Ciężkie ranne odpalanie silnika 2.5 tdi ael +20 stopniach

Ciężkie ranne odpalanie silnika 2.5 tdi ael +20 stopniach

Postprzez derbyking1988 » 2019-04-20, 15:40

Witam
Pierwsze ranne odpalenie 2.5 tdi ael koło 4 obrotów silnika i dopiero pali przy temperaturze +20 stopni jak już odpali i od razu zgaszę odpala od strzała.
Kąt wtrysku ustawiony na 60 filtr paliwa nowy na pewno się nie zapowietrza brak pęcherzyków powietrza w paliwie czujnik położenia wały sprawdzony pomierzony miernikiem ma 980 omów oporności w razie czego podkładałem drugi i nic to nie dało nowe podkładki pod wtryskami bo stare przedmuchało.
Pompa po wymianie wszystkich uszczelek stare ciekły. Jedyne co zauważyłem po podpięciu vcds to dawka paliwa ma wahania miedzy 6.59 a 7.20 mg
korekcje na wtryskach 1 (-1.21) 2 (-1.29) 3 (-3.8) 5 (-1.91) to na ciepłym korekcje wtrysków a na zimnym silniku korekcje prawie takie same ale na plusie akurat
czasem minimalnie falują obroty
Prędkość kręcenia rozrusznika 173 obroty a po chwili 190
Czujnik temperatury też sprawdzony i podłożony inny
Ma ktoś jakiś pomysł?
derbyking1988
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2019-04-20, 15:09
Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1997
Imię: Mariusz

Powrót do C4 (1991-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości