c5 2.4 quattro avant Szwecja

c5 2.4 quattro avant Szwecja

Postprzez goral81 » 2014-02-24, 19:46

Witam,
dalej poszukuje swojego Q, co powiedzie na taką sztukę:
http://www.blocket.se/kalmar/Audi_A6_2_ ... ?ca=11&w=3

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
clio 1.2 LPG -było
100 c4 2.5tdi -było
a6 c4 2.6 -jest
a4 1.8t -jest
goral81
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2014-02-15, 17:49
Model: A6 C4
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Rok: 1996
Imię: Tomek

Re: c5 2.4 quattro avant Szwecja

Postprzez nie pamietam 82 » 2014-02-25, 07:37

Info: 4WD, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem, Antispinn, C-lås, CD-stereo, Dragkrok, Motor och kupévärmare, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Elstol förare, Elstol passagerare fram, Farthållare, Färddator, Komplett ifylld servicebok, Larm, LM-fälgar, Motorvärmare, Regnsensor, Servostyrning, Sidoairbag, Skinnklädsel, Sportstolar, Stereo, Stolvärme fram, Svensksåld, Vinterhjul - dubb, Xenonstrålkastare, Yttertemperaturmätare. Besiktad till 2015-05-31. Finansiering kan ordnas via Wasa Kredit AB.

Poza tym, ze rozumiem z tego coś między 10-20% to na pierwszy rzut oka wydaje mi sie (chociaż to może być tylko złudzenie), ze błotnik pasażera z przodu był malowany i to bez cieniowania <mysli> <mysli> <mysli>

Chociaż ten od kierowcy też tak dziwnie wygląda <mysli> <mysli> <mysli>
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: c5 2.4 quattro avant Szwecja

Postprzez goral81 » 2014-02-26, 09:26

To fakt, ma jakiś inny kolor ten błotnik, może bity był a może zeżarła go rdza?
Swoją drogą jak to możliwe, że tyle tych c5 tak strasznie rdzewieje na nadkolach, z przodu i tyłu, ja zawsze myślałem że jest ocynk wszędzie i nie ma prawa rdzewieć jeśli nie było uszkodzone.
scubanyGTI
co masz na myśli pisząc "dokładki" bo trochę nie kumam.
clio 1.2 LPG -było
100 c4 2.5tdi -było
a6 c4 2.6 -jest
a4 1.8t -jest
goral81
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2014-02-15, 17:49
Model: A6 C4
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Rok: 1996
Imię: Tomek

Re: c5 2.4 quattro avant Szwecja

Postprzez nie pamietam 82 » 2014-02-26, 10:18

goral81 napisał(a):nie ma prawa rdzewieć jeśli nie było uszkodzone.


Nie ma prawa rdzewieć - jezeli pojawia sie rdza to musiało byc coś "majstrowane" <mysli>

goral81 napisał(a):co masz na myśli pisząc "dokładki" bo trochę nie kumam.


Obrazek

Seryjnie jest to w kolorze szarym, ciemnoszarym - ale moze była opcja zamówienia sobie w kolorze (dokładek) przy zakupie auta - nie jestem pewien <mysli>
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: c5 2.4 quattro avant Szwecja

Postprzez bocjar » 2014-02-26, 11:33

goral81 napisał(a):To fakt, ma jakiś inny kolor ten błotnik, może bity był a może zeżarła go rdza?

Trudno powiedzieć/ ocenić po fotkach. Możliwe że malowany ale nie musi oznaczać bity. Naprawy "po bity" są bardzo drogie, wręcz/często nieopłacalne.
Wyposażenie jakieś tam jest, webasto i książka serwisowa... Jakby co to masz trochę danych na temat tego auta (trzeba pamiętać że ilość właścicieli = 8 to również zawiera firmy pośredniczące/autohandle):
Identyfikacja pojazdu
Rejestracja: TXF833
Marka: AUDI A6 AVANT 2.4 QUATTR
Kolor: Srebrny Rodzaj pojazdu: PB
MFG: 2002 Rodzaj klasy pojazdu: I
Numer identyfikacyjny: WAUZZZ4B13N060127
Numer homologacji typu: e1 * 98/14 * 0051 * 21
Data zatwierdzenia: 2002-09-27
Najnowsze UE regbevis Część 1: 11.10.2013
Najnowsze UE regbevis część 2: 11.10.2013

Dane pojazdu
Stan pojazdu: Wolny (19.02.2014)
Tymczasowa rejestracja: Nie
Liczba właścicieli: 8 Ruch handlowy: Nie
Pojazd produkowany: 2002-11
Producent Odpowiedzialny: 556084-0968
W ruchu po raz pierwszy w Szwecji: 2002-12-11
W ruchu po raz pierwszy za granicą: Import / przyjazdy: Nie

Kontrola danych
Termin kontroli: 01.01.2015 - 31.05.2015
Ostatniej kontroli bezpieczeństwa: 20.01.2014
Stan licznika: 190530
bocjar
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2014-01-20, 11:53
Lokalizacja: pomorskie
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Imię: Jarek

Re: c5 2.4 quattro avant Szwecja

Postprzez zibi06 » 2014-02-27, 20:04

fotoplastikon napisał(a):Masz kontakt ze sprzedawca ?
Co on CI mówi ?

fotoplastikon
, jeżeli znane są tablice ( numer rejestracyjny) danego auta to przynajmniej w kliku krajach np. w Szwecji nie ma problemu aby sprawdzić jakieś tam podstawowe informacje :) ( przedstawione przez bocjar są ogólnodostępne).
goral81, Jeżeli jesteśmy zainteresowani kupnem auta ze Szwecji, Danii, Holandii i znamy numer rejestracyjny to wymienione kraje posiadają systemy umożliwiające sprawdzenie pewnych informacji np. typu przebieg, ważności badań technicznych, statusu ważności rejestracji, czy ilości właścicieli (w kwestii Szwecji wiem że często autohandel/ serwis/ pośrednik jest także uwzględniany więc wskazana ilość 8 jest przynajmniej/prawdopodobnie mniejsza o 50% . Oczywiście do takich informacji można i raczej powinno się podchodzić z dozą ostrożności i "informacyjnie". Przykro to napisać ale "rodacy" są wszędzie (inni też).
Nawet jeżeli cokolwiek było malowane wcale nie musi to oznaczać tzw "dzwona". Widziałem Audi A6 C5 (6-7 letnie) sprowadzone ze Szwecji, które było zakwalifikowane "do kasacji". Niestety ceny jakikolwiek napraw są tak horrendalnie wysokie że dla ubezpieczalni są nie do przyjęcia. Szczerze mówiąc nie jednemu życzę auta po takim "dzwonie") bo jeździ czym jeździ.

Aby sprawdzić auto znajdujące się w Belgii potrzebny jest numer Car- Pass. Każda firma która prowadzi handel samochodami lub je naprawia (do 3,5 tony) ma obowiązek przekazywania danych do centralnej bazy Car – Pass (przez Internet, fax, pocztę). Z tego obowiązku zwolnione są
- myjnie samochodowe,
- auto-pomoc i naprawy nie przekraczające 125 € (wyjątek to auta firmowe).
Nie dostosowanie się do powyższego wymogu jest prawnie karalne (grzywna i kara więzienia).

Każdy Belg który chce sprzedać swoje auto musi wykonać szczegółowy przegląd techniczny. Po pozytywnym przejściu otrzymuje dokument zawierający ocenę stanu auta i wydrukowane świadectwo ( z systemu Car-Pass).
Należy jednak pamiętać że certyfikat Car – Pass jest ważny tylko przez 2 miesiące od daty jego wystawienia i tylko wtedy można go sprawdzić wykorzystując podany poniżej link.

„Złą” wiadomością jest to że zwolnione z tego obowiązku (wykonania aktualnych badań i generowania Car-Pass) są wyspecjalizowane firmy pośredniczące/ sprzedające na eksport.

Jeżeli w poszukiwaniu auta (z w/w państw) korzystamy np z zagranicznych serwisów/portali motoryzacyjnych i widoczne są tablice rejestracyjne (w przypadku Belgii dokument z numerem Car-Pass) to dla sprawdzenia warto skorzystać z poniżej wymienionych serwisów *
* Ze Szwecji jakiś czas temu "sam sobie" sprawdzałem auto (reszta krajów do ewentualnego sprawdzenia/potwierdzenia).
Ze względu na ewentualne problemy językowe proponuję skorzystać np z wyszukiwarki wykorzystując opcję "Tłumacz".

Sprawdzenie auta (znając numer rejestracyjny):


- Holandia
https://ovi.rdw.nl/
http://publiek.vwe.nl

- Dania
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... gning.aspx

- Szwecja
https://fordonsfraga.transportstyrelsen ... ordon.aspx

Sprawdzenie auta wykorzystując aktualny dokument z nr Car-Pass

- Belgia
https://professionals.car-pass.be/verif ... _locale=fr
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Nie mam
Nadwozie: SUV
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2014

Re: c5 2.4 quattro avant Szwecja

Postprzez emtezet » 2014-02-27, 21:27

W szwecji bardzo wiele a6 ma albo pordzewiałe albo pomalowane błotniki, nie wiem czy to wynika z ich kamienistych dróg czy z czegoś innego, ale jak szukałem tam auta to była to przypadłość 90% samochodów. Na przebiegu tam nie oszukują bo jest baza taka jak niby powstaje u nas. Ja w końcu przyciągnąłem ze szwajcarii auto. Sciągając ze szwecji musisz się liczyć z kosztem samego promu ok 1500 zł.
emtezet
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2014-02-21, 08:44
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 BDV 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2003
Imię: Mateusz

Re: c5 2.4 quattro avant Szwecja

Postprzez goral81 » 2014-03-01, 14:04

Super dzięki chłopaki za informacji,
ta sztuka już poszła i na razie oglądam dalej, póki co nie mam większego ciśnienia. A jedyne rzecz to kilometry które są do przejechania żeby oglądać auta, dlatego staram się po zdjęciach jak najwięcej dowiedzieć, bo jechać 500km żeby po oglądać to trochę daleko.
emtezet
Prom to raczej nie będzie 1500, bo jestem teraz w Norwegii i tylko w jedną stronę bym płynał.
Szukam dalej, pozdrawiam
clio 1.2 LPG -było
100 c4 2.5tdi -było
a6 c4 2.6 -jest
a4 1.8t -jest
goral81
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2014-02-15, 17:49
Model: A6 C4
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Rok: 1996
Imię: Tomek


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości