Jaki mam fltr odmy AKE Tdi

Postprzez citrin » 2013-10-29, 16:57

nowy, bez siateczki ;-)
Pamiętaj, że minuta gniewu odbiera Ci 60 sek. szczęścia.

Pierwsza pomyłka to błąd, następna to już błądzenie.
Avatar użytkownika
citrin
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2013-06-10, 23:59
Lokalizacja: Pelplin
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Postprzez RomanS » 2013-10-29, 19:58

No raczej trudno mi sobie wyobrazić aby toto sie przytkało :) Jakis tam osad na moim był ale żeby się zatkało to musiałbyś chyba grillować wewnatrz silnika :mrgreen:
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Postprzez citrin » 2013-10-31, 06:54

RomanS napisał(a):No raczej trudno mi sobie wyobrazić aby toto sie przytkało
...................

..............mimo to, zawsze warto przejrzeć powiedzmy co wymianę rozrządu co się tam dzieje, przeczyścić, wymyć ;-)
Pamiętaj, że minuta gniewu odbiera Ci 60 sek. szczęścia.

Pierwsza pomyłka to błąd, następna to już błądzenie.
Avatar użytkownika
citrin
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2013-06-10, 23:59
Lokalizacja: Pelplin
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Postprzez Edin » 2013-11-17, 10:38

Można zmienić stary typ taki jak u mnie na nowy?
Edin
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 2013-08-31, 06:44
Lokalizacja: Lubelskie
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1998
Imię: Edwin

Postprzez Edin » 2013-11-17, 17:50

BADIX,

Plan pracy mam już mniej więcej ułożony, z wizji lokalnej wynika że większych trudności nie będzie. Czasowo myślę że ze trzy browarki z papieroskiem co najwyżej ;)

Druga rzecz tak się zastanawiam że na starej odmie filtr to po prostu jakiś materiał o odpowiedniej przepustowość i przepuszczalności więc moje pytanie składa się w stronę wymiany samego materiału.

Można wymienić sam materiał w odmie?

Opis wymiany starej odmy na nową: http://www.audi-sport.net/vb/diesel-forum/54242-replacing-crankcase-breather-2-5-v6-tdi-photos-description.html
Edin
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 2013-08-31, 06:44
Lokalizacja: Lubelskie
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1998
Imię: Edwin

Postprzez Edin » 2013-11-19, 15:03

BADIX

O jakim materiale przy filtrze powietrza piszesz bo coś nie bardzo mogę zrozumieć o co chodzi.
Edin
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 2013-08-31, 06:44
Lokalizacja: Lubelskie
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1998
Imię: Edwin

Postprzez RomanS » 2013-11-19, 18:48

Edin, a była taka włóknina na filtrach powietrza do 125p i Poloneza :lol:
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Postprzez RomanS » 2013-11-19, 23:21

Jakoś chyba nie trafiłem na takiego :roll:
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Postprzez RomanS » 2013-11-20, 12:41

BADIX, ja miałem na mysli, że w A6 nie trafiłem :-)

Pierwszego sdjecia nie mozna otworzyć bo jest jakas reklama fotosika no a poza tym to chyba jakis fotoszop bo jak już to włóknina powinna byc na wlocie a nie wylocie wkładu filtrującego. Bo tak to by wychodziło, że to co przepuści dokładny papier to ma zostac złapane w zgrubnej włókninie ???
No a drugie zdjęcie to sam przyznasz, że czysta egzotyka. Z jakiejś koparki albo kombajnu, w każdym razie bardzo wątpię aby to był samochodowy filtr powietrza.

Nie ma co zreszta tego roztrząsać, bo się robi kompletny OT. W odmie starego typu nie ma w ogóle włókniny na zewnatrz, tylko jest tkanina, która ma jakies tam parametry przepuszczalności. Nie widzę sensu wymiany samej tkaniny bo jak dobrać odpowiednią ???
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Postprzez RomanS » 2013-11-20, 13:48

[quote="BADIX"] no masz rację, z tym wlotem/wylotem to mi troche nie wyszło :mrgreen:
Ale obrazka nie mozna powiększyć a z tego co widać to "coś" nienieskawego jest tylko na dolnej części wkładu. Żeby to miało działać to musiałoby okrywać cały wkłąd bo teraz powietrze wpływa swobodnie do wkłądu poza tym "czymś".

A co do roli włókniny to nie jest tak, że mozna ją wyrzucić i w ten sposób zrobic "drugie życie" filtra.

Włóknina jest niekiedy po to stosowana aby wyłapywała największe zanieczyszczenia. Chroni to wkład papierowy przed szybkim zatkaniem. Duże cząstki zanieczyszczeń tkwiące we włókninie brudzą ją ale nie zatykają. Po zdjęciu włókniny będą wbijać się w papier i papier będa zatykać szybko.
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Postprzez pancurski » 2014-01-05, 12:12

Podpinam się pod pytanie otwierające ten wątek.

Jaki mam typ odmy? Przeglądając allegro spotkałem się z dwoma typami, nie wiem czy to błąd/niewiedzy sprzedających.

Auto jak w profilu. Mogę ewentualnie podać numer VIN. Niestety nie mam już dostępu do Etki i stąd moje pytanie.
pancurski
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2014-01-05, 11:40
Lokalizacja: Lublin/Slough
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Postprzez RomanS » 2014-01-05, 12:30

pancurski napisał(a):Podpinam się pod pytanie otwierające ten wątek.

Jaki mam typ odmy? Przeglądając allegro spotkałem się z dwoma typami, nie wiem czy to błąd/niewiedzy sprzedających.

Auto jak w profilu. Mogę ewentualnie podać numer VIN. Niestety nie mam już dostępu do Etki i stąd moje pytanie.


Wg tego co pamietam, to w ETCe dla AKE jest nowy typ i taki tez miałem w moim AKE (produkcja połowa roku 2000).
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości