Czy ktoś leje olej 2t (np LM1052) do paliwa do common raila?

Czy ktoś leje olej 2t (np LM1052) do paliwa do common raila?

Postprzez krysti » 2014-12-07, 20:23

Mam pytanie czy ktoś leje olej do dwusuwów np liqui moly 1052 lub inny.
Sporo osób leje ten oleje do silników z common rail i sobie chwali, z dpf nie mają problemów tylko trzeba lać odpowiedni olej.
Czy ktoś z forumowiczów ma jakieś osobiste doświadczenie z tymi środkami?
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)
krysti
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 2013-08-18, 10:13
Lokalizacja: Zielona Góra
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2008

Re: Czy ktoś leje olej 2t (np LM1052) do paliwa do common ra

Postprzez Piotruś » 2014-12-07, 20:40

Moim zdaniem najkrótsza droga do przyspieszonego zasyfienia DPF. Jest horrendalną bzdurą twierdzenie, że którykolwiek olej do dwusuwów jest rzekomo odpowiednim do DPF. Sorry ale większego kretynizmu trudno sobie wyobrazić. Nie słuchaj tego Krysti ... .

Jeżeli chcesz się zabezpieczać przed awariami układu wtryskowego, to dla usera CR z DPF zostaje raczej tylko porządne paliwo premium (Verva, Lotos Dynamic, Shell V-Power) zawierające dodatki polepszające smarność. I - moim zdaniem - nic więcej. I na pewno nie olej 2T !!
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Czy ktoś leje olej 2t (np LM1052) do paliwa do common ra

Postprzez krysti » 2014-12-07, 21:03

Piotruś napisał(a):Moim zdaniem najkrótsza droga do przyspieszonego zasyfienia DPF. Jest horrendalną bzdurą twierdzenie, że którykolwiek olej do dwusuwów jest rzekomo odpowiednim do DPF. Sorry ale większego kretynizmu trudno sobie wyobrazić. Nie słuchaj tego Krysti ... .

Jeżeli chcesz się zabezpieczać przed awariami układu wtryskowego, to dla usera CR z DPF zostaje raczej tylko porządne paliwo premium (Verva, Lotos Dynamic, Shell V-Power) zawierające dodatki polepszające smarność. I - moim zdaniem - nic więcej. I na pewno nie olej 2T !!


W DE dodawanie dodatków do paliwa jest powszechnie stosowane.
Po ostatnie przygodzie za układem wtryskowym który kosztował mnie ponad 10000 wolę mieć sprawny układ wtryskowy niż sprawny dpf.
Tutaj cytat z innego forum silnik taki jak mój.

"Witam ponownie, jestem po teście z olejem Monzol5c.

Pierwsze wrażenia jeżeli chodzi pracę silnika to nie zauważyłem żeby ciszej chodził. W sumie to silnik tak czy tak cichy jest. Może trochę, ale to bardziej subiektywne odczucie. Możliwe że za mało wlałem. Moja mieszanka 1:300.
Ewidentnie co się zmieniło, to regeneracja DPF. Trasa cały czas ta sama, praktycznie 90% autostrada. Bez oleju 600, 700km. Z olejem mam pierwszy wynik 1260km no i jeszcze się nie regenerował."
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)
krysti
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 2013-08-18, 10:13
Lokalizacja: Zielona Góra
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2008

Re: Czy ktoś leje olej 2t (np LM1052) do paliwa do common ra

Postprzez Piotruś » 2014-12-07, 21:18

Krysti, jest tylko Twoją decyzją czy pozwolisz sobie wmawiać takie bzdety ... .
Mi się nie chce komentować debilizmów z innego forum chociażby wobec takiego faktu, że aktywna regeneracja DPF odbywa się nie rzadziej niż co ok. 700 km. bez względu na stopień zanieczyszczenia filtra ... .

Akurat moim zdaniem dobre paliwo premium zdziała dużo więcej dobrego bez zbędnych kompromisów i niepotrzebnych wyborów pomiędzy bardziej sprawną pompą CR czy też DPF-em.
Cokolwiek by nie powiedzieć awarie pomp CR w silnikach 3.0TDi, zarówno starszej jak i nowszej, zmodyfikowanej generacji, należą do niebywałej rzadkości, czyli można o nie zadbać bez zbędnch kompromisów i tworzenia bajek z mchu i paproci ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Czy ktoś leje olej 2t (np LM1052) do paliwa do common ra

Postprzez ringel » 2014-12-22, 23:36

Mi się nie chce komentować debilizmów z innego forum chociażby wobec takiego faktu, że aktywna regeneracja DPF odbywa się nie rzadziej niż co ok. 700 km. bez względu na stopień zanieczyszczenia filtra ... .

Witam Cię kolego Piotruś, widzę że jesteś starym lisem na forum,więc pewnie już nie jedno słyszałeś. Otóż, jeżeli uważasz że Dpf jest regenerowany nie rzadziej niż co ok 700km i itd. co piszesz to jak mi wyjaśnisz logi które mam przed sobą z ostatnią regeneracją DPF z 1260km. Pewnie powiesz że Photoshop. Na necie jest pełno takich logów i niestety wszystkie logi są z olejem do 2 suwów, a nie z żadnym z dodatkami ulepszającymi czy z polecanymi SUPER paliwami ze stacji benzynowych. Zrób test na tym SUPER paliwie i pokaż logi z DPF. Nawet we starych klekotach bez DPF widać mniejsze zadymienie z tyłu. Podaj argumenty, fakty przeciw stosowaniu tego typu olejów do paliwa a nie puste słowa niczym nie popartymi. Pozdro
ringel
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2014-11-09, 17:05
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2010

Re: Czy ktoś leje olej 2t (np LM1052) do paliwa do common ra

Postprzez Piotruś » 2014-12-23, 08:34

ringel napisał(a):Witam Cię kolego Piotruś, widzę że jesteś starym lisem na forum,więc pewnie już nie jedno słyszałeś.

Dokładnie tak jak piszesz - niejedno słyszałem ale muszę szczerze przyznać, że prawda objawiona o zbawiennym wpływie oleju 2T na DPF, którą forsujesz (zdaje się nie tylko na naszym Forum), to jeden z większych debilizmów "technicznych", które było mi dane oceniać, nawet w ciągu kilku ostatnich lat.

ringel napisał(a):Otóż, jeżeli uważasz że Dpf jest regenerowany nie rzadziej niż co ok 700km i itd. co piszesz to jak mi wyjaśnisz logi które mam przed sobą z ostatnią regeneracją DPF z 1260km.

Niczego nie zamierzam komentować ani tym bardziej nie chcę tego oglądać na naszym Forum. I nie chodzi o mnie ale o bezpieczeństwo naszych Forumowiczów.

ringel napisał(a): Pewnie powiesz że Photoshop.

Nie, nie powiem. Wystarczy, że ktoś poruszał się dłuższy czas w warunkach uniemożliwiających zainicjowanie aktywnej regeneracji DPF, czyli najczęściej są to warunki autostradowe, gdy obroty silnika rzadko spadają do 2500 obr/min. . Ponieważ jednak taki styl jazdy sprzyja regeneracji pasywnej - ECU bezproblemowo umożliwia kierowcy kontynuowanie podróży i nie niepokoi kontrolkami.

ringel napisał(a):Na necie jest pełno takich logów i niestety wszystkie logi są z olejem do 2 suwów, a nie z żadnym z dodatkami ulepszającymi czy z polecanymi SUPER paliwami ze stacji benzynowych.

Wiesz, w internecie to ja widywałem już takie rzeczy, że opisać słowami się ich nie da, szczególnie na stronach pomijanych przez googla i blokowanych przez administracje niektórych krajów ... .

O wręcz zbawiennym wpływie najzwyklejszego Mixola 2T dla instalacji wtryskowych Diesla informowałem (i wciąż namawiam do stosowania) np. na Forum AKP już jakieś 7-9 lat temu, ale grupka idiotów (dzisiaj takich debili nazywa się hejterami) aż wychodziła z siebie i robiła wszystko żeby to twierdzenie obalić, bo tak.
Ale niestety - ekoterroryzm ma się świetnie i wraz z nastaniem DPF, a już szczególnie tych nowszych, nazywanych "filtrami zamkniętymi" olej 2T nawet jeśli dobrze działa na elementy hydrauliczne układu wtryskowego, to jest zabójczo niebezpieczny dla mikroporów warstwowej struktury DPF.

Oczywiście zniszczenie/zapychanie nie postępuje lawinowo, co ułatwia szamanom od zaklinania rzeczywistości głoszenie teoryjek takich jak Twoja, ale to W ŻADNYM RAZIE NIE WPŁYWA NA RZECZYWISTE, SUKCESYWNE UNICETWIANIE DPF ze szkodą dla użytkowników niezdolnych samodzielnie oddzielić faktów technicznych od gównoprowdy ... :shock: :evil: :!: :!: :!:

ringel napisał(a):Zrób test na tym SUPER paliwie i pokaż logi z DPF.

Naprawdę nie zamierzam Ci niczego udowadniać ... .
Z grzeczności odpowiadam na Twojego emocjonalnego ale pustego jak bęben i nie popartego żadnymi twardymi argumentami, posta :roll: .

ringel napisał(a):Nawet we starych klekotach bez DPF widać mniejsze zadymienie z tyłu.

O widzisz. Tutaj akurat wyjatkowo się zgodzę :] :!:
Jak już wyżej wspomniałem - stosowanie oleju 2T do diesli ALE TYCH BEZ DPF rzeczywiście wyraźnie polepsza warunki pracy układu wtryskowego diesla, a co jeszcze ciekawsze, im "podlejszy" i bardziej zasiarczony jest ten olej, tym osiągane efekty są lepsze.

Dla DPF oleje 2T są zabójcze.
Chyba, że ktoś zacznie produkować olej 2T w technologii LOW SAPS, no ale to oczywisty nonsens, jak cały ten nikomu nie potrzebny topik ...
<zalamka> .

ringel napisał(a):Podaj argumenty, fakty przeciw stosowaniu tego typu olejów do paliwa a nie puste słowa niczym nie popartymi.

Synku - ale argumentów brakuje Tobie a nie mnie (dokładniej, to nie przedstawiłeś ANI JEDNEGO, hipokryto).
Dałem co najmniej kilka TWARDYCH FAKTÓW obalających Twoje próżne bajdurzenie.
Nie po to żeby przekonać Ciebie ale po to żeby jeszcze raz przestrzec naszych wspaniałych Forumowiczów przed pochopnymi decyzjami.
I jedynie dlatego pozwoliłem się sprowokować do "dyskusji" z Tobą ... .

Ringel, serdecznie Ci radzę, doedukuj się choć trochę z zasady działania I BUDOWY DPF, bo póki co strasznie nam tutaj błaznujesz, a na dodatek jesteś też trochę niegrzeczny.

Gdy już podniesiesz swój poziom merytoryczny i stonujesz emocje - SERDECZNIE ZAPRASZAMY PONOWNIE.

Jeśli jednak nie zamierzasz poprawić poziomu, wracaj tam gdzie za głupotę biją brawo i nagradzają "pomókami".
Tyle w temacie... .

Mówiąc wprost "Kolego" Ringel, u nas to Ty interesu nie zbijesz, bo przecież po to jest cała ta Twoja heroiczna walka o coś, czego kompletnie nie ogarniasz, prawda ? :mrgreen: .
No ale tak jak mówiłem - tutaj naiwniaków nie nałapiesz. Szkoda Twojego i naszego czasu <figielek> .
Nara.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Czy ktoś leje olej 2t (np LM1052) do paliwa do common ra

Postprzez ringel » 2014-12-24, 00:25

Ależ żeś się rozpisał szanowny kolego. Broń Boże, ja nikogo nie namawiam do używania tego typu zabiegów. Nie mam z tego żadnego interesu. Dopiero co wlałem do baku ten olej. Możesz mnie nazywać i innych od idiotów, bo wolno Ci, masz takie prawo.
Niczego nie zamierzam komentować ani tym bardziej nie chcę tego oglądać na naszym Forum. I nie chodzi o mnie ale o bezpieczeństwo naszych Forumowiczów.

Spokojnie, nie musisz się troszyć o innych Forumowiczów, mają własny rozum i zrobią ze swoimi autkami co zechcą.

Nie, nie powiem. Wystarczy, że ktoś poruszał się dłuższy czas w warunkach uniemożliwiających zainicjowanie aktywnej regeneracji DPF, czyli najczęściej są to warunki autostradowe, gdy obroty silnika rzadko spadają do 2500 obr/min. . Ponieważ jednak taki styl jazdy sprzyja regeneracji pasywnej - ECU bezproblemowo umożliwia kierowcy kontynuowanie podróży i nie niepokoi kontrolkami.

Powiem tylko jedno. Jeżeli to był taki cholerny przypadek, że akurat tak się zdarzyło, bo jeżdżę do pracy codziennie autostradą i regeneracja zawsze była przy 600,700km to jakoś dziwnie po wlaniu oleju się tak przytrafiło że pasywna regeneracja uniemożliwiła aktywną regenerację DPF-a to ok. Rozumiem sadza wypalona, ale troche popiołu zostawił po sobie 2T, co w przyszłości może wpłynąć źle na DPF. Może masz rację że wbrew zapewnieniom 2T zostawia więcej popiołu na DPF niż deklarują.
Ringel, serdecznie Ci radzę, doedukuj się choć trochę z zasady działania I BUDOWY DPF, bo póki co strasznie nam tutaj błaznujesz, a na dodatek jesteś też trochę niegrzeczny.

Wg tego co piszą to niektóre 2T spalają się praktycznie bezpopiołowo,(robiono niezależne testy) bo w DE niektórzy już od 2006 roku stosują te specyfiki i nikt nie zasyfił DPF-a, a wręcz przeciwnie mają się bardzo dobrze.
Synku - ale argumentów brakuje Tobie a nie mnie (dokładniej, to nie przedstawiłeś ANI JEDNEGO, hipokryto).

Logi mam na innym kompie, spokojnie. Testów laboratoryjnych nie mam.
I dalej nie musisz szukać zaczepki.
Proszę Cię nie spinaj się tak, piszę z Tobą jak z normalnym człowiekiem, po co te nerwy, wyluzuj idą Święta :]
ringel
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2014-11-09, 17:05
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2010


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości