dopuszczalny spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem

Re: dopuszczalny spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem

Postprzez Piotr.Norbert » 2017-11-03, 19:07

alarmu generalnie nie ma ,czasami wskoczy błąd sensora oleju i gaśnie i błąd sterownika ABS i też gaśnie ale podczas odpalania wyskakuje OK na FISie i wtedy kręcę rozrusznikiem,tak jak pisałem wcześniej po zgaśnięciu kontrolki świec pali lepiej niż gdy czekam do cyknięcia przekaźnika i wtedy napięcie wraca do 12V ,ale świece już są zimne i pali źle,
dodam że jak jest ciepły to tego obciążenia nie ma i po OK na fisie kręcę rozrusznikiem normalnie na 12tu voltach.
może to regulator napięcia?
mam zapasowy alternator mogę wymienić,
ale zanim to zrobię po kolei odłączę odbiorniki czyli świece,przekaźniki,sterownik ABS,
swoją drogą jestem ciekaw który przekaźnik robi to cyk,
jeszcze jest jedna ciekawostka mam CHIPa podpiętego pod pompę VP44,
czasami w pompie coś tyrkota jakby przekaźnik nie mógł się załąćzyć,jakby brak kontaktu na wtyczce pompy na pinach.
jedna świeca żarowa jest ukręcona bo nie można było jej wykręcić,może ona robi zwarcie.
przewody do świec już popękane i niektóra guma się wykruszyła ,
może jutro znajdę czas coś pogrzebać
Piotr.Norbert
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 2016-02-19, 03:31
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Norbert

Re: dopuszczalny spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem

Postprzez Piotr.Norbert » 2017-11-05, 13:33

witam,
dzisiaj trochę przeszukałem auto,
okazuje się że cyk robi przekaźnik 202 świec żarowych,
rozebrałem go i jedna z blaszek jest bardziej podgięta niż druga,czy to tak ma być?
przy jakiej temperaturze świece powinny działać?
Piotr.Norbert
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 2016-02-19, 03:31
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Norbert

Re: dopuszczalny spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem

Postprzez Piotr.Norbert » 2017-11-08, 19:00

wszystko chyba wróciło do normy,wskaźnik grzania szybciej gaśnie niż przekażnik puszcza i to wszystko,ponoć tak ma być
Piotr.Norbert
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 2016-02-19, 03:31
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Norbert

Poprzednia strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości