Witam, zależy mi na opinii bo chwile latam już takim zmodzonym silniczkiem osprzęt z AKE został, natomiast reszta czyli głowice i dół oprócz tłoków jest z BCZ
trzeba wnikliwie przeanalizować logi i tu pije do szanownego Piotrusia przeglądnij proszę od a do z bo z tydzień temu mam jakiś dziwny spadek mocy w dolnym zakresie obrotów, a przedtem tak nie było EGR zaślepiony tzn nawet prawdopodobnie programowo wyłączony i w sumie nie chce go odślepiać/ uruchamiać bo uważam że to strasznie "garuje: silnik czego przykładem był mój stary AKE gdzie nagar wlazł nawet między pierścienie tłokowe, samochód tzn stary komputer który został był po chipie na ile nie wiem, coś mi w nim nie gra tak jak powinno wcześniej lepiej mi się zbierał, a teraz gorzej z dołu i delikatna zawiecha gdzieś w środku nie czuć tych 180km, a po wirusie w sumie powinno być ich nawet więcej, więc proszę o dokładną analizę, z góry dzięki.
Pytanie czemu mam w 003 grupie MAF (specified) tak wysoko podciągnięty ? cały czas stoi ponad 800 a narmalnie to tam powinno się wyświetlać 240 jak sie nie mylę na biegu jałowym, wraz z przyciśnięciem gazu powinno rosnąć i nawet wydaje mi się przebić 1000
B/S
000 http://vaglog.com/log-000_6MdRMS.html
003 http://vaglog.com/log-003_s59AN8.html
004 http://vaglog.com/log-004_v5Qboo.html
011 http://vaglog.com/log-011_BHVmY.html
Dynamiczne
000 http://vaglog.com/log-000_qkLJZ.html
001 http://vaglog.com/log-001_CC0955.html
003 http://vaglog.com/log-003_4xIu2o6.html
004 http://vaglog.com/log-004_rm9S3Q3.html
008 http://vaglog.com/log-008_1BeD3.html
010 http://vaglog.com/log-010_wv1CH1.html
011 http://vaglog.com/log-011_5OY3jEU.html
Statyczne
000 http://vaglog.com/log-000_UzgpN.html
001 http://vaglog.com/log-001_jqqkVrO.html
003 http://vaglog.com/log-003_13OoG6.html
004 http://vaglog.com/log-004_D6VrMxi.html
007 http://vaglog.com/log-007_86w3B9.html
011 http://vaglog.com/log-011_5b819.html
013 http://vaglog.com/log-013_j03NogE.html
014 http://vaglog.com/log-014_2WHUEA.html
018 http://vaglog.com/log-018_YngAET.html