CO JESZCZE MOZE STUKAC??

CO JESZCZE MOZE STUKAC??

Postprzez mk87 » 2016-06-06, 18:11

Witam wszystkich potrzebuje waszej pomocy. Koledzy wymienilem cale zawieszenie wachacze kompletne , tuleje 4 zawieszenia wozka , przeguby zewnetrzne mocowania amortyzatorow i dalej cos puka.nie mam pojecia co to moze byc , puka przy hamowaniu w prawym kole i czasem przy ruszaniu , przy hamowaniu to przewaznie w koncowej juz fazie czasem cos sie ulozy i nie puka nigdzie nie ma luzow niby a dalej cos puka jezeli chodzi o lewa strone to tez lecz zadziej.audi a6 c5 2.4 automat.co to moze byc moze ma ktos pomysl czy wymieniac powoli wszystko bo juz sam nie wiem. czekam na wasze opinie..
mk87
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2016-05-17, 18:51
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 BDV 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2003
Imię: adam

Re: CO JESZCZE MOZE STUKAC??

Postprzez Andi » 2016-06-06, 21:10

mk87, witam, sprawdzilbym na twoim miejscu ,poprawnosc przykrecenia wszystkich srub , kluczem dynamometrycznym.
Pozniej jedz na diagnostyke do kumatego diagnosty , ktory sprawdzi auto pod katem wystepowania luzow - nie ma bata , aby nie dalo efektu.
Bratu w A4B8 przy wymianie sprzegła , nie dokrecili wystarczajaco jednej sruby ( bodajze od wozka- cos przy podlodze) ,efekt byl taki ,ze przy dodawaniu gazu po wrzuceniu biegu byl stuk ( jakby mlotkiem w podloge). Po sprawdzeniu dokrecili 1 srube ,o pol obrotu i problem znikl.
Podobnie mialem z innym autem : wibracje kola prawego tylko w zakresie 140-150 , mechanicy rozkladali rece brak luzów itp . kola wywazone ,felgi proste .
Diagnosta znalazl luz min wprawdzie,wymienilem uszkodzony podzespol , jazda probna i problem znikl. <okok>
Nie bez znaczenia tez jest stosowanie przy wymianach , oryginalnych srub o tej samej twardosci - bardzo wazne. !
Przy zastosowaniu zbyt miekich srub , zrywa sie gwin i sruba nie trzyma - robi sie luz i bedzie stukalo - warto zweryfikowac.
Elektryka, Automatyka,Zabezpieczenia,zdalne sterowanie
Serwis Turbin Wiatrowych
Avatar użytkownika
Andi
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 607
Dołączył(a): 2013-06-05, 20:23
Lokalizacja: NNM/Viborg
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2009
Imię: Andrzej

Re: CO JESZCZE MOZE STUKAC??

Postprzez Szymanek31 » 2016-06-06, 21:31

Sprawdź jeszcze prowadnice zacisków hamulcowych :)
Szymanek31
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 2015-11-23, 12:55
Lokalizacja: Gostyń
Model: A6 C6
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2006
Imię: Mariusz

Re: CO JESZCZE MOZE STUKAC??

Postprzez mk87 » 2016-06-07, 18:59

Właśnie zastanawiam się nad jarzmem może klocek luz ma ale czy az tak by mogło pukać glośno? Co sądzicie?problem polega na tym że przed wymianą zawieszenia i tego wszystkiego co zrobione tez zaczelo pukać lecz tylko z prawej strony. Noi po wymianie dalej puka lecz klocki też wymieniałem na ATE. Myślę czy może słaba jakoś zawieszenia nie było to nie wiadomo co , no ale by odrazu nie pukalo po wyjeździe z warsztatu chyba że aż tak kiepskie.jadac po dziurach wszystko sztywno trzyma super a tu nagle hamowanie ruszanie puk.kiedys mialem podobnie ale tylko hamowanie walniety był łącznik stabilizatora i tak myślę ciągle o tym czy to może nie słaba jakoś tego łącznika tak może pukać.chyba że źle poskręcane sam nie wiem.
mk87
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2016-05-17, 18:51
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 BDV 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2003
Imię: adam


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości