ledwo pali masa błędów i nie równa praca

ledwo pali masa błędów i nie równa praca

Postprzez mateusz_918 » 2017-07-01, 18:54

sory za poobracane zdjęcia ale niewiem chyba fotosik se poobracał je na własną rękę


witajcie forumowicze ogólnie nie wiem jak to wyznać bo jestem załamany tyle pracy i pieniedzy wtopione w audiczke ,tylko by po pół roku takie coś.

dodam zdjęcia z wykazem błędów, interpretować poszczególnych błedów nie musicie, bo ja wiem co każdy z osobna znaczy chodzi mi o to czy któryś błąd może spowodować inny by wykluczyc ewentualną usterkę bez zbednego grzebania.

Ogólnie napisze jak było

jadę rano do pracy jakiś pajac zajechał mi drogę wyprzedziłem go i zaraz było rondo wiec na tipie redukcja z 4 na 2 i przez rondo prosto, ale tak mnie wkurzył ten co zajechał mi drogę że prawie przejechałem swój zjazd więc gwałtownie hamulec i skręciłem w uliczkę boczną, no i tu się zaczęło mianowicie zaczełu skakać obroty silnika ponizej tysiąca aż do 1300rpm, nie muszę mówić jak mi się wracało automatem wiem masakra nie powinnienem jechać ale zaraz napiszę coś gorszego, jako że pracuje na awariach a poprzedniego dnia juz miałem awarie i mrugała mi kontrolka swiec żarowych a nie miałem innego auta musiałem wsiąść i jechać tym :-( ogólnie błąd wczesniej sprawdziłem przed jazdą i był to g210 czyli to ustrojstwo w baku paliwa co ma za zadanie robić oporność na 100 lub 430 działa w tych dwóch zakresach.

niewiem co moze być przyczyną awari ale może to banalne ale pompe bym wykluczył wręcz do ostatniej chwili auto ciągneło do przodu jak opentane. wydaje mi sie ze przeskoczył mi rozrząd od tego gwałtownego hamowania może coś zblokowało, jak myslicie pany co to się dzieje. łapcie fotki z sprawdzenia błedów

pierwsze zdjęcie z pierwszego odczytu błedów
Obrazek

po pierwszym skasowaniu pojawiły się takie

Obrazek

po drógim skasowaniu zaś takie

Obrazek

po kolejnym kasowaniu taki błąd
Obrazek

reszta zdjęc jest zbedna bo błedy się ponawiają a i dodam ze po skasowaniu błedów próba odpalenia konczy się natychmiastowym zgaszeniem samoczynnym silnika i powróceniem błedów.

jesli macie jakies pomysły opcję naprawdę chetnie was wysłucham. pozdrawiam

dodam ze zimny działa to znaczy obroty okej
mateusz_918
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 2016-11-22, 15:08
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1998
Imię: Mateusz

Re: ledwo pali masa błędów i nie równa praca

Postprzez Piotruś » 2017-07-02, 08:36

jesli macie jakies pomysły

Ja mam taki, że ciągle kręcisz się wokół jednego tego samego problemu, co obszernie omawialiśmy już w Twoich innych tematach ... o tym samym ... czyli o szeroko rozumianych skutkach "cziptjuninku", którego nie ma :] ale (jak zazwyczaj) okazało się inaczej ;-) ... .

Weź że w końcu raz a dobrze :
- uporządkuj CAŁĄ wiązkę komory silnika,
- posprzątaj w skrzynce na podszybiu, sprawdź czy nie ma śniedzi we wszystkich znajdujących się tam złączkach i uchwytach bezpieczników
- zajmij się higieną wtyczki oraz pinów ECU
- jeżeli istnieje cień podejrzenia, że ECU było już otwierane (co praktycznie jest pewnikiem z uwagi na "tjunink") należy wyeliminować niepewność co do zimnych lutów i / lub wysuwania się kości z ich podstawek jeśli akurat taką drogę wybrał druciarz "modyfikujący" soft silnika.

Dopóki STARANNIE I KOMPLEKSOWO nie zrobisz co najmniej tego co wyliczyłem powyżej, dalsze dywagacje na chybił-trafił w moim przekonaniu nie maja sensu bez względu na to ile topików jeszcze pozakładasz ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: ledwo pali masa błędów i nie równa praca

Postprzez mateusz_918 » 2017-08-21, 09:08

wiazka kabli na silniku ok na podszybiu również wszystko pasuje i jest w serii, jedynym mankamentem elektroniki to było robione w niemczech mapy na sterowniku, byłem u goscia co zdejmuje się sterownikami w celu sprawdzenia sterownika pod kontem ingerencji w niego, powiedział ze prucz wgranych map, ale na pewno nie tu w polsce wszystko masz ok, starannie i dobrze.
nie kręce w okół jednego tematu i przyznałem ci ze jest tjuning więc prosze nie wykręcaj kota ogonem.
czytam na necie i wiele osób miało taki sam problem, tylko na zaden niema odpowiedzi. to chyba normalne ze szukam pomocy.
mateusz_918
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 2016-11-22, 15:08
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1998
Imię: Mateusz


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość