mk87, witam, sprawdzilbym na twoim miejscu ,poprawnosc przykrecenia wszystkich srub , kluczem dynamometrycznym.
Pozniej jedz na diagnostyke do kumatego diagnosty , ktory sprawdzi auto pod katem wystepowania luzow - nie ma bata , aby nie dalo efektu.
Bratu w A4B8 przy wymianie sprzegła , nie dokrecili wystarczajaco jednej sruby ( bodajze od wozka- cos przy podlodze) ,efekt byl taki ,ze przy dodawaniu gazu po wrzuceniu biegu byl stuk ( jakby mlotkiem w podloge). Po sprawdzeniu dokrecili 1 srube ,o pol obrotu i problem znikl.
Podobnie mialem z innym autem : wibracje kola prawego tylko w zakresie 140-150 , mechanicy rozkladali rece brak luzów itp . kola wywazone ,felgi proste .
Diagnosta znalazl luz min wprawdzie,wymienilem uszkodzony podzespol , jazda probna i problem znikl.
Nie bez znaczenia tez jest stosowanie przy wymianach , oryginalnych srub o tej samej twardosci - bardzo wazne. !
Przy zastosowaniu zbyt miekich srub , zrywa sie gwin i sruba nie trzyma - robi sie luz i bedzie stukalo - warto zweryfikowac.