Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez koma » 2018-08-26, 11:18

Witam,

proszę o sprawdzenie auta Audi Avant A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r / przebieg 30tkm Cena 170tzł
Czy poniższa specyfikacja to dobry wybór, czego brakuje oraz czy cena jest adekwatna?

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-f ... ACa7A.html

Jakich bolączek można się spodziewać przy tym aucie?

Pozdrawiam
koma
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2018-08-26, 11:09
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2017

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez Piotruś » 2018-08-26, 13:36

Czy poniższa specyfikacja to dobry wybór,

Na ile wybór jest dobry musisz sam sobie odpowiedzieć.

czego brakuje

Jak dla mnie najbardziej brakuje napędu 4x4.
Zważywszy fakt, że jest to ostatni model A6, w którym słabsze silniki były zestawione z prawdziwym quattro (w C8 słabsze wersję niestety będą miały AWD rozłączane), w mojej ocenie szkoda rezygnować z tego elementu.
Przy okazji dodam, że jeżeli komuś się wydaje, iż quattro jest mu zbędne to znaczy, że po prostu nie zna bezcennych zalet tego rozwiązania ;-) ... .

Po drugie, jak dla mnie, zważywszy wysoką półkę cenową, brakuje (i to bardzo) elektrycznej regulacji przednich foteli. Już pal licho pamięć ustawień ale elektryczna regulacja jest zdecydowanie bardziej płynna i umożliwia bardziej precyzyjne ustawienia, a tego nie sposób przecenić.

"Brakuje" nagłośnienia BOSE (może być audi sound system ale to już zdecydowanie nie to samo), ale fajnie, że jest "lepsza" nawigacja i "duży" wyświetlacz centralny w zegarach. Rewelacyjny jest zestaw skóry z alcantarą :-D .

czy cena jest adekwatna?

Zacznijmy od tego. że we Franowie ceny najczęściej są z lampy. Nie wiem jak tam jest z targowaniem, bo być może robią duże upusty, ale wywoławcze ceny wzięte z sufitu są ich specjalnością. Jeżeli podejmiesz negocjacje walcz do krwi, bo naprawdę mają z czego schodzić.

Reszta zależy od punktu odniesienia.
Dobrze poszukaj a sam zobaczysz, że za podobne pieniążki inni dealerzy oferują egzemplarze znacznie lepiej wyposażone lub nawet jeśli "takie same", to fabrycznie nowe.

Z drugiej strony gdy pomyślisz o Skodziarzach, którzy za takie same a nawet wyższe kwoty decydują się na zakup o dwie klasy gorszych, wciąż bardzo niedorobionych technicznie Superbów 3'ciej generacji i Kodiaq'ów, to omawiane tutaj A6 wydaje się niesłychaną okazją.

Kończąc proponuję cierpliowś, zimną krew i opanowanie w poszukiwaniach, bo za 170 kolcków łatwo znajdziesz równie nowe (lub nowsze) A6 o cennych walorach omówionych powyżej ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez koma » 2018-08-26, 15:03

Dzięki za podpowiedź. Sytuacja o tyle jest problematyczna, że zostałem bez auta i potrzebuje szybko kupić coś fajnego w dobrych pieniądzach.

Możesz mnie bardziej naprowadzić na lepiej wyposażoną wersje lub nową w tych samych pieniądzach. Też zauważyłem brak elektryki w fotelach (w tej klasie to powinien być standard).

Audi A6 avant to będzie moje pierwsze audi, pierwsze auto premium. Jakie są koszty serwisowania takiego samochodu po 30tk, 60tk, 90tk, 120tk.


Dzięki, pozdrawiam
koma
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2018-08-26, 11:09
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2017

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez Piotruś » 2018-08-26, 20:40

Możesz mnie bardziej naprowadzić na lepiej wyposażoną wersje lub nową w tych samych pieniądzach.

Nie nie. To Twoje zadanie.
Lista dealerów, telefon do garści i wydzwaniasz ... . Dużo samochodów, szczególnie tych z korzystną ceną nie pojawia się na ogólnie dostępnych platformach ogłoszeniowych (typu otomoto, gratka, etc), bo i po co :-D ... .
Generalnie sprawę trochę "przespałeś", bo największe promocje i podaż poliftowych C7 (związana z wyprzedażą odchodzącego modelu jak też WLTP) odbywała się w pierwszej połowie roku. Ale jeśli przyłożysz się bez zbędnej zwłoki zdążysz jeszcze wyrwać coś naprawdę fajnego. Wszystko zależy od Twojej determinacji i zdecydowania.

Jakie są koszty serwisowania takiego samochodu po 30tk, 60tk, 90tk, 120tk.

W przypadku silnika 2.0 TDi można powiedzieć, że znikome. Po 60 tysiącach kilometrów dochodzi wymiana oleju w S-tronic'u i nowy filtr paliwa (jeśli dobrze pamiętam). Ale możesz kupić samochód objęty pakietem przeglądów przedpłaconych, a wtedy to już naprawdę "żyć i nie umierać" :> .
Gorzej z klockami i tarczami hamulcowymi - są niesłychanie trwałe (chociaż najwięcej zależy od szofera), ale ceny oryginalnych części potrafią (niemiło) zaskoczyć ... .
W zwykłych A6 i tak nie jest najgorzej. Ciekawie zaczyna się dziać w odmianach najmocniejszych i na przykład w Q7 (tutaj cena kompletu przednich klocków z wymianą podskakuje pod niecałe 2 tysiaki).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez koma » 2018-08-26, 21:49

Dzięki

Pierwotnie zastanawiałem się nad VW Passat Alltrack B8 2.0 190km 4x4, po skonfigurowaniu samochodu cena wyszła 165tzł (po wszystkim możliwych rabatach) cena katalogowa 205tzł. Po przemyśleniu stwierdziłem, że za te pieniądze może trzeba poszukać czegoś z marki premium - padło na audi. Passat B8 nowa budowa i wszystkie nowe technologie i rozwiązania (np elektroniczne zegary itp), Audi C7 w podobnej cenie może się nie udać kupić tak doposażonej wersji ale to zawsze audi a nie vw. Wydaje mi się, że wydawania 165tzł na vw to trochę za dużo.

Czy ktoś ma porównanie odnośnie vw a audi, czy różnica jest odczuwalna w jakości, prowadzeniu, komfortu jazdy itp?

Jakie jest realne spalanie C7 avant 2.0 190 4x2 oraz 4x4?
koma
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2018-08-26, 11:09
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2017

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez Piotruś » 2018-08-27, 13:08

Wydaje mi się, że wydawania 165tzł na vw to trochę za dużo.

Czy ja wiem ... . Jeżeli miałby to być FABRYCZNIE NOWY Alltrack w wersji "max-max-max", to jak dla mnie na pewno jest bardziej warty tej kwoty niż np. Superb w wersji L&K, za którego szaleńcy płacą (realnie, po rabatach) grubo ponad 180 tysi ... .

odnośnie vw a audi, czy różnica jest odczuwalna w jakości, prowadzeniu, komfortu jazdy itp?

Cokolwiek dobrego by nie powiedzieć na temat Passata NIE WOLNO ZAPOMINAĆ, że jest on TYLKO I WYŁACZNIE jedną z odmian (kompaktowego) Golfa, z wszystkimi konsekwencjami tego OBIEKTYWNEGO FAKTU.
Ponadto warto też dokładnie przejrzeć historię zmian i modyfikacji Passata od RM'2005 by szybciutko zrozumieć, iż (no, może oprócz silników) aktualnie produkowany B9 wcale nie skupia w sobie praktycznie żadnych nowatorskich technologii (sorry ale animowane zegary to naprawdę żaden wyznacznik), tylko stanowi BARDZO STARANNIE dopracowaną kontynuację serii B6.

Na podstawie powyższych FAKTÓW uważam, że chociaż taki fabrycznie nowy i maksymalnie wypasiony Alltrack 4x4 (190PS + DSG) jest warty kwoty 165 kzł, i jakkolwiek dobrze by się nim nie jeździło (a zasługuje na dużo pochwał), to NIE POWINNO SIĘ go porównywać z AUDI A6, bo technicznie są dwa ODLEGŁE światy, oparte na całkiem odmiennych konstrukcjach.
Passatem B9 jeździ się po prostu świetnie. Jest cichy, zwarty i sprytny, dzięki czemu nawet ponad tysiąc kilometrów pokonanych w jednym kawałku nie powoduje zmęczenia ani znużenia u kierowcy u pasażerów ... no ale umówmy się, że pomimo tych niewątpliwych atrybutów od Audi A6 (i A4) dzieli go jednak bardzo-bardzo dużo.
Tych wszystkich różnic może się tak nie odczuwa w miejskich korkach, ale w dłuższych dystansach i zróżnicowanych warunkach drogowych przyjemność z jazdy Olimpiadą ma swoje silne podstawy, do których przerośnięty kompakt nie dorasta. Są to kwestie ewidentne (np. wielowahaczowe, w A4 aż pięcioelementowe przednie zawieszenie), po mniej spektakularne, które jednak uświadamia sobie każdy kto przykładowo chociaż raz rozbrajał drzwi w A6 i w Passacie/Golfie ... .

Dzisiaj, ze względu na koniec prawdziwej motoryzacji, gdyby nie istniało Audi C7 a ja musiałbym wybrać "nowe" auto, pomimo bezdyskusyjnych zalet fabrycznie nowego Alltracka z full wypasem, z uwagi właśnie na inny, znacznie wyższy poziom zastosowanej techniki, a po części też i jakości elementów wnętrza, wybrałbym chyba cos takiego: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-a ... AEqnI.html
(na marginesie znam ten egzemplarz osobiście i przyznam, że zawsze gdy go zobaczę trochę śliniki mi pocieknie) .
Moim zdaniem 2.0TDi sprawdza się w tej budzie lepiej niż w A6, do którego aż prosi się silnik V6 lub większy.

Niezależnie od silnika różnice i przyjemność w obcowaniu z AUDI A4/A6 (na tle Passata) zaczynają się począwszy od kontaktu z bardziej masywną klamką, zupełnie innymi fotelami, działaniem poszczególnych wyłączników i tak dalej ... .

Wybierzesz co uznasz według siebie za najbardziej korzystne, jednak proponuję żebyś nigdy nie utożsamiał Passatów z A4/A6, bo wszystkie są fajne lecz należą do odrębnych światów.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez koma » 2018-08-27, 20:07

Dzięki

Moim zdanie, Passat w środku ma więcej miejsca od A6 (bagażnik też o 100l większy) o A4 nie wspomnę. Zależy mi na wygodzie i na pojemności rodzina 2+2 więc miejsca musi być sporo.

Dzwoniłem dzisiaj po salonach (5 Sosnowiec, Katowice, Warszawa, Rybnik, Częstochowa) ceny aut nowych z 2018, które maja na stanie z napędem na przednia oś to koszt katalogowy 238tzł po rabatach 205tzl, napęd 4x4 268 po rabatach 225zł to przekracza mój budżet. Demówek nie maja. Ciężko mi będzie coś znaleźć.

Audi A4 allroad 4x4 fajne, tylko czy ono nie będzie za małe dla rodziny 2+2 czy będzie odpowiedni komfort?
koma
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2018-08-26, 11:09
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2017

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez Piotruś » 2018-08-27, 22:59

Moim zdanie, Passat w środku ma więcej miejsca od A6 (bagażnik też o 100l większy) o A4 nie wspomnę.

Moim również.
Ciekawostka jednak jest taka, że ten większy w środku Passat (praktycznie pod każdym względem, na długość, szerokość i wysokość), zewnętrznie jest wyraźnie mniejszy od A6 i tylko bardzo niewiele większy od A4.
Przykładowe źródło:
https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... 8/variant/
https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... /c7/avant/
https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... /b9/avant/
Moim zdaniem te "wykluczające się" różnice wynikają przede wszystkim z całkowicie innego ułożenia zespołu napędowego oraz innej koncepcji zawieszenia kół (szczególnie przednich) w A4/A6 i w Golfie (ups, przepraszam, miało być w Passacie) ... :-D .
No i z bardziej masywnej konstrukcji wszelkich elementów nadwozia, takich jak drzwi, klapy ale też stałych elementów konstrukcyjnych.

Dzwoniłem dzisiaj po salonach (5 Sosnowiec, Katowice, Warszawa, Rybnik, Częstochowa) ceny aut nowych z 2018, które maja na stanie z napędem na przednia oś to koszt katalogowy 238tzł po rabatach 205tzl, napęd 4x4 268 po rabatach 225zł to przekracza mój budżet. Demówek nie maja. Ciężko mi będzie coś znaleźć.

Jest jeszcze Lubin, Wrocław, Łódź, Poznań, Gliwice oraz Gdańsk. I kilkanaście innych ... .
Ale może być i tak jak napisałem Ci już wczoraj, że zostały już tylko niedobitki, bo okres największej wyprzedaży C7 bezpowrotnie minął w połowie roku.
I trzeba obiektywnie przyznać, że były to prawdziwe okazje.

Audi A4 allroad 4x4 fajne, tylko czy ono nie będzie za małe dla rodziny 2+2 czy będzie odpowiedni komfort?

Ostatnią rzeczą, do której chciałbym Cię przekonać jest zakup AUDI A4 (B9).
Jednak nie mam żadnych wątpliwości, że silnik 2.0TDi 190PS pasuje znacznie lepiej do A4 niż do A6 błagającego o silną V6-tkę.
Z tego co pamiętam (ale musiałbyś sobie to jeszcze zweryfikować, bo mogę coś mylić), A4 B9 zbliżyło się wewnętrznymi rozmiarami do poprzedniego A6 (C6), czyli aż takie małe (jak kiedyś) też już nie jest.

Co do komfortu praktycznie każde AUDI ma lekko sportowe nastawy (czyli jest przyjemnie mniej lub bardziej sztywne zależnie od wersji).
Jeżeli miałoby być nadzwyczaj wygodnie z mnóstwem miejsca na dzieci, bagaże i inne statki - to już zamiast liczyć i snuć domysły po kilka centymetrów porównując Passata do A6 (lub A4) lepiej od razu spójrz w stronę AUDI Q7 lub VW Tuareg'a z trzylitrowym dieslem i pneumatycznym zawieszeniem.
Będzie w miarę dynamicznie, nadzwyczaj komfortowo i bez klaustrofobii :-P ... .

Koniecznie się pochwal gdy dokonasz ostatecznego wyboru :> :!:
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez koma » 2018-08-28, 21:01

Widzę, że ty raczej nie kupiłbyś Passata, ja raczej nie będę miał wyjścia. Gdzie nie dzwonię to mają A6 ale w cenie 220tzł 4x4 2.0 190km wszystko fajnie tylko do tego manualne fotele (dla mnie to jest żart) samochód za 220tzł i bez elektryki. Dzwoniłem jeszcze dzisiaj w parę miejsc. Efekt jest taki, że teraz zalewają mnie spamem (samochodami za ponad 200tz - ta kwota przekracza mój budżet). Jeśli masz jakieś namiary na fajne audi A6, Q5 lub chwalone przez Ciebie A4 Allroad to proszę się podzielić.

Zastanawiam się nad:
- A6, Q5 (mała trochę), A4 (też ciut za mała może być)
- Passat B8 alltrack
- nowa Honda CR-V (ma być od października dostępna) tylko czy wytrzymam tyle bez samochodu https://www.honda.ca/Content/honda.ca/14c5ae14-4e1f-46a7-bad7-66b1961e3768/ModelPage_Downloads/18MY-Brochure_CR-V_EN_online.pdf

mój poprzedni samochód to właśnie Honda CR-V IVgen Livesyle (oceniam ją dobrze dlatego że wydałem 115tzł i spełniła swoje zadanie) od samochodu za ponad 165tzł wymagam czegoś więcej a za ponad 200tzł to już w ogóle (a tutaj klops w postaci braku elektrycznego ustawienia foteli)

Co wybrać co kupić, nie wiem.

Pozdrawiam
koma
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2018-08-26, 11:09
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2017

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez Piotruś » 2018-08-29, 09:46

Widzę, że ty raczej nie kupiłbyś Passata, ja raczej nie będę miał wyjścia.

Temat nie dotyczy moich preferencji, a wbrew temu co być może Ci się wydaje w wypowiadanych opiniach staram się być obiektywny.
O tym, że jesteś w błędzie niech świadczy fakt, że swojego osobistego pierwszego i fabrycznie nowego Passata kupiłem za własne prywatne pieniądze w 1998 roku u polskiego dealera. Kosztował prawie 100 tyś. zł. i był całkiem innym autem od obecnie produkowanych, ponieważ był technicznym pomostem/wypełnieniem pomiędzy AUDI A4 a A6.
W 2004 roku producent zmienił swoją politykę wprowadzając całkowicie nowe AUDI A6 (C6), produkcję Passata B5 skoncentrował w Czechach (SUPERB I), a "nowego" Passata zbudował na bazie (jako jedna z odmian) nieco nadmuchanego Golfa V i tak zostało do dzisiaj.

Ja nie widzę niczego złego w tym, że Passat w AKTUALNEJ formie jest TYLKO TROCHĘ zmodernizowanym Golfem V-tej generacji, ale nie dziw się, że pojawił mi się uśmieszek pod nosem gdy napisałeś, że :
Passat B8 nowa budowa i wszystkie nowe technologie i rozwiązania (np elektroniczne zegary itp),

bo uważam, że jest to świetnie dopracowana ale NIEZWYKLE ARCHAICZNA konstrukcja sprzed 15 lat.
Fajnie, że VAG wprowadza na pokład nowinki techniczne (np. wspomniane elektronicznie zegary), ale TYM SIĘ NIE JEŹDZI. Troszeczkę zmieniony kokpit i więcej elektroniki też nie zmienia niczego ważnego w kontekście samopoczucia kierowcy i pasażerów po pokonaniu dłuższego dystansu.

Odrębną kwestią są duże zmiany (zdecydowanie na plus) związane z wprowadzeniem platformy MQB, co jednak nie zmienia faktu, że "punktem wyjścia" (bazą) pozostaje kompaktowy Golf ... .

Pomimo wszystko podtrzymuję, że 165 tysi jest korzystną ofertą za max-max wypasionego Alltracka. Może i warto łapać chwilę, bo Pasztet w tej wersji zawsze kosztował znacznie więcej, a obecne rabaty wynikając z WLTP oraz opłat emisyjnych za CO2 i też nie będą trwały wiecznie. Najważniejszymi atrybutami bieżącej wersji są: świetnie dopracowana skrzynia DSG, fajnie zestrojony silnik pozbawiony wad wersji wcześniejszych, ledowe reflektory główne i przyzwoity zespół info-rozrywki.
Auto w odmianie Alltrack fajnie wygląda lecz co najważniejsze posiada napęd 4x4, jest podniesione i trochę sztywniejsze od "cywila". Co prawda Haldex V-tej generacji na tle wcześniejszej IV'ki nie powala i bywa awaryjny, ale i tak świetnie się sprawdza, nie tylko w górach. Aż tyle dobroci za 165 tyś.zł. naprawdę jest warte tej kwoty, pomimo kompaktowej genezy i mocno zestarzałej metryki (w tym przypadku przekutej na dopracowaną jakość).

Ja, po wspomnianym wyżej Pasztecie miałem "kilka" :-D innych (fabrycznie nowych oraz używanych) samochodów, nie wyłączając SUBARU OUTBACK (AD'2011), które przekonało mnie ostatecznie, by od (nowych) Japońców trzymać się z daleka. Dlatego Twoje ciągoty za Hondą zostawiam bez komentarza. Twoja kasa i Twoje decyzje.

Gdzie nie dzwonię to mają A6 ale w cenie 220tzł 4x4 2.0 190km wszystko fajnie tylko do tego manualne fotele (dla mnie to jest żart) samochód za 220tzł i bez elektryki.

Widać, że czas "szalonej wyprzedaży" skończył się.
Skoro rozpoznanie telefoniczne okazało się bezskuteczne przemyśl osobistą wizytę u kilku dealerów (niekoniecznie tylko tych największych). Wszędzie pracują ludzie i ludziska ale rozmowa "w cztery oczy" (w porównaniu z "anonimowym" telefonem) może spowodować dużo większe zaangażowanie (i elastyczność) sprzedawcy gdy poczuje "żywego" klienta "do upolowania".

masz jakieś namiary na fajne audi A6, Q5 lub chwalone przez Ciebie A4 Allroad to proszę się podzielić.

Z rynku niemieckiego też czy jednie krajowe funkiel-nówki ?
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez koma » 2018-08-29, 21:26

Pomimo wszystko podtrzymuję, że 165 tysi jest korzystną ofertą za max-max wypasionego Alltracka. Może i warto łapać chwilę, bo Pasztet w tej wersji zawsze kosztował znacznie więcej, a obecne rabaty wynikając z WLTP oraz opłat emisyjnych za CO2 i też nie będą trwały wiecznie. Najważniejszymi atrybutami bieżącej wersji są: świetnie dopracowana skrzynia DSG, fajnie zestrojony silnik pozbawiony wad wersji wcześniejszych, ledowe reflektory główne i przyzwoity zespół info-rozrywki.


Nie do końca to jest max-max (brak elektryki w fotelach - występuje tylko w wersji z pełną skórą, ta opcja jest dodatkowo płatna 7tys + wentylowane fotele 3tys co nam daje dopłaty 10tys - nie brałem tego) w Alltracku tapicerka standardowo jest z alcantary (to mi wystarcza) brak możliwości dołożenie elektryki - chore.

Tam jeszcze można dorzucić dodatków za 15-20tys wtedy byłby to max-max-max...

W cenie 165tzł jest:
- 2.0 190km
- 4x4
- DSG
Dodatki które dołożyłem
- Lampy led
- elektroniczne zegary
- nawigacja
- otwierana klapa bagażnika z buta (gest)
- przyciemniane szyby
- hak holowniczy
- czarna podsufitka
- pakiet drogowy plus (miedzy inny czyjniki martwego pola)
- kamera cofania




Ja, po wspomnianym wyżej Pasztecie miałem "kilka" :-D innych (fabrycznie nowych oraz używanych) samochodów, nie wyłączając SUBARU OUTBACK (AD'2011), które przekonało mnie ostatecznie, by od (nowych) Japońców trzymać się z daleka. Dlatego Twoje ciągoty za Hondą zostawiam bez komentarza. Twoja kasa i Twoje decyzje.


Czy możesz rozwinąć ten wątek? Do tej pory myślałem, że niemieckie auta są technologicznie bardziej zaawansowane a japońskie np Honda niezawodne, myliłem się?


Widać, że czas "szalonej wyprzedaży" skończył się.
Skoro rozpoznanie telefoniczne okazało się bezskuteczne przemyśl osobistą wizytę u kilku dealerów (niekoniecznie tylko tych największych). Wszędzie pracują ludzie i ludziska ale rozmowa "w cztery oczy" (w porównaniu z "anonimowym" telefonem) może spowodować dużo większe zaangażowanie (i elastyczność) sprzedawcy gdy poczuje "żywego" klienta "do upolowania".


Dzisiaj do mnie oddzwaniali i oferowali
- https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-3 ... AUlSe.html
bardzo mi się spodobała cena i wyposażenie, po dłużej rozmowie wyszło że auto miało 3 drobne szkody (dałem sobie spokój)



Z rynku niemieckiego też czy jednie krajowe funkiel-nówki ?


Jeśli auto pewne to dlaczego nie.



Co sądzisz o tych autach:
1 https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2 ... 7efdc46025
2 https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2 ... 7efdc46025
3 https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2 ... 7efdc46025
4 https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2 ... 2218cda4af
5 https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... 2218cda4af
6 https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... 2218cda4af
7 https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... 2218cda4af

Czy coś z tego da się wybrać, może masz jakieś swoje lepsze źródełko? :)

A może nie kombinować tylko zamawiać tego Paszteta Alltrack puki dają upust 22tzl

Pozdrawiam
koma
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2018-08-26, 11:09
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2017

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez zibi06 » 2018-08-29, 23:59

koma, jeżeli nie masz przeciwwskazań do aut z DE to wejdź sobie na stronę audi.de , zejdź na sam dół strony. Znajdziesz
Gebrauchtwagen
Obrazek
wybierz np pierwszą lub drugą pozycję
(pokażą się opcje wyboru)

Obrazek
A6 :arrow: Avant. Następnie po kolei "czarne" zakładki :arrow: wybieraj/ustawiaj swoje oczekiwania.. W kwotach proponowanych w PL bez problemu znajdziesz 2,0 190Ps S-tronic z 4x4 i możliwe że z lepszym wyposażeniem. Wybór na długi wieczór przeglądania/ porównywania.
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Nie mam
Nadwozie: SUV
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2014

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez koma » 2018-08-30, 06:07

Dzięki serdeczne

Ty uważasz, że A6 powinna być uzbrojona w napęd 4x4? Czy ten napęd jest bezawaryjny nie będzie z nim problemów.

Byłbyś tak dobry i napisał co auto powinno mieć według Ciebie (mniej więcej znasz moje oczekiwania choćby nawet po w/w Pasztecie)

Oczywiście ja sam też będę konfigurować auto ale nie znam się na tej marce i nie chciałbym pominąć czegoś istotnego.

Jak jest z zakupem takiego auto z de, gwarancją itp?

Fajnie jakby auto miało hak holowniczy (mam nowy bagażnik na rowery i fajnie by było go wykorzystać) - nie jest to najwyższy priorytet ale fajnie jakby był.

Dzięki

Dowiedziałem się odnośnie płyty podłogowej Passata (to uniwersalna platforma - stosowana do wszystko aut Golf, Passat, Tiguan, Touran) oparta na Golfie VII gen.

Pozdrawiam
koma
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2018-08-26, 11:09
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2017

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez Piotruś » 2018-08-30, 18:03

Nie do końca to jest max-max (brak elektryki w fotelach - występuje tylko w wersji z pełną skórą, ta opcja jest dodatkowo płatna 7tys + wentylowane fotele 3tys co nam daje dopłaty 10tys - nie brałem tego) w Alltracku tapicerka standardowo jest z alcantary (to mi wystarcza) brak możliwości dołożenie elektryki - chore.

Tam jeszcze można dorzucić dodatków za 15-20tys wtedy byłby to max-max-max...

To i tak nieźle w porównaniu do Superba III-ciej generacji.
Czy możesz rozwinąć ten wątek? Do tej pory myślałem, że niemieckie auta są technologicznie bardziej zaawansowane a japońskie np Honda niezawodne, myliłem się?

Obawiam się, że dopóki Ty sam tej różnicy nie odczujesz na sobie (przesiadając się np. do AUDI A6 a nawet Paszteta), nie będzie mi łatwo wyjaśnić wszystkich WAŻNYCH aspektów takiego "porównania".
Doskonale wiem, że (szczególnie w przeszłości) Honda w niektórych modelach zadziwiała bezawaryjnością, co jednak po części wynikało właśnie z uproszczonej (względem Niemców) konstrukcji. Jeżeli komuś do szczęścia taka użyteczna prostota wystarcza - OK.

Aktualnie mam dużo do czynienia z Avensisem z 2010 roku i przebiegiem 200 tyś.km. (praktycznie pierwsza ręka, auto po księdzu odsprzedane bratu).
Szkoda się rozwodzić ... . Porażka całkowita. Technicznie, w porównaniu z adekwatnymi egzemplarzami VW/AUDI - po prostu złom.

Czujnik różnicy ciśnień DPF do Audi/VW : niwiele ponad 100 zł.- za Bosch, dostępny w każdym sklepie od ręki
Praktycznie taka sama część do Toyoty : niemal 3000 zł.- . Termin oczekiwania ok. 2 tygodnie.

Mógłbym tak do rana ... .
W każdym razie po krótkiej przygodzie na łono VAGów wróciłem mocno skruszony i zawstydzony ... .

Dzisiaj do mnie oddzwaniali i oferowali
- https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-3 ... AUlSe.html
bardzo mi się spodobała cena i wyposażenie, po dłużej rozmowie wyszło że auto miało 3 drobne szkody (dałem sobie spokój)

Łał. W końcu jakiś konkretny konkret.
Moim zdaniem od początku powinieneś zmierzać w takim kierunku. Wymarzona konfiguracja silnika oraz skrzyni biegów i napędu (quattro) do tego auta.
Zadziwiająco oszczędny, imponująco dynamiczny. Miodzio.

Kalectwo. W życiu nie wydałbym tylu pieniędzy na żaden samochód bez porządnego 4x4.
Za taką samą kwotę możesz mieć normalne AUDI A6 quattro, na dodatek z odpowiednim do wielkości i charakteru auta silnikiem V6 TDi 272 - 320 PS.
Zważ, że taka A6 (2.0TDi i bez quattro) straci szybciej i więcej na wartości niż egzemplarz kupiony w tej samej cenie ale prawidłowo skonfigurowany.

Bez urazy (!) ale wydaje mi się, że Ty zwróciłeś uwagę na A6 za luksus, wygląd, wielkość i ewentualny wypas, ale nie zdążyłeś jeszcze się rozpoznać za co miłośnicy cenią ten model najbardziej. I nie chodzi tu o żadne fałszywe emocje, tylko o to co faktycznie najcenniejsze i co daje najwięcej radochy w całym okresie eksploatacji.

może masz jakieś swoje lepsze źródełko? :)

1.
Tutaj oferta Firmy mocno zaprzyjaźnionej.
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-q5-2 ... AHJtL.html
W moich kategoriach takie Q5 quattro W NOWEJ ODSŁONIE (które prawdopodobnie można wyrwać za odczuwalnie niższą cenę od wywoławczej) jest warte nieco wyższej ceny od "wyszukanych" przez Ciebie A6-tek (bez napędu) z Gdańska.
No i jest to model aktualny, który przez kilka najbliższych lat takim pozostanie :!:

2.
Z kolei w moim źródełku od jutra (prawdopodobnie) może być dostępne bezwypadkowe Q7 3.0TDi 272PS, bezkompromisowo "pełny wypas" oprócz panoramy.
Tylko, że tutaj mówimy o kwocie rzędu 240 - 250 kZł. .

Na wewnętrznej aukcji dużego leasingu widzę dostępnego Allroada A6 z małym przebiegiem, w pięknym kolorze (beżowy metalik) i z porywającym silnikiem (biturbo) 3.0TDi 320 PS za cenę ok. 180 tyś. zł. .
Poważną "wadą" jest trochę słabe wyposażenie (jedynie dwustrefowy klimatronik, brak elektrycznych foteli).

To na dzisiaj przykłady najbliższe Twoim wymaganiom.

A może nie kombinować tylko zamawiać tego Paszteta Alltrack puki dają upust 22tzl

Na pewno silnik 2.0TDi 190PS pasuje do niego znacznie lepiej niż do jakiejkolwiek A6-tki.
Ma też inną dodatnią cechę, której nie sposób przecenić - jest fabrycznie nowy. Dla mnie to ogromny plus, dlatego staram się, by w domu zawsze jedno auto było z nami od nowości i z gwarancją (wcale nie musi być z najwyższej półki).

Dowiedziałem się odnośnie płyty podłogowej Passata (to uniwersalna platforma - stosowana do wszystko aut Golf, Passat, Tiguan, Touran) oparta na Golfie VII gen.

To jest właśnie platforma MQB, o której wspominałem już wczoraj. Rzecz w tym, że MQB ułatwia producentowi konfigurację różnych modeli (w tym Skody i Seata), jednak w kontekście architektury zespołów napędowych, zwieszeń itp. nie wnosi niczego szczególnego w porównaniu do rozwiązań znanych z Golfa V.
Skamielina. Tyle, że porządnie dopracowana, ale kompakt zawsze będzie kompaktem, nawet z rozdętą budą Passata i Superba.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Do sprawdzenia A6 / C7 / 2.0 - 190km / 2017r

Postprzez koma » 2018-08-30, 21:34

Bez urazy (!) ale wydaje mi się, że Ty zwróciłeś uwagę na A6 za luksus, wygląd, wielkość i ewentualny wypas, ale nie zdążyłeś jeszcze się rozpoznać za co miłośnicy cenią ten model najbardziej. I nie chodzi tu o żadne fałszywe emocje, tylko o to co faktycznie najcenniejsze i co daje najwięcej radochy w całym okresie eksploatacji.


Dokładnie, nigdy nie miałem przyjemności jeździć takim autem a już tym bardziej posiadać. Proszę mnie oświecić i nakierować na najlepszy wybór, żebym nie żałował wyboru z tym że nie chciałbym aby auto przekroczyło 170tzł no chyba, że naprawdę będzie tego warte.

Q5 brałem też pod uwagę tyle, że dość małe jest (bagażnik 500l) rodzina 2+2 może i by nie było tak źle, choć cena 200tzl już delikatnie zaczyna wykraczać poza moją kieszeń. Q7 piękne tylko nie ten portfel.

Reasumując szukam auta do kwoty 170tzł max A6 lub Q5 droższe auto przekraczają mój budżet.

Na wewnętrznej aukcji dużego leasingu widzę dostępnego Allroada A6 z małym przebiegiem, w pięknym kolorze (beżowy metalik) i z porywającym silnikiem (biturbo) 3.0TDi 320 PS za cenę ok. 180 tyś. zł. .
Poważną "wadą" jest trochę słabe wyposażenie (jedynie dwustrefowy klimatronik, brak elektrycznych foteli).


Możesz podać linka

Na pewno silnik 2.0TDi 190PS pasuje do niego znacznie lepiej niż do jakiejkolwiek A6-tki.
Ma też inną dodatnią cechę, której nie sposób przecenić - jest fabrycznie nowy. Dla mnie to ogromny plus, dlatego staram się, by w domu zawsze jedno auto było z nami od nowości i z gwarancją (wcale nie musi być z najwyższej półki).


W moim przypadku to ma być auto dla rodzinny jako to numer 1, lepsze nowe fabrycznie od tych pracowniczych a6 czy q5 z przebiegiem 15-30tkm?

To jest właśnie platforma MQB, o której wspominałem już wczoraj. Rzecz w tym, że MQB ułatwia producentowi konfigurację różnych modeli (w tym Skody i Seata), jednak w kontekście architektury zespołów napędowych, zwieszeń itp. nie wnosi niczego szczególnego w porównaniu do rozwiązań znanych z Golfa V.
Skamielina. Tyle, że porządnie dopracowana, ale kompakt zawsze będzie kompaktem, nawet z rozdętą budą Passata i Superba.


Twoje wypowiedzi na temat Paszteta raz zniechęcają do zakupu po to żeby za chwilę zachęcić (oczywiście nie mam nic przeciwko, wypowiedzi są bardzo trawne i pomocne lecz nie pomagają dokonać wyboru :>


Piszesz, że silnik 2.0 190km jest bardziej dla Paszteta niż dla A6, w A6 będzie brakować mocy auto będzie wyczuwalnie słabsze? Powyżej podałeś Q5 dokładnie z silnikiem 2.0 190km mam rozumieć, że tutaj już jak najbardziej ten motor się nadaje?

Tutaj oferta Firmy mocno zaprzyjaźnionej.
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-q5-2 ... AHJtL.html
W moich kategoriach takie Q5 quattro W NOWEJ ODSŁONIE (które prawdopodobnie można wyrwać za odczuwalnie niższą cenę od wywoławczej) jest warte nieco wyższej ceny od "wyszukanych" przez Ciebie A6-tek (bez napędu) z Gdańska.
No i jest to model aktualny, który przez kilka najbliższych lat takim pozostanie :!:


Podoba mi się, gdyby cena była bardziej korzysta to możliwe żebym się skusił ale na pewno za 175-180 nie sprzedadzą więc muszę dalej szukać. (tam gdzie dzwoniłem to z ceny schodzili max 5tys


Czy to auto ma realną cenę (wydaje mi się, że jest zaniżona)
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-q5-2 ... 7d1891d821


Kolega rok temu kupił nowego Kodiaq 2.0 190km (190tzł) chwali sobie i jest zadowolony - zauważyłem, że skoda nie jest twoją ulubioną marką :). Uważasz, że Kodiaq nie jest warty tych pieniędzy? Oglądałem test (Pertyn-ględzi) Kodiaqa i to był chyba jedyny SUV, który go w pełni zadowalał. Czy Q5 można tutaj porównywać z Kodiaq czy to nie ta liga?
koma
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2018-08-26, 11:09
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2017

Następna strona

Powrót do C7 (2011-2018)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości