jakjak7222 napisał(a): dziś spróbuje vag comem nastawić te klapy,
jakjak7222 napisał(a):właśnie zrobiłem nastawienie klap,
Zakładam że przed wykonaniem nastaw podstawowych wykasowałeś zapisane błędy, ponownie wykonałeś autoscan i po tej czynności nie pokazały się błędy dotyczące klap ? Jeżeli się nie mylę brak błędów jest warunkiem koniecznym.
jakjak7222 napisał(a):czujnik V71 to wtedy tylko wymiana na nowy czy może da rade go jakoś wskrzesić ?
Z wyprzedzeniem (ponieważ nie wiadomo czy po ponownym auto scanie błąd powrócił) i wyłącznie informacyjnie:
V71 to "silniczek" elektryczny znajdujący się w obudowie razem z potencjometrem i przekładnią:
" Silniczki są mało awaryjne, to ten potencjometr najczęściej zawodzi. Najtrudniej jest go doprowadzić do porządku ponieważ styki i powierzchnia rezystancyjna są schowane pod kapselkiem, którego nie da się ściągnąć, więc trzeba odginać, żeby wlać tam jakiekolwiek czyścidło przeznaczone do potencjometrów, np. PR).
" Źródło:a4-klub Jednakże należy zaznaczyć że zapisany u Ciebie błąd nie dotyczył potencjometru (co nie musi go wykluczać).
jakjak7222 napisał(a):wszystkie wartości oprócz 10 jest 000 tak jak powinno być a wartość 10 wynosi 054, czy tak ma być orientuje się ktoś ?
Pozycja 10 wskazuje na klapę dławienia powietrza (zasysanego z zewnątrz) która jest sterowana przez V71 ( Wciśnięcie - na panelu klimatronika - przycisku zamkniętego obiegu powoduje że V71 poprzez klapę zamyka/ogranicza dostęp do "powietrza" z zewnątrz).
Odnośnie wartości "54" (okienko nr 10).. Jakieś tam internetowe opinie są takie, że "wielu tak ma" ale wszystko jest ok (jakiś błąd systemowy).
Ja
jedynie domniemam że wskazana wartość może oznaczać % otwarcie klapy sterowanej przez V71. Jednakże w tej kwestii wypada zasięgnąć opinii u fachowców.
Przy okazji:
Czy po "kalibracji" zapisały się jakieś błędy i jakie odczucia "po" ?
Kiedy wymieniałeś filtr przeciw pyłkowy i/lub czy sprawdzałeś jego stan ?
Pozdrawiam