Kody błędów, prośba o interpretację

Kody błędów, prośba o interpretację

Postprzez loocaz » 2015-01-26, 19:49

Witam
Podpiałem z kolegą dziś VAG'a i nawychodziło strasznego syfilisu. Ogólnie mam problem z "drgającym silnikiem" cos jakby nie chodził na wszystkie gary w wolnych obrotach nie mówiąc o jałowym bo chodzi jak stary roztrząsacz.Prosiłbym o interpretację i pomysły od czego zacząć.

P0139 - Oxygen (Lambda) Sensor Bank-1 Sensor-2, Slow Response
P1128 - Long Term Fuel Trim Mult., Bank-1, System too Lean
P0102 - Mass Air Flow Sensor (MAF) (G70), Signal too Low
P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 - Cylinder 1, Misfire Detected
P0302 - Cylinder 2, Misfire Detected

Domyślam się że 1 i 3 błąd to lambda za katem i przepływka do wymiany, ale reszta nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Możę ktoś ewentualnie naprowadzić mnie od czego zacząć.
Dzięki za wszelkie pomysły i sugestie.
loocaz
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2015-01-15, 19:56
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 ALT 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Loocaz

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

Postprzez nie pamietam 82 » 2015-01-26, 19:55

Siema .

Spróbuj przełożyć/zamienić cewki z cyl. 1 i 2 na/do cyl. 3 i 4 - jeżeli błąd P0301 i P0302 "pójdzie" za nimi to znaczy , że cewki do wymiany . Po wymianie i usunięciu błędów 3 ostatnie błędy z Twojej listy powinny a raczej na pewno się nie pojawią ponownie <okok>

pzdr'a <luzik>
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

Postprzez gregor » 2015-01-26, 20:03

Raczej wygląda na uszkodzoną przepływkę, odepnij ją i sprawdź czy po chwili unormują się obroty.
gregor
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 2013-12-05, 22:15
Lokalizacja: mazowsze
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AGU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

Postprzez loocaz » 2015-01-26, 20:30

Po odpięciu przepływki żadnej reakcji. Sprawdzałem też multimetrem i napięcie po dodaniu gazu w przewodzie sygnałowym nie rośnie w ogóle, oporność też sprawdzona działa na zwarciu.
Dodam że pali jak smok 15L/100km :-/
loocaz
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2015-01-15, 19:56
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 ALT 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Loocaz

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

Postprzez daniel.z » 2015-01-26, 21:41

świece, cewki, przepływka, fajki ...
lambdy ...
wymiana lub bardzo konkretne sprawdzenie.
daniel.z
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2014-06-15, 22:54
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Rok: 1998
Imię: Daniel

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

Postprzez m4n77 » 2015-02-01, 09:21

Kolego tu nie ma czegos takiego jak fajki :P są tylko cewki.
od-m4n77-lublin-t2547.html -- zapraszam do oceniania, komentowania, słowa krytyki :)
Avatar użytkownika
m4n77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2014-11-08, 15:09
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

Postprzez kowal51 » 2015-02-01, 14:31

m4n77 napisał(a):Kolego tu nie ma czegos takiego jak fajki :P

A zakończenia przewodów zapłonowych ("potocznie") to ?? ;)
Chyba to miał na myśli kolega daniel.z, <luzik>
Avatar użytkownika
kowal51
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 413
Dołączył(a): 2013-10-04, 10:44
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Artur

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

Postprzez RomanS » 2015-02-01, 16:39

kowal51 napisał(a): m4n77 napisał(a):Kolego tu nie ma czegos takiego jak fajki :P


A zakończenia przewodów zapłonowych ("potocznie") to ?? ;)
Chyba to miał na myśli kolega daniel.z, <luzik>


No właśnie w 2,0 ALT przewodów zapłonowych nie ma wcale a wcale :mrgreen:
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

Postprzez m4n77 » 2015-02-01, 16:45

Dokładnie :D są tylko 4 przewody zasilające, zwykle kable 2 od zasilenia 2 sterujące na każdą indywidualną cewkę. I nie ma żadnych przewodów zapłonowych :D
od-m4n77-lublin-t2547.html -- zapraszam do oceniania, komentowania, słowa krytyki :)
Avatar użytkownika
m4n77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2014-11-08, 15:09
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości