koszty ekspoatacji A6 C6 2,4 Pb vs A6c5 1.8T lub 2.4

Re: koszty ekspoatacji A6 C6 2,4 Pb vs A6c5 1.8T lub 2.4

Postprzez LB300 » 2016-09-10, 20:32

Matifcb napisał(a):37000 ? takie oferty juz sie pojawiaja = sie z negocjuje do 35000 i mozna spac spokojniej ? czy to wciaz za malo ? ( oczywiscie wiem ze nie mozna tego sie sztywno trzymac)


zmienilem tytul zastanawiam sie juz zdecydowanie miedzy A6. Albo bedzie to c5tka albo nowszy c6. I tu bariera beda tylko koszta eksloatacyjne. Wiem o rozrzadzie w c6stce.

Pytanie czy 2.4 w c5 i c6 to te same silniki i koszt samego utrzymania silnika sie pokrywaja ?

c5 wiadomo znacznie taniej kupie niz c6. Do obydwu wrzuce instalacje z gornej polki. c6 obstawiam ze te 35000 do max 40000 starczy na jakis rocznik mlodszy ? czy jest jakas granica w c6 albo w c5 gdzie wystepuja jakies poliftowe bezpieczniejsze wersje ? wydaje mi sie ze C5 szukac bede minimum 2002 rocznik i gdzies czytalem ze to juz po liftowe wersje sa wiec tu nie ma problemu. Co natomiast wiecie o C6 i lifcie co bylo by w moim przypadku wazne:)

W Holandii model A6 C6 2.4 z przebiegami 200-250tys km dobrze utrzymane z pewnego źródła i potwierdzonym przebiegiem z certyfikatem NAP to wydatek rzędu 8500-12000 euro ale auto jest w idealnym stanie i bezwypadkowe, dolicz koszty sprowadzania, akcyzy i zarejestrowania. Cokolwiek w Polsce ma niższa cenę może oznaczać tylko 2 rzeczy - albo konkretny dzwon, albo przebieg 500+ oczywiście chodzi o tysiące kilometrów....
2006 Audi A6 2.7 TDI quattro avant
2009 Honda Accord 2.2 iDTEC
Było:
1991 Chevrolet Caprice
1993 Mitsubishi Diamante 3.0
1990 Ford Explorer 4.0
2005 Toyota 4Runner 4.0
1997 Lexus ES 300
2001 Citroen C5 2.0 Break
Avatar użytkownika
LB300
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2014-08-24, 19:07
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BSG 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2006
Imię: Lukas

Re: koszty ekspoatacji A6 C6 2,4 Pb vs A6c5 1.8T lub 2.4

Postprzez Matifcb » 2017-04-04, 22:19

minelo juz sporo miesiecy nadal ciezko pracuje nad powiekszaniem rodziny i jednoczesnie zwiekszeniem budzetu ;) boli mnie ciagle w c5tce ze to juz starsze auto.. skoro nie mam jeszcze parcia ( dziecka w drodze) to sobie zbieram kase dalej. Mam juz spokojnie na auto 10000 pln wiecej niz mialem wczesniej.
Skoro idzie o gaz to chya mi tylko zostaje 2.4 silnik a ten tylko do 2008 czyli przed liftem byl montowany. Tak wyczytalem o sprostowania prosze jesli jakies gafy walnalem. Rozrzad wiadomo kasa na boku na to musi byc. Ale kolektor podobno nie trzeba wymieniac. Raz ze jakis serwis w Polsce juz sie zajmuje regeneracja i maja niedlugo takie cos robic ( koszt niby pozniej 2000zl ) a dwa podobno grono ludzi jezdzi z zablokowanymi klapkami w kolektorze :->

spokojnie mam 40k na auto i z 20k na pakiet startowy i na czarna godzine ewentualnie wydatkow na auto. Temat c6stki wraca do mnie powili...
Matifcb
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 123
Dołączył(a): 2015-07-18, 15:46
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AML 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2001
Imię: Mati

Re: koszty ekspoatacji A6 C6 2,4 Pb vs A6c5 1.8T lub 2.4

Postprzez mat694 » 2017-04-06, 10:55

Zgadza się, po 2008 już nie kupisz 2,4 a to według mnie ostani sprawiedliwy silnik. Ja swój kupiłem w Sztokholmie z prawdziwym przebiegiem 139k i regularnie serwisowanym. Oczywiście odradzam allegro itp. Jakimś cudem tam są samochody tańsze niż za granicą a z podobnymi przebiegami. Wymieniłem oleje, filtry, klocki, jeden zawór do sterowania zmiennymi fazami rozrządu, regenerowałem xenony i auto płynie :)
mat694
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2017-04-06, 10:33
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 BDW 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2006
Imię: Mateusz

Poprzednia strona

Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości