nowa to nowa ale nie wiem czy używana nie będzie lepsza
A tak poważnie to o jakich chinczykach piszesz? konkretne marki
nie chodzi o to co bym założył tylko odpowiedziałem na pytanie autora tematufotoplastikon napisał(a):Przemcio,
zalozylbys do swojego auta chinskie opony ?!
fotoplastikon napisał(a):A jak zachowują Ci sie podczas deszczu ? Nie masz problemów z trakcją - ESP ?
Greg napisał(a):po drugie ja osobiście chińskich bym nie założył. pod tym względem jestem patriotą i wybrałbym dębicę (mam w 1 aucie) lub kormorana (miałem kiedyś)
Greg napisał(a):po drugie ja osobiście chińskich bym nie założył. pod tym względem jestem patriotą i wybrałbym dębicę (mam w 1 aucie) lub kormorana (miałem kiedyś)
marekwroc napisał(a):a jaka masz debice?
Greg napisał(a):Frigo dwójki 14 cali w peugeocie.Świetnie dają radę
Edit:
najnowszy test ADAC:
"Polskie Kormorany uzyskały najgorszy w testowanej stawce wynik na suchej nawierzchni i jeden z najgorszych na mokrej oraz pod względem generowanego hałasu. ma jednak niskie opory toczenia i nieźle zachowuje się na śniegu i lodzie. " czyli opona zimowa, niezła na śniegu i lodzie, a kiepska na suchym.... CZY NIE TAKA WŁAŚNIE MA BYĆ OPONA ZIMOWA???
.malboro napisał(a):Greg napisał(a):Frigo dwójki 14 cali w peugeocie.Świetnie dają radę
Edit:
najnowszy test ADAC:
"Polskie Kormorany uzyskały najgorszy w testowanej stawce wynik na suchej nawierzchni i jeden z najgorszych na mokrej oraz pod względem generowanego hałasu. ma jednak niskie opory toczenia i nieźle zachowuje się na śniegu i lodzie. " czyli opona zimowa, niezła na śniegu i lodzie, a kiepska na suchym.... CZY NIE TAKA WŁAŚNIE MA BYĆ OPONA ZIMOWA???
Jeśli chodzi o Frigo 2 - to niestety mam podobnie zdanie
Syn właśnie do Astry nówki założył. Na suchym - głośno i mało komfortowo, na mokrym - droga hamowania w porównaniu ze starymi letnimi Pirellkami z 3m bieżnika nieporównywalnie dłuższa.
Malboro napisał(a):Czekam na śnieg, bo inaczej będzie coś w niedługim czasie do klepania
Malboro napisał(a):Niestety IMO nie taka powinna być opona zimowa, bo zima to nie tylko śnieg
Piotruś napisał(a):Biorę stronę Młodego .
Frigo na polskie warunki sezonu zimowego do samochodu klasy Opel Astra są (moim skromnym zdaniem) bardzo dobrym wyborem, bez niepotrzebnego wyrzucania kasy w błoto (poniekąd dosłownie).
Piotruś napisał(a):Osobiście od kilku dni ujeżdżam (fabrycznie nowe, moje ulubione) Nokiany WR D3 (205/55R16, made in rusia jak się okazało już po zakupie ale mam to w nosie ) i też mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, ze droga hamowania oraz szybkie pokonywanie zakrętów są odczuwalnie gorsze od właśnie zdjętych, zjechanych (3-4 mm bieżnika max) kółek letnich.
Ale wydaje mi się to normalne, bo guma, która musi zachować miękkość i elastyczność w mocno ujemnych temperaturach nie może być równie sztywna co na oponach letnich.
Piotruś napisał(a):W każdym razie wracając do "Dębicy" - korzystając z własnych obserwacji i doświadczeń np. bliższych oraz dalszych sąsiadów - zamierzam założyć do nowego auta (wiesz którego) nic innego ... jak właśnie Dębicę, tyle, że nie "zwykłe" Frigo, a "Frigo HP" (nowszyy model od zeszłego roku, nie spotkałem się dotąd z ani jedną negatywną opinią, nawet mają napisy Made in Germany choć to mało ważne).
Piotruś napisał(a):Malboro , nie usiłuję przekonywać Cię na siłę, fachowcem od opon na pewno nie jestem ale myślę, ze jednak trochę zbyt surowo oceniasz zakup Młodego.
Piotruś napisał(a):Nie wiem na czym jeździsz w swoim A6 ale oby jeszcze nie było tak, że ... , hehe ... .
Piotruś napisał(a):Właśnie się zaczęło i nie sądzę żeby przed porankiem przestało .
Piotruś napisał(a):Pożyjemy, zobaczymy ... . Z przyjemnością wrócę do tego topika wiosną .
Piotruś napisał(a):
Osobiście od kilku dni ujeżdżam (fabrycznie nowe, moje ulubione) Nokiany WR D3 (205/55R16, made in rusia jak się okazało już po zakupie ale mam to w nosie ) i też mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, ze droga hamowania oraz szybkie pokonywanie zakrętów są odczuwalnie gorsze od właśnie zdjętych, zjechanych (3-4 mm bieżnika max) kółek letnich.
Ale wydaje mi się to normalne, bo guma, która musi zachować miękkość i elastyczność w mocno ujemnych temperaturach nie może być równie sztywna co na oponach letnich.
.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości