Witam
Zapaliła mi się kontrolka silnika którą udało mi się skasować VCDS - em
A to co odczytałem w trakcie skanowania:
2 Faults Found:
001025 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 60
Reset counter: 255
Mileage: 280489 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.10
Time: 10:48:02
Freeze Frame:
RPM: 1449 /min
Speed: 67.2 km/h
(no units): -13.0
(no units): 116.0
Inj. Quantity: 15.0 mg/str
Absolute Pres.: 1193.4 mbar
Temperature: 30.6°C
009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
P242F - 000 - Restricted/Clogged
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 280696 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.10
Time: 20:17:07
Mam pytanie do szanownych kolegów jak mam to interpretować ?
czy to EGR czy FAP? czy może jedno i drugie?
Andula świeżo po pełnym przegladzoe w Aso
Dziękuje z góry za wszelkie uwagi
Pozdrawiam