Logi Wtrysków do oceny ! Pomocy ! ASB

Logi Wtrysków do oceny ! Pomocy ! ASB

Postprzez A6MattUK » 2019-07-29, 19:46

Witam

Prosze o ocene logow wtryskow tepmp 90 stopni czy wszystko jest ok czy trzeba działać cos z nimi .

Pozdrawiam
Obrazek


Obrazek


Obrazek
A6MattUK
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2018-05-03, 19:16
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.00 CGQB 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2007
Imię: Matthew

Re: Logi Wtrysków do oceny ! Pomocy ! ASB

Postprzez gumiss64 » 2019-07-30, 21:50

Z mojej obserwacji 4-ty najbardziej odbiega od normy/ przypieczony. Reszta taka sobie. Jednak niech się wypowie ktoś z większym stażem ;-)
gumiss64
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2014-01-01, 22:08
Lokalizacja: wlkp
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI ASB 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: PreFL
Imię: £ukasz

Re: Logi Wtrysków do oceny ! Pomocy ! ASB

Postprzez A6MattUK » 2019-11-24, 12:38

nikt nie pomoze z logami ?:(
A6MattUK
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2018-05-03, 19:16
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.00 CGQB 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2007
Imię: Matthew

Re: Logi Wtrysków do oceny ! Pomocy ! ASB

Postprzez zibi06 » 2019-11-25, 00:59

A6MattUK,
1. teoretycznie/ z dużym prawdopodobieństwem
gumiss64 napisał(a):Z mojej obserwacji 4-ty najbardziej odbiega od normy/ przypieczony.


Piotruś napisał(a):072 do 077 - niezwykle ważne grupy pozwalające z dużym prawdopodobieństwem określić bieżącą kondycję poszczególnych wtryskiwaczy
Poz 1 nie może być większa ni 45 jednostek. Pozycja 2 nie powinna wykraczać ponad 20 jednostek.
Są to tzw. punkty kalibracyjne wyliczane i weryfikowane cyklicznie przez ECU (w sposób niezauważalny dla użytkownika)
Można ostrożnie przyjąć, że dopóki kalibracja utrzymuje się w dopuszczalnych zakresach korekcji wtryski działają prawidłowo, czyli nie zacirają się i nie przelewają paliwa oraz są zdolne zachować rygor strategii działania prawidłowo odmierzając dawki pilotujące, główne i dopalające.
Oczywiście nic nie jest ewidentnie białe ani ewidentnie czarne ale na etapie zakupu auta wartości z tych grup są najbliższe realnej kondycji układu wtryskowego.
Warto jednak zdawać sobie sprawę, ze niewielkie przekroczenie wartości granicznych niekoniecznie dyskwalifikuje dalszą eksploatację. To znaczy teoretycznie dyskwalifikuje ale większość używanych silników takie odchyłki wykazuje, ale ich działanie wydaje się w żaden sposób nie zakłócone, włącznie z parametrami DPF'a.

Dołożyłbym jeszcze 5-ty i 6-ty no chyba, że jest to/można uznać za " niewielkie przekroczenie wartości granicznych ". Ale przynajmniej wydaje mi się, że wtryski powinny trafić na diagnostykę do fachowca z odpowiednim sprzętem/"narzędziami"

2. Jak wróciłeś do serii :-> to zmień te "ciekawe" dane profilowe dotyczące Twojej rakiety 313 psowej połączonej z "miętką" hybrydą multitronic-ową (bo już :[)
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 1589
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Nie mam
Nadwozie: SUV
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2014


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości