Historia jednego zakrętu - 30 RAJD KARKONOSKI 2015

Czyli wszystko to co nie powinno się znaleźć w Dziale Technicznym.

Historia jednego zakrętu - 30 RAJD KARKONOSKI 2015

Postprzez mirabelka » 2015-06-19, 20:05

Cześć Wszystkim :-) .

Pewnie część z Was już to widziała bo sam filmik ma już około miesiąca ale wydaje mi się, że warto wspólnie zastanowić się nad przyczyną takiej "masakry" na JEDNYM zakręcie prawie każdego uczestnika wyścigu <mysli> . Ba! To nawet nie zakręt tylko - łuk :-| . Co myślicie?

"Nazbyt układne kobiety rzadko znaczą historię"
Avatar użytkownika
mirabelka
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2014-10-26, 20:53
Lokalizacja: Wałbrzych
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Mira

Re: Historia jednego zakrętu - 30 RAJD KARKONOSKI 2015

Postprzez Arturr » 2015-06-19, 22:51

???
Arturr
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 2014-08-13, 18:24
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2007

Re: Historia jednego zakrętu - 30 RAJD KARKONOSKI 2015

Postprzez Andi » 2015-06-20, 09:11

Witam ,ewidentnie widac ze po wyjsciu z wierzcholku , kazdy wiedzial ze jedzie za szybko ,proba hamowania na obloconej lewej stronie powodowala utrate przyczepnosci + rozsmarowanie blota dla nastepnych , co widac wraz z uplywajacym czasem trwania filmu.
Czemu nikt nie probowal sie ratowac wjezdzajac do rowu po lewej stronie ..... kola mialyby punkt zaczepienia i wieksza szanse aby wyjsc z zakretu.
Elektryka, Automatyka,Zabezpieczenia,zdalne sterowanie
Serwis Turbin Wiatrowych
Avatar użytkownika
Andi
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 607
Dołączył(a): 2013-06-05, 20:23
Lokalizacja: NNM/Viborg
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2009
Imię: Andrzej

Re: Historia jednego zakrętu - 30 RAJD KARKONOSKI 2015

Postprzez Bezi » 2015-06-20, 09:23

Moja załoga której jestem menagerem POL-ABA Rally Team jechała za Łatą ( ten 1 w pomarańczowym Lancerze) .
Wina leży po stronie tej załogi.
Po tym jak wyładowała w las , pilot powinien iść przed zakręt ( tam zresztą był zakręt ze szczytem) i wychamowywać następne załogi. Moja załoga została wyhamowana jako jedna z nielicznych. Na filmie widać że pilot i kierwca Lancera siedza w lesie i filmują i komentują.
A pilot powinien stać 150m wcześniej i ostrzegać.
Następne załogi mając na rozpisce zakręt nie dohamowywały i ścinając zakręt nanosiły coraz więcej syfu (ziemi) na drogę.

I dalej to juz efekt kuli śniegowej.
WIęcej syfu na wew. części zakrętu, brak opisu tego u pilotów a kierowca jadąc na opis i na max ryzyku widząc to dohamowywali i walili w las.

Tyle w temacie.
Avatar użytkownika
Bezi
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 679
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:58
Lokalizacja: Wrocław
Model: BMW 330xD
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: RWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2011
Imię: Tomek


Powrót do Na luzie - "Motoryzacyjnie"

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości