Wutajcie.
Ponieważ kilka dni temu miałem okazję diagnozować autko naszego Kolegi sidewind76, bezpośrednio po wymianie turbosprężarki, postanowiłem podzielić się z Wami zebranym materiałem i poddać go pod publiczny pręgierz ... .
Wszelke odczyty statyczne jak i w nastawach podstawowych (BS) wypadają wzorowom dlatego nawet nie "bawiłem się" w zapisywanie logów uznając to, za zbędną stratę czasu.
Skupmy się proszę na odczytach dynamicznych, które niby są prawidłowe ale jednak pomiar masy powietrza w wyższych partiach obrotów moim zdaniem jest trochę kiepski.
Co ciekawe, z jednej strony widzimy ładnie układające sie ciśnienie doładowania, a z drugiej już od ok. 2500 obr/min ECU ścina dawowanie paliwa .
W takim stanie rzeczy moje podejrzenia padają na przepływomierz, który jednak wcześniej mierzy całkiem przyzwoicie ... .
Stąd właśnie moja prośba - jeżeli ktoś ma jakieś sugestie - zapraszam do dyskusji .
Log 011 był wykonawyany dwukrotnie, dlatego ten bardziej poprawny jest "niżej" :
DYNAMICZNE:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_214629.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_214628.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_214627.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_214626.html
STATYCZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_214625.html