Jaki kabel kupić?

Jaki kabel kupić?

Postprzez kkgg » 2017-08-02, 06:06

Cześć.
Przepraszam za laickie pytanie ale jestem absolutnie zielony w temacie.

Chciałem zmienić kilka ustawień w swoim samochodzie (A6 avant MY2016) i zastanawiam się jaki kabel vcds powinienem kupić.
Na allegro/olx zatrzęsienie różnych wersji i właściwie nie wiem czym one się różnią i który powinienem wybrać żeby coś zmienić i niczego nie uszkodzić.

Jeśli ma to znaczenie to poniżej lista rzeczy które chcę zmienić:
* deaktywacja stop-start
* zamykanie klapy bagażnika z pilota/przycisku w drzwiach kierowcy
* lap timer / wyświetlanie temperatury oleju
* doświetlanie zakrętów
* test zegarów (wskazówek) przy uruchamianiu ;)
* włączenie w MMI menu ustawienia domyślnej odległości ACC

Naturalnie nie planuje przeznaczenia na to worka pieniędzy bo użyje tego raz i jeśli miałbym wydać 1000+ złotych to sobie po prostu odpuszczę.
Czy takie kable za około 200-300 złotych zrobią robotę czy nawet sobie nimi nie zaprzątać głowy?
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i ewentualne wskazanie kabla/wersji która jest mi potrzebna.

Krzysiek
kkgg
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 2017-03-28, 15:28
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2015
Imię: Krzysiek

Re: Jaki kabel kupić?

Postprzez Piotruś » 2017-08-02, 07:57

Kkgg, jeżeli (?) nie posiadasz żadnego doświadczenia praktycznego w grzebaniu w adaptacjach i kodowaniu sterowników samochodowych - dobrze radzę - odpuść sobie.
Jeżeli posiadasz jakiekolwiek doświadczenie to raczej jesteś tez świadomy, że stopień zaangażowania technicznego urządzeń zdolnych namieszać w sterownikach jest, mówiąc delikatnie, zróżnicowany i bez duuuzego doświadczenia ale też bogatej wiedzy i INTUICJI technicznej nie ma co podchodzić do tematu, a grzebanie jakimś skrakowanym gównem może kosztować krotność ceny takiego "urządzenia".