kamfi napisał(a): Witam, mój problem rozwiązany, był to zatkany DPF i katalizator, mimo elektronicznego czyszczenia nic to nie dało, po wymianie na nowy problem znikł, stary postanowiłem porościnać i około 30% sitek było zabite jakby węglem, większość mechaników łącznie z serwisem twierdzili że turbina
Bo "statystycznie" mieli ABSOLUTNĄ RACJĘ że turbina. Przecież coś tego DPF'a w końcu zatkało ... .
Turbinę już wymieniłeś, więc problem raczej z głowy ale domyślam się, że DPF'a za darmo nikt Ci nie podarował wiec GORĄCO NAMAWIAM do przeprowadzenia (bezzwłocznie) PROFILAKTYCZNIE skrupulatnej diagnostyki wtryskiwaczy paliwa. Nie chce mi się za bardzo wierzyć, ze to z ich powodu nastąpiło zniszczenie DPF (opcja z turbiną pasuje dużo bardziej) ale naprawdę warto sprawdzić we własnym interesie.
PS:
Zakładam, że auto nie jest po żadnym chiptuningu i nie jeździ(ło) z jakimś gównianym boxem (innych nie ma) ?