gwaltowne rozładowanie, nagły reset elektorniki, napięcie

gwaltowne rozładowanie, nagły reset elektorniki, napięcie

Postprzez sprunek » 2020-10-21, 11:30

Witam forumowiczow
auto A6 C6 3.2 FSI quattro avant 2005 tiptronic
Niestety poszukuję rozwiązania swojego problemu, i niestety nie znajduje żadnych rozwiązań w google ani na innych forach.
Problem polega na tym, że auto potrafi samo się zresetować, wyobraźcie sobie jazde na autostradzie 160 i nagle gaśnie wam cała elektronika, radio przestaje grac, zapalaja sie wszystkie kontrolki, skrzynia przechodzi w tryb awaryjny, jedyne co nie gasnie to silnik, po prostu tylko rozlacza przepustnice, mozna dodawac gazu ale nie ma napedu bo skrzynia w awaryjnym trybie. Trzeba dotoczyc sie na pobocze o ile nie wyprzedzalo sie tira i zatrzymac, zgasic, zapalic jeszcze raz i dziala i mozna jechac dalej. Ale takie resety sa niebezpieczne. Dodatkowo przy kontrolowaniu statusu napiecia jest rozne, skacze. Czasami jest 14v czasami 11v albo 10v albo utrzymuje sie na poziomie 13.5V
Problem objawia sie tez tak ze potrafi cos w trakcie jazdy rozladowac akumulator i gasnie auto i nie mozna go odpalic bo aku krzyczy 5% naladowania tylko, wiec z kabli odpali cyk od kogos na drodze i mozna jechac dalej. Jak stoi auto na postoju z odpalonym silnik, nagrzane do 90stopni slychac ze cos proboje sie jakby wzbudzac, jakby wentylator probowal sie odpalic i na chwile podnosza sie obroty siilnika ale tak max 100 rpm, silnik niby rowno chodzi ale cos ewidentnie go wzbudza bo proboje sie uruchomic. Ostatnio zaczelo tez trzeszczec radio na wszystkich stacjach po czym auuto zgaslo i nie moglem odpalilc, musialem kogos na drodze wlasnie prosic o odpalenie z kabli. Wiec stwierdzilem ze ewidentnie jest gdzies przebicie na mase. Bledy w kompie po sprawdzeniu wszsytkie moduly krzycza ze zbyt wysokie napiecie albo zbyt niskie napiecie. Nie wiem gdzie moze byc przyczyna ale wskazuuje na to ze jakas pierdola. Alternator nowy, aku nowy, wkret wkrecony na biegun "+" pod maska. Klemy dokrecone, nie wiem gdzie szukac jeszcze przyczyna, gdzie ta zmora moze siedziec i co powoduje zwarcie. Moze ktos sie spotkal z podobnym problemem i wie gdzie jeszcze poszukac.
Bardzo prosze o podpowiedz jezeli ktos cos wie.
Pozdrawiam
sprunek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2018-04-10, 11:13
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 AUK 256KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2005
Imię: Bartek

Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości