kowalA6 napisał(a):Proszę o jakieś opinie porady dotyczące awaryjności zawieszenia.
Awaryjność pneumatyki w C6 - na tle poprzednika (C5) - wcale nie wygląda źle, ale niestety masz rację mówiąc, ze w razie usterki koszty są horrendalne.
O poduchy generalnie nie masz się co martwić, przednie są prawie niezniszczalne, a tylne są całkiem niezniszczalne.
Najczęściej problemy stwarzają czujniki, kompresor i zespół zaworów pneumatycznych. Niestety naprawa w każdym przypadku liczy się w tysiącach złotych ale to jeszcze dałoby się wytrzymać.
Prawdziwa katastrofa dotyczy cen amortyzatorów, szczególnie przednich.
Warto sprawdzić te elementy przed zakupem auta, bo ich ewentualna wymiana może przyprawić o ból głowy nawet prawdziwych krezusów finansowych, o normalnych użytkownikach "nie wspominając"
... .
Istotne znaczenia dla ogólnej kondycji układu pneumatycznego ma sposób dotychczasowej eksploatacji, gdyż egzemplarze z przebiegami nawet kilkuset tysięcy km bywają w znacznie lepszym stanie od samochodów eksploatowanych mniej ale na dziurawych drogach lokalnych.
W samochodach "wygonionych" po autostradach pneumatyka często jest w stanie idealnym (z wyjątkiem kompresorów, które ze względu na brak wewnętrznego smarowania zużywają się w każdych warunkach).