CDYA Błąd DPF - 009268

CDYA Błąd DPF - 009268

Postprzez krysti » 2013-10-01, 16:48

Witam.
Na VCDSie mam taki błąd:
009263 - Filtr cząstek stałych
P242F - 000 - zapełniony/zablokowany
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 188424 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2013.10.01
Czas: 16:42:07

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Prędkość: 0.0 km/h
(bez jednostek): 1.0
(bez jednostek): 21.0
Przebieg: 160 km
Czas: 0.00 s
(bez jednostek): 5.0

Jak można rozwiązać problem tego błędu??
Próbowałem przegonienia ale błąd dalej wraca.
Czytałem że temp przed dpf musi mieć 700 stopni ale osiągnięcie tego jest małoprawdopodobne. Temperatura rośnie podczas przyspieszania ale jak puszczam gaz to od razu spada.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)
krysti
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 2013-08-18, 10:13
Lokalizacja: Zielona Góra
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2008

Postprzez Piotruś » 2013-10-01, 19:13

krysti napisał(a):Jak można rozwiązać problem tego błędu??


Są dwie możliwości:
1. Uszkodzenie czujnika różnicy ciśnień G450
2. Zapchany (możliwe) lub uszkodzony (mało prawdopodobne) DPF

krysti napisał(a):Próbowałem przegonienia ale błąd dalej wraca.


Jedną z największych bzdur internetowych jest wskazywanie jakoby dynamiczna jazda miała być antidotum na zapchany DPF.
Kompletny nonsens - wciskanie gazu w podłogę jedynie dodatkowo przyspiesza zatykanie filtra ale nie stwarza warunków do wypalenia sadzy ... .

Jeżeli Twoim problemem rzeczywiście jest zapchany filtr - rozgrzej auto do zwykłej temperatury pracy i "wyskocz" na jakąś landówę (drogę krajową znaczy się) lub autostradę i staraj się przez kilkanaście, a najlepiej 30 - 40 minut utrzymywać mniej więcej stałą prędkość obrotową silnika w przedziale ok. 2000 - 2500 obr/min na 4, 5 lub 6 biegu.
Jeżeli po tym czasie lampka silnika nie zgaśnie najprawdopodobniej będziesz zmuszony wymienić G450 (jest przykręcony z prawej strony skrzyni biegów).
Oczywiście najpierw jeszcze możesz spróbować dopalania wymuszonego "komputerem" ale doświadczenie uczy, że jeśli nie następuje wzbudzenie regeneracji w warunkach drogowych - procedura serwisowa tez nie pomaga ze względu na uwalony G450.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez krysti » 2013-10-01, 20:22

Piotruś napisał(a):
krysti napisał(a):Jak można rozwiązać problem tego błędu??


Są dwie możliwości:
1. Uszkodzenie czujnika różnicy ciśnień G450
2. Zapchany (możliwe) lub uszkodzony (mało prawdopodobne) DPF

krysti napisał(a):Próbowałem przegonienia ale błąd dalej wraca.


Jedną z największych bzdur internetowych jest wskazywanie jakoby dynamiczna jazda miała być antidotum na zapchany DPF.
Kompletny nonsens - wciskanie gazu w podłogę jedynie dodatkowo przyspiesza zatykanie filtra ale nie stwarza warunków do wypalenia sadzy ... .

Jeżeli Twoim problemem rzeczywiście jest zapchany filtr - rozgrzej auto do zwykłej temperatury pracy i "wyskocz" na jakąś landówę (drogę krajową znaczy się) lub autostradę i staraj się przez kilkanaście, a najlepiej 30 - 40 minut utrzymywać mniej więcej stałą prędkość obrotową silnika w przedziale ok. 2000 - 2500 obr/min na 4, 5 lub 6 biegu.
Jeżeli po tym czasie lampka silnika nie zgaśnie najprawdopodobniej będziesz zmuszony wymienić G450 (jest przykręcony z prawej strony skrzyni biegów).
Oczywiście najpierw jeszcze możesz spróbować dopalania wymuszonego "komputerem" ale doświadczenie uczy, że jeśli nie następuje wzbudzenie regeneracji w warunkach drogowych -
procedura serwisowa tez nie pomaga ze względu na uwalony G450.


Już raz jechałem właśnie z stałą prędkością przez około 25 minut. I błąd nie zniknął.
Odziwo żadna kontrolka na fisie się nie świeci, tylko w VCDSie siedzi błąd.
Czyli G450 mierzy różnice ciśnienia przed i za DPFem i na podstawie algorytmu wylicza zapełnienie??
Też mi się wydaje że dpf jest oki chociaż dopiero się uczę tego auta.
Żadnych spalin nie czuć i nie widać. Moc jest w normie - chociaż jeszcze się do niej nie przyzwyczaiłem :] .
W których grupach widać zapełnienie filtra DPF w % i ilość sadzy oraz różnice ciśnień G450??
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)
krysti
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 2013-08-18, 10:13
Lokalizacja: Zielona Góra
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2008

Postprzez Piotruś » 2013-10-02, 07:04

krysti napisał(a):Odziwo żadna kontrolka na fisie się nie świeci, tylko w VCDSie siedzi błąd.


A powinna. I to zdecydowanie !!

krysti napisał(a):Moc jest w normie - chociaż jeszcze się do niej nie przyzwyczaiłem


O ile nie jest jej więcej niż fabryka dała :roll: ... .

Krysti, chodzi o to, że błąd: P242F - 000 - zapełniony/zablokowany, z tego co wiem, powinien skutkować zarówno zapaleniem się kontrolki "MIL" na liczniku oraz wprowadzeniem silnika w stan serwisowy i odebrać mu dużo wigoru.

Z tego co piszesz nic takiego nie występuje i dlatego podejrzewam, że w Twoim aucie od jakiegoś czasu filtr DPF już nie występuje, a jakiś druciarz dopuścił się zwykłej zbrodni technicznej nazywanej chwytliwym marketingowo określeniem "programowego wyłączenia obsługi DPF" .

Może być nawet i tak, że omawiany błąd jest generowany specjalnie aby nie następowało aktywne wypalanie - dawno wyrżniętego w pień - DPF'a :roll: :?:
Niestety, wraz z "programowym usunięciem DPF" najczęściej jest proponowana jeszcze jedna usługa o mocno mylącej i nie mającej niczego wspólnego z prawdą nazwie - czyli tzw. chiptuning.

Krysti, proponuję Ci jak najszybciej ustalić jakie są fakty, ponieważ gdyby moje spekulacje się potwierdziły, to zarówno druciarsko "wyłączony" DPF jak i oprogramowanie ECU niewiadomego pochodzenia mogą stanowić realne i duże niebezpieczeństwo uszkodzenia silnika, turbiny lub jeszcze kilku innych elementów osprzętu.

Ponieważ nie znam Twoich lokalnych możliwości serwisowych trudno podpowiedzieć do kogo powinieneś się udać po nie budzącą niedomówień diagnozę.
Samodzielnie tego tematu (bez urazy) raczej nie ogarniesz.

krysti napisał(a):Żadnych spalin nie czuć i nie widać.

Człowieku, masz "prawie nowe" auto, z mocno dopracowanym układem wtryskowym spełniającym wymagania normy EURO-5 (przynajmniej do chwili zanim jakiś ciul nie zniszczył seryjnych nastaw).
Co tam maiłoby Ci kopcić lub śmierdzieć, skoro spaliny wydostające się z wydechu są prawie tak samo czyste jak powietrze zasysane przez silnik ;-) ... ??

krysti napisał(a):W których grupach widać zapełnienie filtra DPF w % i ilość sadzy oraz różnice ciśnień G450??


Ponieważ (do newralgicznych czynności) korzystam z "trochę" innego sprzętu trudno mi powiedzieć jak VCDS diagnozuje sterownik CDYA ale albo znajdziesz te parametry w odpowiednich blokach wartości mierzonych (08) grup 102.3 i 102.4, albo w pomiarach rozszerzonych (są doskonale rozpisane, więc nie ma problemów z identyfikacją poszukiwanego parametru).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez Koenig » 2013-10-02, 07:31

To C5 miało już DPF? Myślałem że BAU to Euro IV.
- Tatusiu, czy ten samochód jest zepsuty?
- Nie synku, to diesel...
Avatar użytkownika
Koenig
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 530
Dołączył(a): 2013-06-20, 11:12
Lokalizacja: Małopolska
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Janusz

Postprzez Piotruś » 2013-10-02, 07:39

Koenig napisał(a):To C5 miało już DPF? Myślałem że BAU to Euro IV.


Oczywiście, że w C5 nie było DPF - ale w obu modelach (C5 i C6) był "taki sam" katalizator oksydacyjny.

W autach z DPF katalizator znajduje się we wspólnej "puszce" bezpośrednio przed wkładem filtra cząstek i pełni "dodatkową" rolę "potęgującą" temperaturę spalin do wartości umożliwiającej czynną regenerację DPF.

Brudny, zapchany katalizator po prostu nie spełnia żadnych funkcji (oprócz szkodliwego blokowania swobodnego przepływu spalin) i dlatego posłużyłem się tym przykładem aby udokumentować, że kilkaset tysięcy przebiegu wcale nie musi oznaczać, że element nadaje się tylko do wywalenia ... (bo gdyby katalizator nie funkcjonował, to i działanie DPF szybko uległoby nieodwracalnemu zatrzymaniu).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez Koenig » 2013-10-02, 07:45

No właśnie, autor w profilu ma C5, a temat jest w C6 - dopiero teraz zauważyłem.
I dlatego się zdziwiłem dlaczego roztrząsacie DPF w C5 ;d
- Tatusiu, czy ten samochód jest zepsuty?
- Nie synku, to diesel...
Avatar użytkownika
Koenig
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 530
Dołączył(a): 2013-06-20, 11:12
Lokalizacja: Małopolska
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Janusz

Postprzez Piotruś » 2013-10-02, 07:55

I dlatego się zdziwiłem dlaczego roztrząsacie DPF w C5 ;d

Odpowiedź leży w kodzie silnika: CDYA .
Chodzi o "regularne" 3.0 TDi 240 PS po lifcie z RM'2009 ;-) .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez krysti » 2013-10-02, 08:11

To mnie troszkę zaniepokoiłeś :-/ .
Co do sprawdzenie czy w ECU siedzi chip i jak wygląda sprawa programowego wycięcia DPF-a, mam pewien pomysł.
Spróbuje wyciągnąć zawartość ECU mppsem i wyślę zawartość do gościa który robił mi chipa w golfie.
Pytanie tylko czy mój kabelek wyciągnie zawartość :-/.

[ Dodano: 2013-10-02, 09:13 ]
Koenig napisał(a):No właśnie, autor w profilu ma C5, a temat jest w C6 - dopiero teraz zauważyłem.
I dlatego się zdziwiłem dlaczego roztrząsacie DPF w C5 ;d

Profil już poprawiony ;-)

[ Dodano: 2013-10-02, 20:21 ]
Dzisiaj próbowałem wyciągnąć zawartość ECU ale niestety nie da rady tego zrobić.
Trzeba wyciągać sterownik na stół bo siedzi tam EDC17 BOSCH Tricore który jest zabezpieczony ( info od tunera który robił mi chipa w golfie ).
Wiec jak narazie nie mam możliwość sprawdzenie tego na miejscu czy auto ma czipa i czy coś było grzebane z Dpfem.
Jeżeli było coś robione to na 100% za granicą - nie wiem jaka jest polityka na zachodzie odnośnie DPFa.
grupa 107 :
http://www.flickr.com/photos/krysti4/10057919284/
grupa 104:
http://www.flickr.com/photos/krysti4/10057910344/
Co do grup 102 to sprawa wygląda następująco:
Na luzie:
http://www.flickr.com/photos/krysti4/10057519213/
Przy obrotach około 2000 obrotów:
http://www.flickr.com/photos/krysti4/10 ... otostream/
Widać że w grupie 102.4 wartość ciśnienia jest taka sama natomiast w oknie 3 już wzrasta po dodaniu gazu.
Chodzi mi właśnie po głowie czy czujnik g450 nie jest uwalony.
Wiem że auto za granica miało robione akcje serwisową - aktualizacja sterownika silnika, ale chyba to nie ma tutaj znaczenia, plus nowa pompa wysokiego ciśnienia - przy przebiegu 130 000, dwa nowe kolektory ssące wsadzono w zeszłym roku.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)
krysti
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 2013-08-18, 10:13
Lokalizacja: Zielona Góra
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2008

Postprzez Piotruś » 2013-10-03, 08:07

Krysti, zaciekawiony Twoim tematem zacząłem drążyć sprawę po swojemu i pierwsza widomość, na którą trafiłem jest tak, ze kiedy rozszerzeniem błędu jest zapis:

P242F - 000 - zapełniony/zablokowany


kontrolka MIL na liczniku wcale nie świeci (czyli tak jak u Ciebie).
Okazuje się wiec, ze w poprzednich postach niechcąco wprowadziłem Cię w błąd ( sorry !! ) , ale wynika to z faktu, że kiedy rozszerzenie błędu przyjmuje postać 001 lub kolejne) - wtedy kontrolka rzeczywiście powinna świecić, a silnik zaczyna pracować w trybie serwisowym.

Nadto, o czym uprzednio nie wspominałem, ale od początku nie dawała mi spokoju data powstania awarii :
Data: 2013.10.01
Czas: 16:42:07
.

Na to wszystko nakładają się wstawione przez Ciebie "logi" z grup: 102, 104 oraz 107 i chociaż nie ma pewności, ze spełniłeś prawidłowe warunki pomiaru myślę sobie, że moja teoryjka o wyrżniętym DPF'ie straciła (przynajmniej na razie) rację bytu.

Biorąc to wszystko pod uwagę (data, obraz logów i brak kontrolki) myślę, że - przynajmniej na razie - należy zdecydowanie wrócić do pierwotnej koncepcji:

Piotruś napisał(a):Są dwie możliwości:
1. Uszkodzenie czujnika różnicy ciśnień G450
2. Zapchany (możliwe) lub uszkodzony (mało prawdopodobne) DPF


i zgodnie również z Twoimi zamierzeniami zająć się jednak czujnikiem G450.

Jedyne co na obecnym etapie mogę jeszcze Ci podpowiedzieć, to zanim kupisz nowy czujnik warto sprawdzić łączące z go z obudową DPF'a wężyki jak i wiązkę elektryczną - bywa, że G450 jest sprawny tylko kabelkami zajęły się kuny ... .
Gdyby tak było - szkoda wywalać niepotrzebnie kasę przed ustaleniem faktów.

Kończąc i jeszcze raz przepraszam za pierwotne, mam nadzieję nieuzasadnione, zamieszanie.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez krysti » 2013-10-03, 09:34

Piotruś napisał(a):Krysti, zaciekawiony Twoim tematem zacząłem drążyć sprawę po swojemu i pierwsza widomość, na którą trafiłem jest tak, ze kiedy rozszerzeniem błędu jest zapis:

P242F - 000 - zapełniony/zablokowany


kontrolka MIL na liczniku wcale nie świeci (czyli tak jak u Ciebie).
Okazuje się wiec, ze w poprzednich postach niechcąco wprowadziłem Cię w błąd ( sorry !! ) , ale wynika to z faktu, że kiedy rozszerzenie błędu przyjmuje postać 001 lub kolejne) - wtedy kontrolka rzeczywiście powinna świecić, a silnik zaczyna pracować w trybie serwisowym.

Nadto, o czym uprzednio nie wspominałem, ale od początku nie dawała mi spokoju data powstania awarii :
Data: 2013.10.01
Czas: 16:42:07
.

Na to wszystko nakładają się wstawione przez Ciebie "logi" z grup: 102, 104 oraz 107 i chociaż nie ma pewności, ze spełniłeś prawidłowe warunki pomiaru myślę sobie, że moja teoryjka o wyrżniętym DPF'ie straciła (przynajmniej na razie) rację bytu.

Biorąc to wszystko pod uwagę (data, obraz logów i brak kontrolki) myślę, że - przynajmniej na razie - należy zdecydowanie wrócić do pierwotnej koncepcji:

Piotruś napisał(a):Są dwie możliwości:
1. Uszkodzenie czujnika różnicy ciśnień G450
2. Zapchany (możliwe) lub uszkodzony (mało prawdopodobne) DPF


i zgodnie również z Twoimi zamierzeniami zająć się jednak czujnikiem G450.

Jedyne co na obecnym etapie mogę jeszcze Ci podpowiedzieć, to zanim kupisz nowy czujnik warto sprawdzić łączące z go z obudową DPF'a wężyki jak i wiązkę elektryczną - bywa, że G450 jest sprawny tylko kabelkami zajęły się kuny ... .
Gdyby tak było - szkoda wywalać niepotrzebnie kasę przed ustaleniem faktów.

Kończąc i jeszcze raz przepraszam za pierwotne, mam nadzieję nieuzasadnione, zamieszanie.


Dzięki Piotruś za zainteresowanie tematem :-) i jak zwykle wielką wiedzę w tematach VAG.
Teraz na weekend spróbuje jeszcze raz wypaść na trasę i sprawdzę jak zachowuje się grupą z masą sadzy, chcę to zrobić z podpiętym laptopem. Jak to nie pomoże to zajmę się czujnikiem G450 - sprawdzałem cenę i nie jest tragicznie - około 200 pln.
Na pewno się nie pogniewam za pomyłkę :-), chociaż już miałem trochę stracha.
Nie wiem jak się odwdzięczę za pomoc ;-).
Co do chipa będę myślał na nim ale to na spokojnie - chce doprowadzić ten błąd do porządku plus zmiana oleju w tipku, później chcę sprawdzić ile jest teraz mocy - nie jestem w stanie sam określić czy auto ma chipa. To auto ma o 60 koni wiecej od BAU i czuć to wyraźnie szczególnie na plecach :-> ale nie wiem jak powinno jeździc w serii a jak z mocą około 280 koni.
Pozytywnie jestem zaskoczony że auto ma praktycznie nową pompę wysokiego ciśnienia i dwa kolektory - a to wydatek w sumie jakieś 10000pln.
Na razie drążę temat wymiany oleju w ASO audi zaśpiewali 4000pln :-o .
Na forach piszą żeby nie wymieniać - takiej opcji nie biorę pod uwagę.
Największy problem jest z tego z czytam to z typem oleju.
Przewijają się cztery typ: ori, zf lifeguard 6, 6plus i 8 . Wydaje mi się że u mnie jest zalany osiem ale dokumentacja ZF-owska też nie jest jednoznczna.
Chyba będę musiał odkręcić przelew w tipku i sprawdzić kolor oleju.

[ Dodano: 2013-10-09, 19:56 ]
Dzisiaj byłem w trasie - jazda 2 razy po około 40 minut obroty okolo 2300.
Tak wyglądają grupy po tej wycieczce:
http://www.flickr.com/photos/krysti4/10173500516/ - zdjęcie z przygazówką.
W grupie 104 masa sadzy po trasie jest większa - nie wiem czemu.
Zaglądałem też dzisiaj pod auto i coś chyba tu nie gra bo mam jeden wężyk wolny. Mam nadzieje że dobry czujnik fotogrfowałem :-/
http://www.flickr.com/photos/krysti4/10173405095/
Do Dpfa dochodził jeden wężyk i jeden przewód.
http://www.flickr.com/photos/krysti4/10173468106/

Juz sprawdziłem i jeden ma być wolny ;-) ( koncepcja czujnika ciśnienia względnego )

[ Dodano: 2013-11-06, 21:23 ]
Problem jak na razie rozwiązany.
Mechanik VASEM przeprowadził adaptację g450, dodatkowo wyzerował nastawy zapełnienia filtra dpf
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)
krysti
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 2013-08-18, 10:13
Lokalizacja: Zielona Góra
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2008


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości