Jak zabrać się do instalacji gazu ?

Re: Jak zabrać się do instalacji gazu ?

Postprzez pastaldo » 2016-10-25, 14:47

Gdzieś widziałem że ładowano i większe kosztem bagażnika podnosząc trochę podłogę tzn robiąc wtedy coś w rodzaju schowków dookoła butli tak jakby własnie schowanych pod podłoga bagażnika.
np
http://images36.fotosik.pl/286/880ba983786caad6med.jpg
To przykład z jakiegoś innego samochodu ale mając troche zdolności, potem ładnie obic tak schowek u tapicera i mysle kolejne 20l można wygospodarować.
Praca uszlachetnia -> Lenistwo uszczęśliwia :-)
pastaldo
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 527
Dołączył(a): 2013-07-09, 13:02
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Tomek

Re: Jak zabrać się do instalacji gazu ?

Postprzez nie pamietam 82 » 2016-11-05, 17:24

Przy butli 55l wchodzi mi 48l lpg. W trasie zrobię na tym lekko ponad 400km.
To tak mało?
1.8T spali jeszcze mniej więc chyba nie jest aż tak źle (?).

Pamiętaj, że w bagażniku wozisz zapas (na wierzchu) więc jak jeszcze podniesiesz podłogę to....... :| .

Wysłane z mojego.... .
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Jak zabrać się do instalacji gazu ?

Postprzez bendzji » 2016-11-05, 19:18

Ja jeżdżę bez zapasu ;)

Ja m butle 67l wchodzi 53 l
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Jak zabrać się do instalacji gazu ?

Postprzez pastaldo » 2016-11-05, 21:03

Można pójść w trend nowych samochodów gdzie czesto nie ma nawet dojazdówki tylko jakis zestaw naprawczy albo asistance i z głowy. A w wielu samochodach takie schowki w podłodze cieszą się dużym uznaniem wiec nie musi to byc problem. Ale odchodzimy od tematu LPG.
Praca uszlachetnia -> Lenistwo uszczęśliwia :-)
pastaldo
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 527
Dołączył(a): 2013-07-09, 13:02
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Tomek

Re: Jak zabrać się do instalacji gazu ?

Postprzez bendzji » 2016-11-05, 21:43

Mam piankę i assitance ;)
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Jak zabrać się do instalacji gazu ?

Postprzez nie pamietam 82 » 2016-11-06, 11:41

Moraś, musisz wiedzieć, że po założeniu instalacji pobór oleju się zwiększy .
To tak żebyś nie był zaskoczony (po fakcie) ;-) .

Wysłane z mojego.... .
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Jak zabrać się do instalacji gazu ?

Postprzez Mefiu » 2016-11-07, 16:57

nie pamietam 82 napisał(a):Przy butli 55l wchodzi mi 48l lpg.


A podginali Ci zawór czy co? :o
Pytam, bo mi do 61l butli wchodzi 45l LPG
Avatar użytkownika
Mefiu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 393
Dołączył(a): 2015-11-13, 07:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.9TD 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 00

Re: Jak zabrać się do instalacji gazu ?

Postprzez MAKLPG » 2016-12-08, 10:30

Troszkę za dużo wchodzi, ale nie ma to jakiś konsekwencji lub ryzyka z tym związanego. Co do goldów to dobrze podpięty w układ chłodzenia nie powinien zamarzać. Goldy jak już to w aucie turbo mają tendencję do "pompowania się" czyli zbytniego wzrostu ciśnienia przy cut off. Jednak to nadal dobry sprzęt- dość wydajny. Na Magic-i lepiej uważać, fakt, walą gazem w układ chłodzenia. Elektronika, najlepiej coś polskiego, aby nie było problemu z serwisem. BRC na przykład ma wszystko poblokowane i można serwisować tylko u nich a co za tym idzie koszty większe. Wtryski do wspomnianego silnika najlepiej pojedyncze bo będzie można założyć osłony bez ich docinania :) Pozdrawiam
MAKLPG
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2016-12-06, 13:15
Model: Nie mam
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: INNY
Napęd: RWD
Skrzynia: Automat
Rok: 2010
Imię: Marcin

Poprzednia strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość