C7 2012 3.0 313KM quattro

C7 2012 3.0 313KM quattro

Postprzez slavek11 » 2016-11-21, 19:45

Witajcie,
szukając nowego auta znalazłem ogłoszenie o zakupie Audi A6.
Wstępnie przymierzałem się do zakupy nowego 2.0 quattro, ale być może to będzie ciekawsza (i tańsza w ogólnym rozrachunku) opcja.
Jeżeli chodzi o sprawy techniczne jestem raczej "zielony".
Czy ktoś mógłby zerknąć na poniższy link i przedstawić swoją opinię jeżeli chodzi to auto.

http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-2012r- ... 934bb15c91

Pozdrawiam
Sławek
slavek11
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2016-11-21, 19:32
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI CAGB 136 KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006
Imię: Sławek

Re: C7 2012 3.0 313KM quattro

Postprzez Piotruś » 2016-11-21, 20:31

Moim zdaniem używane biturbo z pewną i nieskazitelną historią może być dobrą alternatywą do nówki 2.0 TDi quattro, chociaż z drugiej strony auta fabrycznie nowego (nawet w słabszej wersji) nie sposób przecenić, a polifta tym bardziej.

Jednak w tym konkretnym przypadku, w mojej prywatnej opinii, to ogłoszenie wydaje mi się handlarskie i wymagałoby ewentualnie nadzwyczajnej uwagi.
Zdjęcia, a przede wszystkim miejsce sprzedaży (Oleśnica) jest jak dżuma. Sugeruję nadzwyczajnie dużo ostrożności lub poszukanie innego egzemplarza, nie tylko od właściciela ale i dotychczasowego użytkownika.

Z drugiej strony, poliftowa nówka, choćby i 2.0 też ma swoje atuty ale to już wiadomo, że musisz rozważyć samodzielnie.
Tak czy siak zazdroszczę "dylematu" :-D ...
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: C7 2012 3.0 313KM quattro

Postprzez Piotruś » 2016-11-22, 07:36

Slavek11, przyjrzałem się ponownie i mam jeszcze kilka uwag.