Witam,
Łaziłem dziś po placu i napatoczyło mi się takie Audi. Nawet fajnie to wygląda, przymierzyłem się i pasuje mi. Stwierdziłem, że może bym kupił.
Natomiast jak zacząłem czytać o rozrządach to mnie trochę ostudziło. Czy te problemy dotyczą także wersji 233 KM ? W jakich pieniądzach jest to obecnie naprawiane ?
Auto ma niby jakieś pneumatyczne zawieszenie, jak wygląda eksploatacja takiego zawieszenia ?
Możecie podzielić się jakimś namiarem na warsztat/człowieka specjalizujący się w takich Audi w Łodzi ? Chodzi o to żeby ktoś kumaty posłuchał silnika/rozrządu i oglądnął auto, podłączył pod komputer.
Czy w tym aucie jest jak w Mercedesie, że przebieg zapisany jest w kilku różnych miejscach i można go w miarę rzetelnie zweryfikować ? W W211 w kluczyku podobno nie da się zmienić przebiegu.
Cena nie wydaje się być super okazją patrząc na perły z alledrogo więc może auto jest w miarę ok.
http://www.acentrum.autotrader.pl/samoc ... 1000546604
Czy te fotele z S-line są dużo lepsze od zwykłych ? Bo może szukać lepiej S-line ?
Jeszcze może co mi zapala czerwoną lampkę. Przyciski start/stop są powycierane do białego. Z ogłoszeń auto co mają większy przebieg nie mają takich wytarć. Druga sprawa złapałem za klapę bagażnika i nie mogłem otworzyć, gość zapalił i ładnie się podniosła. Komisowy stwierdził, że to przez słaby akumulator. Może to być prawda to czy jakaś usterka ? Bo odpalił od strzała.
Jeszcze pytanie czy C6 mają taki system jak Auto Hold w VW ?
Edit: Przespałem się dzień z tematem. Ciśnienie mi trochę zeszło na kupowanie tego egzemplarza.
Kupowanie samochodu w PL jest chyba słabym pomysłem. Tylko kiedy oni zmienią tą stawkę powyżej 2 litrów. Albo rzeczoznawcę załatwiać.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1