Rubio napisał(a):Ważna jest bardzo wilgotność powietrza a nie tylko temperatura.
Jeśli temperatura jest jak dzisiaj czyli ok 8 stopni i masz garaż to spokojnie możesz nakładać.
No właśnie z garażem jest problem więc zastanawiałem się nad temperaturą. No niestety tak nie bardzo wyszło (próbowałem na małej powierzchni)
Rubio napisał(a):Nie ma sensu natomiast stosować Wet Mirror` ponieważ #601 to również jest cleaner
.
Dzięki za info.
nie pamietam 82 napisał(a):PiotrC5, bardzo chętnie dowiedziałbym sie czegoś więcej na ten temat - widze, ze jesteś obcykany (i to chyba za mało powiedziane)
Czy ja wiem czy obcykany
,bardziej interesuję się. Dużo informacji jest na forum w tym dziale.
nie pamietam 82 napisał(a):Temat bardzo ciekawy/interesujący (też mam ochotę na wiosnę wypolerować/zabezpieczyć lakier) ale przydałby sie do tego (Twojego postu) jakiś "przypis" bo... googlowanie nie zawsze "odda" Twoją myśl.
Wydaje mi śie że bardzo pomocny byłby ten temat
jak-poprawnie-myc-i-zabezpieczyc-samochod-t219.html Kwestia doboru środków to już trochę indywidualna sprawa..
Z tego co czytam najbardziej obeznanym w temacie jest
Rubio, więc chyba lepiej nie można trafić.
Rubio napisał(a):W wypadku naturalnych wosków można wystawić na słońce czy wygrzać lampami w celu wypocenia wosku lub utwardzenia ale to już w ostatniej fazie po wypolerowaniu.
Tak przyszłościowo w jakim celu łączy się/ nakłada się warstwę wosku syntetycznego i naturalnego.
Czy dobrze rozumuję najpierw naturalny, następnie syntetyczny ? Czy odwrotnie ?
Dzięki za info.