Rysiek19, doskonale Cie rozumiem, bo sam podnosiłem chyba wszystkie swoje C5-tki.
Niestety ale moim zdaniem o 5 centów (od zwykłego) nie ma najmniejszych szans.
Jeśli na najwyższych fabrycznych sprężynach uzyskałbyś 15 - 20 mm to już byłby sukces stulecia
O zamiennikach zapomnij na wieki wieków. Nawet te najbardziej markowe niu utrzymają C5 z V6 TDi pod maską nawet na standardowym fabrycznym zawiasie, a co dopiero mówić o podnoszeniu budy jakimkolwiek.
O 5 centli może podniósł byś się jakimś specjalistycznym gwintem (nigdy tej opcji nie badałem) ale sądzę, że nowy zestaw kosztowałby w granicach od 5 kZł.- wzwyż.
Jeżeli jesteś mega zdeterminowany, załóż sobie przednie i tylne sanki od Allroada i dokup do tego ori zestaw kolumn resorujących z Arnotta, przeznaczony dla ludków rezygnujących z pneumatyki. Nie mam innych pomysłów. 5 centli to jak na przeróbkę zawiasu całe hektary i samo założenie innych sprężyn nie jest możliwe, bo za bardzo zmieni się cała geometria zawiasu. Stąd pomysł z sankami od Rolady ale myślę, że i przednie zwrotnice też wtedy musiałbyś przełożyć ... .
Daj znać gdy coś wymyślisz.