Kopci po usunięciu dpfa

Kopci po usunięciu dpfa

Postprzez qpens » 2022-02-08, 18:21

Witam grupę mam problem pacjent 2.0 tdi cagb 252 000km a mianowicie od dłuższego czasu borykam się że sporym spalanie ok 12l na 100km po mieście. W grudniu zmieniłem termostaty i zawór zwrotny bo silnik miał max 60°c po wymianie temperatura wróciła do normy ale spalanie zostało. Wyprogramowalem i zaslepilem egr bo bym uszkodzony mechanicznie. Jakieś 3 tygodnie temu zauważyłem wzrost obrotów jak przy wypalaniu dpf i nie chciała się za nic wypalić a spalanie wzrosło do około 14l na 100 km postanowiłem wyprogramowac dpf I zauważyłem że podniósł się stan oleju w silniku przez około miesiąc z ¾ stanu na delikatnie powyżej max. Wcześniej od kwietnia stan oleju utrzymywał się na jednym poziomie około ¾ stanu. Fizycznie usunięty dpf I przy pierwszym odpaleniu zaczął kopcin na wolnych obrotach ze aż śmierdzi w środku. Po wymianie oleju i przejechaniu po mieście 100km dając na prostej do pieca spalanie wyszło 9 litrów. Więc nie wydaje się że to wtryski. Nie wiem czy to ważne ale w sylwestra podczas hamowania wpadł delikatnie pedal hamulca i teraz gorzej hamuje. Miał ktoś moze coś takiego. Silnik normalnie pracuje odpala ni zimnym i ciepłym i ma moc. Dzięki za podpowiedzi pozdrawiam
qpens
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2021-04-23, 10:28
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI CAGB 136 KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2011
Imię: Kuba

Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron