n75 już podmieniałem, przewody zmienione dla świętego spokoju. Mechanik jeszcze wymieniał wałek rozrządu, auto zaczęło dymić i palić jak smok ok 13l100 to stanowczo za dużo jak na 1.9. Zostaje mi spr samego EGR ale wątpię żeby to był on,ponieważ przed regeneracja wszystko było ok.
O czysty EGR zawsze warto zadbać ale to nie on jest powodem Twoich problemów. Gdyby zawór się nie domykał nie byłoby irracjonalnych przyrostów ciśnienia w okolice 2970 mbar (log 011 dyn) .
Skoro zawór N75 i wężyki wyeliminowałeś podejrzana zostaje tylko turbina, co zresztą nie jest odosobnionym przypadkiem po nieudanej regeneracji.
Dziwnych działań mechanika nie sposób skomentować. Ta kwestię musisz rozwiązać we własnym zakresie.
Po zalogowaniu w 03BS coś dziwnego się trafiło auto sie zdusiło i zgasło nwm jak to interpretować, na tym logu akurat go tylko dusiło.
To tez się często zdarza. Wyraźnie widać, że w niektórych momentach drastycznie maleje masa zasysanego powietrza.
Wyczyść EGR. Wymiana turbiny wydaje się koniecznością ale też nie zapominaj, że gadamy na odległość wyłącznie na podstawie cyferek, więc cała odpowiedzialność za ewentualną pomyłkę spoczywa wyłącznie na Tobie. Tym bardziej wobec niezrozumiałych działań mechanika być może coś jeszcze jest na rzeczy.
Ja bym się jednak założył o wiele, że wymiana turbo i powrót do odpowiedniego wałka oraz prawidłowa regulacja synchronizacji rozrządu skutecznie rozwiążą problemy.
Nie zapomnij podzielić się wynikami podjętych prac.