
oli80 napisał(a):Jak ci nie przeładowuje to nic nie macaj,turbo troszkę wysoko jest podregulowane ale 2.5 tdi przy takim ustawieniu jest żwawszy w dolnym zakresie obr i lepiej reaguje na gaz,jagbys jednak chcial miec takie ustawienia jak kiedyś to należy nieco wydłurzyć sztange od gruszki
Joker001 napisał(a):krysti napisał(a):
Może być membrana egr uszkodzona, wężyki uszkodzone lub zawór n18.
Obstawiam na membranę w egr. Możesz w dmuchnąć w wężyk podłączony do egr i zobaczyć czy ucieka powietrze przez membranę.
Dmuchnąłem, powietrze nie ucieka, wężyki całe.
Czy jakby padł ten zawór N18 to nie wywali jakiegoś błędu?
Czy N18 można jakoś zdiagnozować?
Joker001 napisał(a):oli80 napisał(a):Jak ci nie przeładowuje to nic nie macaj,turbo troszkę wysoko jest podregulowane ale 2.5 tdi przy takim ustawieniu jest żwawszy w dolnym zakresie obr i lepiej reaguje na gaz,jagbys jednak chcial miec takie ustawienia jak kiedyś to należy nieco wydłurzyć sztange od gruszki
To jakby zauważyłem że się lepiej zbiera - mi nie przeszkadza , tylko czy nie będzie to miało wpływu na dalszą eksploatację, czyli czy za jakiś czas np. mi turbo nie padnie?
Joker001 napisał(a):Dmuchnąłem, powietrze nie ucieka, wężyki całe.
Czy jakby padł ten zawór N18 to nie wywali jakiegoś błędu?
Czy N18 można jakoś zdiagnozować?
Piotruś napisał(a):Sprawdź czy nie jest zaślepiony wężyk pomiędzy N18 a membranką EGR. Jeśli jest - udrożnij go, jeśli nie jest - sprawdź czy pojawia się w nim jakiekolwiek podciśnienie.
Jeżeli wężyk okaże się drożny ale nie będzie w nim podciśnienia - wtedy zajmiesz się weryfikacją samego N18 .
Joker001 napisał(a):a) albo jako niedoświadczony mechanik źle wyczyściłem EGR
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości