Drugi kluczyk

Drugi kluczyk

Postprzez skubiszek » 2016-11-10, 13:30

Witam :)
Mam takie zapytanie
Posiadam a6 c6 3.0 tdi, auto było kupione tylko z 1 kluczykiem pasującym do auta jednak sprzedający (mój kuzyn) miał drugi kluczyk o tych samych nr czyli 4f0837220R 868Mhz h01 s40 od innego auta- kupił go kiedyś okazyjnie z dopasowanymi nr. Teraz moje pytanie, wiem, że po dorobieniu grotu nie zakoduje ponownie kluczyka pod immo na starym transponderze. Czy po zakupieniu Transponder ID8E i wymianie go w kluczyku, dorobieniu grotu, zczytaniu kodu PIN z licznika jest możliwe zakodowanie tego kluczyka np poprzez VCDS? Chcę kupić nową obudowę bo kluczyk jest trochę zniszczony, dokupić transponder, kupić też kluczyk serwisowy plastikowy dołożyć ten transponder id8e i zrobić porządek z kluczami.

czy ta procedura będzie działać w przypadku tego kluczyka?

"jezeli masz interfejs vag commander, vcds tez chyba da rade ja robilem na vag comm, odczytujesz pin moze byc z licznika, przygotowujesz wszyskie klucze jakie masz do odpalenia auta, wkladasz sprawny klucz do stacyjki i wlaczasz zaplon, wchodzisz w vag commander - licznik - logowanie- podajesz odczytany pin poprzedzony zerem- potem adaptacja - wpisujesz kanal 21 zatwierdzasz, jako wartosc pojawi ci sie cyfra odpowiadajaca ilosci zaprogramowanych kluczy, tzn. takich ktorymi mozesz odpalic auto, wpisujesz wartosc testowa 0 - testuj- zapisz, potem wpisujesz wartosc testowa ilosc kluczy jakie masz do zaprogramowania, ja mam 4, jezeli masz tez 4 wpisujesz 4 jezeli masz 3 wpisujesz 3 itd. musisz wpisac taka cyfre ile bedziesz wkladal kluczy do stacyjki -testuj - zapisz, kontrolka od immo powinna zgasnac, wylaczasz zaplon i wyciagasz klucz, potem wkladasz nastepny klucz, wlaczasz zaplon, immo mrugnie 2 razy i zgasnie, wtedy wylaczasz zaplon i wyciagasz klucz, wkladasz nastepny klucz i postepujesz tak samo az zaprogramujesz wszystkie klucze, tylko pamietaj ze masz na cala procedure programowania kluczy 60 s. liczone od momentu wpisania ilosci kluczy do zaprogramowania i zatwierdzenia poprzez testuj zapisz, inaczej immo nie zaprogramuje sie, potem wychodzisz z vaga poprzez wstecz 6 close controller,"
skubiszek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2016-07-04, 11:13
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI ASB 232KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2006
Imię: Przemek

Re: Drugi kluczyk

Postprzez zibi06 » 2016-11-11, 15:56

skubiszek napisał(a):Czy po zakupieniu Transponder ID8E i wymianie go w kluczyku, dorobieniu grotu, zczytaniu kodu PIN z licznika jest możliwe zakodowanie tego kluczyka np poprzez VCDS?

W takiej opcji nie jest to możliwe. Każdy nowy transponder najpierw musi być prekodowany (przez kogoś kto posiada odpowiednie oprogramowanie i zajmuje się tym legalnie).
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Nie mam
Nadwozie: SUV
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2014

Re: Drugi kluczyk

Postprzez malboro » 2016-11-11, 16:22

Witaj skubiszek :)

skubiszek napisał(a):"jezeli masz interfejs vag commander, vcds tez chyba da rade ja robilem na vag comm

Wsadź między bajki. Vag commanderem to już w C5 można było sobie tylko licznik "uwalić".
Nikt poważny nie podchodzi do C6 z takim sprzętem.
Do C6 niestety trzeba mieć już bogatsze zaplecze sprzętowe (CARPROG, SMOK, AVDI).
Samo odczytanie PIN'u nic nie da. ID8E to już "component security".

Polecam lekturę :arrow: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3184233.html


Pzdr.
Avatar użytkownika
malboro
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 2686
Dołączył(a): 2013-06-07, 20:25
Lokalizacja: Śląsk
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: Drugi kluczyk

Postprzez skubiszek » 2016-11-13, 18:57

nie spodziewałem się aż takiej "techniki" No trudno :) Będę musiał poszukać szpeca który dorobi kluczyk fachowo
skubiszek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2016-07-04, 11:13
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI ASB 232KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2006
Imię: Przemek


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości