Logi z wtryskiwaczy. Wibracje przycinanie podczas odpalania.

Postprzez Przemcio » 2013-11-28, 18:49

Radekx napisał(a):Przemcio,
Jeśli możesz to napisz jak to dokładnie u Ciebie wyglądało krok po kroku. Co robiłeś po kolei aby zdiagnozować usterkę.
Bardzo by to pomogło mi i być może kolejnym forumowiczom :)


Nie ma co opowiadać \, wszystko złożyło sie na diagnoze

Odpalasz zime Auto i falowanie obrotów po chwili o 200 obrotów, Falowanie obrotów można jeszcze tłumaczyć klapami czy EGRem

Odpalanie na Ciepłym zacinanie silnika przy rozruchu

postój jakiś 2-5min kłeby białego śmierdzącego kolącego w oczy dymu

no i korekty wtryskiwaczy

Jeden zajechałem aż pod -58 <rotfl> reszta była w porządku

No i spalanie wzrosło do 11-14 litrów w trybie mieszanym sporo teraz mam 8,6-9L więc róznica znaczna <rotfl>
ni ma podpisu
Avatar użytkownika
Przemcio
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 855
Dołączył(a): 2013-06-01, 11:28
Lokalizacja: Waldsee/ Deutschland
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: RWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2012

Postprzez Radekx » 2013-12-04, 17:16

Problem w moim samochodzie został rozwiązany. :-D
Sprawa wygląda następująco.
Podczas wymiany koła dwumasowego został źle założony docisk. Jest coś takiego jak SAC.
Tu jest film ,który pokazuje o co chodzi.
http://www.youtube.com/watch?v=Tp5KeAQntGM
Niestety mechanicy nie mieli przyrządów do montażu sprzęgła SAC i zrobili na oko ... :shock:
Doszła jeszcze poduszka pod silnikiem, która jak powiedział mechanik nie jest wyposażona w czujnik jak to często się pisze, tylko w regulację twardości.
Konkluzja się nasuwa sama.
Trzeba bardzo uważać komu powierza się samochód, bo nie jest to polonez i bez fachowców się nie obejdzie.
Na szczęście chyba w końcu znalazłem kogoś kompetentnego, choć moja czujność nie zostaje uspana.
Mechanik ,który to popsuł okazał na tyle eleganckie zachowanie ,iż zwrócił mi poniesione koszty bez zbędnych bojów.
Radekx
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2013-11-19, 22:23
Lokalizacja: Mazury
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Radek

Poprzednia strona

Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości