Kolorowe kostki

Kolorowe kostki

Postprzez Wojtek66.42 » 2014-10-07, 16:56

Witam do czego slużą te dwie kostki zaznaczone na zdj czy jesli je odlącze cos moze sie stać? prosze o konkretną odpowiedz

http://zapodaj.net/7b07639b17ee5.jpg.html
Wojtek66.42
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2014-08-21, 21:55
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Wojtek

Re: Kolorowe kostki

Postprzez nie pamietam 82 » 2014-10-08, 19:48

Witam <luzik> .

1. Kość zielona jest od : zaworu doprowadzającego wtórne powietrze .
2. Kość niebieska jest od : zaworu przełączania długości kolektora ssącego .

Jeżeli potrzebujesz je wypiąć na zgaszonym silniku po - "coś tam coś tam" ( domyślam się , że chcesz się dobrać do ezektora <mysli> ) to... śmiało <okok> ( ale... ja zawsze wolę odpiąć aku przy tego typu zabawach <okok> ) .

pzdr <luzik>
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Kolorowe kostki

Postprzez Wojtek66.42 » 2014-10-26, 12:37

Okej dzieki mam taki problem gdy auto było zimne na gazie strasznie szarpało postanowiłem wymienic Reduktor u gazownika wyregulował listwy oraz wymianą sąd problem znikł.Pojawił sie ponownie po 2-3 miesiącach na gazie zaczyna szarpac najbardziej gdy jest zimny po odłączeniu zielonej kostki problem znika...
prosił bym o konkretną i szybka odpowiedż czy moge jezdzić z odłącozna kostką prosze o jakies porad
z góry bardzo dziekuję...
Wojtek66.42
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2014-08-21, 21:55
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Wojtek

Re: Odp: Kolorowe kostki

Postprzez nie pamietam 82 » 2014-10-26, 13:55

Pytasz czy można jeździć. Hmm... można jeździć z wieloma odpiętymi wtyczkami - oszukując w ten sposób Ecu. Tylko czy o to chodzi? Nie sądzę.
Jeżeli jest sytuacja awaryjna gdzie trzeba przejechać z punkt A do B to robi się wszystko żeby tego dokonać. W normalnym użytkowaniu auta ( w mojej opinii ) jest to zwykłe druciarstwo, które w Audi nie powinno mieć miejsca. Goń swojego gaziarza niech poprawia tak długo aż będzie dobrze.

Pozdrawiam i sorry bo... wiem , że nie o takiej treści posta się spodziewałeś.

btw, bez filtra powietrza też da się jeździć - tylko jak długo?
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości