Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez dobrylek » 2016-02-05, 15:25

Witam jestem swieży na forum . Wrzuce logi może ktoś z panow powie czy są ok czy nie .
Wiem ze na 100% albo czyszczenie albo wymiana przepływomierza mnie czeka. Poniewarza na odpiętym czuc te hmmm 150 konikow . A jak tylko podepne to massakra może ze 100 kuckow takie ot wrażenia z jazdy.

Oto logi z odpiętą przepływką
http://vaglog.pl/log_248917.html
http://vaglog.pl/log_248916.html
http://vaglog.pl/log_248915.html

Z podpiętą przeplywką i skasowanym błedem
http://vaglog.pl/log_248920.html
http://vaglog.pl/log_248918.html
http://vaglog.pl/log_248919.html
Niecierpliwie czekam na ocene jury :)
dobrylek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2016-02-05, 15:14
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Adrian

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez Piotruś » 2016-02-05, 15:43

Witaj dobrylek,

w imieniu jury wystawiam Ci ocenę niedostateczną :shock: :roll: .

Pierwszego negatywa dostajesz za kombinowanie jak koń pod górkę :-x .
Drugiego za to, że ocenę przepływki można wystawić wyłącznie na podstawie logowań dynamicznych, a nie na podstawie alpejskich kombinacji z odpinaniem wtyczek i kasowaniem błędów.
Trzeci negatyw za koszmarnie nieprawidłową regulację kąta wtrysku :-o .

Jeżeli chcesz się poprawić przed zakończeniem zimowej sesji proponuję doedukować się w następujących zakresach :-P :
1. Przeczytać i wykorzystać w praktyce poradnik regulacji kąta wtrysku, który znajduje się na pierwszej stronie tematu, w którym aktualnie piszemy.
2. Dokładnie się wczytać w ten poradnik: jak-vagowac-swoje-auto-t1699.html i zamiast bezzasadnie odpinać wtyczki zrobić komplet porządnych logów, co umożliwi naszemu jury wydanie nowego werdyktu ;-) .

Masz co robić. Powodzenia i uważaj żeby nie przewalić drugiego terminu, bo sesja poprawkowa będzie jeszcze trudniejsza <luzik>
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

Postprzez dobrylek » 2016-02-05, 18:11

Nie zrozuamielismy sie piotrus .. wiec zaczne od poczatku . Swoją a4ke nabylem okolo 2 tygodnie temu i zaczybam robic bo do idealu brakuje jej . Na chwile obecna zrobilem uszczelniacze wtryskiwaczy w pokrywie z lewej strony zostala mi prawa ale brak garażu daje o sobie znac wiec przerwalem bo zimno. Przeplywomierz mialem odpiety jak podlaczalem vcds i zapomnialem . Stad te logi podpiety odpiety . Kąta nie regulowalem bo napinacz paska jest chyba zle a nawet bardzo zle . Dlatego wrzuciłem loga auto rozgrzane do 88 stopni robilem wg. Poradnika. Dynamicznych nie bardzo mam jak zrobic bo samemu to strach by dzwona nie walnac [WHITE SMILING FACE]

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
dobrylek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2016-02-05, 15:14
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Adrian

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez Don_Masters » 2016-02-05, 18:41

Witaj
dobrylek napisał(a):Przeplywomierz mialem odpiety jak podlaczalem vcds i zapomnialem . Stad te logi podpiety odpiety

Logi potrzebne są z podłączonym kompletnym osprzętem silnika itp.

dobrylek napisał(a):Kąta nie regulowalem bo napinacz paska jest chyba zle a nawet bardzo zle

Wobec powyższego wiemy co trzeba zrobić na początku, skoryguj napięcie paska, ustaw kąt a potem jeszcze raz logi statyczne, jak wszystko będzie ok to zrobisz dynamiczne.

P.S. I myślę że Piotruś bardzo dobrze Cię zrozumiał i dlatego że chcemy Ci porządnie pomóc to ty też musisz porządnie słuchać ;]
Avatar użytkownika
Don_Masters
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 320
Dołączył(a): 2015-07-08, 11:32
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2003
Imię: Paweł

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez dobrylek » 2016-02-05, 18:56

Boje sie ruszyc napinacz bo ten bolec nie wiem jak nazwac nie jest w gniezdzie takie ucho jak mniemam powinno byc unieruchomione przy silniku a umnie to ucho jest u gory a nie na tym bolcu ktory wystajeObrazek

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
dobrylek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2016-02-05, 15:14
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Adrian

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez dobrylek » 2016-02-05, 19:04

Mam takie oto cos i to powinno byc unieruchomione jak mniemam a u mnie nie jest ... Obrazek

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
dobrylek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2016-02-05, 15:14
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Adrian

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez Piotruś » 2016-02-05, 19:52

Poluzuj LEKKO nakrętkę napinacza - może uda Ci się ustawić tak jak powinna być. Jeżeli cały ten badziewnik (tzn. mimośród "wewnątrz" rolki) jest zerwany dalsza eksploatacja w tym stanie i \tak jest wykluczona, przynajmniej wg. mnie. I nie chodzi już o nieprawidłowy kat wtrysku ale jak coś się zssypie na pasek rozrządu albo złapie się pasek napędu pompy - to dopiero będziesz się bał nawet maskę otworzyć ... .

Kierunek prac masz wytyczony. Zechcesz - skorzystasz. Nie zechcesz - życie samo dopisze własny scenariusz.
Obawiam się, że niezbyt śmieszny.

Uszczelnianie dekli zaworowych (swoją drogą ciekawe jaką metodą ... ) podczas gdy jest ewidentny problem z napędem pompy wtryskowej to trochę tak jakby żałować przysłowiowych róż gdy płoną lasy.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez dobrylek » 2016-02-05, 20:49

moge nakrecic wymiane nastepnych uszczelniaczy na 2giej pokrywie i zrobic z tego tutorial zaden silicon uszczeleczki z allegro zero kleju itp nie cieknie nic. Wracajac do tematu w a4 jest tak malo miejsca miedzy pasem a rozrzadem ze nawet nie ma jak oka wlozyc by zobaczyc czy znaki sie pokrywaja. Ok jutro spróbuje po luzowac i ustawic jak sie da . Tylko pytanko co tam poluzowac bo musze to robic na macanego imbus tak ?
dobrylek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2016-02-05, 15:14
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Adrian

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez Piotruś » 2016-02-05, 21:09

dobrylek napisał(a):w a4 jest tak malo miejsca miedzy pasem a rozrzadem ze nawet nie ma jak oka wlozyc by zobaczyc czy znaki sie pokrywaja

Ale tam nie ma żadnych znaków, a strzałeczką która trzeba zrównać z podstawą rolki widać bardzo dobrze ... .

Ciasno jest ale bez przesady. Rolkę widać dobrze, bo jest "w stronę silnika".
Żeby podejść do zadania najlepiej zaopatrzyć się lub samodzielnie przygotować odpowiedni klucz.
Musisz JEDNOCZEŚNIE przytrzymać imbusem ośkę i wcześniej przygotowanym kluczem zluzować nakrętkę kontrującą.
Bez odpowiednich narzędzi zerwanie mimośrodu w rolce jest niemal pewne.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez dobrylek » 2016-02-05, 21:13

Po kombinuje i bede pisal jak efekty.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
dobrylek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2016-02-05, 15:14
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Adrian

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez dobrylek » 2016-02-07, 13:59

Witam przestawilem . I teraz nie bardzo wiem na co patrzec czy jest naciag ok . Załączam fotkę do wglądu. Obrazek

Obrazek

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Załączniki
uploadfromtaptalk1454849825966.jpg
dobrylek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2016-02-05, 15:14
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Adrian

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez dobrylek » 2016-02-07, 14:31

Witam przestawilem . I teraz nie bardzo wiem na co patrzec czy jest naciag ok . Załączam fotkę

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
dobrylek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2016-02-05, 15:14
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Adrian

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez Piotruś » 2016-02-07, 14:41

Na zdjęciu nie widać małej strzałeczki, którą musisz zrównać (pokręcając imbusem) z tym pionowym dzyndzlem.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez dobrylek » 2016-02-07, 21:22

Mogl bys podeslac mi fotke jak to ma wygladac bo ni hu... hu nie widze tam strzaleczki

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
dobrylek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2016-02-05, 15:14
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Adrian

Re: Logi proszę o ocenę 2,5 TDI AFB

Postprzez dawka7 » 2016-02-07, 21:44

tu masz rysunek z elsawin może pomoże,
Obrazek
Avatar użytkownika
dawka7
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2015-02-09, 18:33
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004

Następna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości