Witajcie, zakładam nowy temat gdyż inne dotyczyły jednostek 3.0 i nie bardzo wiedziałem czy mogę się tam podpiąć oraz objawy były inne u poprzedników. W aucie A6 C6 2.0 140 są wyczuwalne wibracje ale do rzeczy:
Dzieje się to w taki sposób że na postoju są wyczuwalne ale podczas jazdy i np dojeżdżaniu do skrzyżowania wciskam sprzęgło do zmiany biegu lub do zatrzymania i auto wpada normalnie w straszne drgawki i rezonans. Pisze to tutaj Panowie bo auto wróciło dzisiaj od mechanika który poprzednio postawił diagnozę na dwumas, wysprzęglik itp. Zdjęty dwumas faktycznie miał luzy na tulejce i wysprzęglik piszczał ale problem drgań podczas jazdy i wciskania sprzęgła nie został rozwiązany tą operacją.
Kolejna jego diagnoza to wtryski ... auto nie kopci, pracuje równo, obroty silnika nie falują.
Do tego stwierdził że może być przestawiony na rozrządzie a był robiony jakieś 15tyś km temu. Stwierdził to bo: ''auto nie ciągnie od 1800 obrotów jak powinno a od 2200 dostaje kopa.''
auto ma nieco ponad 312kk przebiegu. Dodam że podłaczając VAG'a korekty wtrysków i sprawdzając bloki wszystko wygląda dobrze. Możliwy jest ten rozstawiony rozrząd? lub wtrysk któryś? Dodam że w aucie został zrobiony profesjonalny chip przez poprzedniego właściciela na 174KM. Postaram się nagrać film jak to wszystko się odbywa i za chwilę wjeżdżam na kanał sprawdzić stan zawieszenia oraz poduch silnika - mechanik zapewniał że wszystko jest ok.
Czy ktoś ewentualnie mógłby polecić jakiegoś naprawdę dobrego mechanika ze Szczecina lub okolic? Który zweryfikuje i ogarnie sytuację?