gozdzik77 napisał(a): Zastanawiam się czy mam prawidłowo ustawiony nastawnik na turbinie i dobrze wyregulowaną śrubę ogranicznika zmiennej geometrii. Czy aby nie jest tak to ustawione że z niskich obrotów wirnik i zmienna geometria nie są wstanie wytworzyć odpowiedniego ciśnienia i dlatego są takie lagi.
Na logikę tak, życie życiem. Opiszę co zrobiłem u siebie:
- pomimo nowego(regenerowanego) turbo z nowym nastawnikiem, pojechałem na ponowną kalibrację/test nastawnika podpiętego pod turboprog'a. Programator przeprowadził procedurę z pozytywnym wynikiem.
- wszelakie próby z zaślepianiem egr nic nie zmieniały
- sprawdzony cały dolot pod kątem nieszczelności łącznie z demontażem zderzaka by dokładnie zweryfikować coolery
- podmiana przepływki
- zdemontowałem turbo i zawiozłem do sprawdzonego zaprzyjaźnionego warsztatu zajmującego się regeneracją turbin. Turbo pracuje na stole książkowo,
- zczytalem mapę i zweryfikowałem pod kątem nieudolnego tuningu, mapa w pełni ori,
- nowy map sensor,
- ponowna inicjacja nastawnika za pomocą VCP
- międzyczasie wypalanie pdf,
- w ostatnim czasie wymontowałem wtryski i zawiozłem do sprawdzenia,
Z racji iż w kabinie czasem dało się wyczuć spaliny, znalazłem nieszczelność na przepustnicy spalin(wytarta ośka) przy chlodnicy spalin. Mam już nową na dniach będę wymieniał i zobaczymy czy będzie jakakolwiek zmiana.