Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez Marcin91 » 2016-03-30, 14:45

haha ok a więc jak najprościej wyciągnąć radio i licznik?
Radio mam Concert :) a mialo być tak pięknie i bezproblemowo jak kupiłem.

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
Marcin91
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2016-03-28, 14:40
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Marcin

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez bendzji » 2016-03-30, 14:51

Radio to wyjmaki albo pilniczki w takie szpary , licznik to dwie śrubki pod osłoną górna kolumny ( znajdziesz w sieci co i jak )
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez Witia » 2016-03-30, 15:21

Zresztą szybciej i łatwiej dostaniesz się do licznika i radia niż do ecu ;)

Wysłane z mojego D2203 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Witia
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 550
Dołączył(a): 2013-06-11, 21:31
Lokalizacja: Warszawa
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez bendzji » 2016-03-30, 15:28

A no ta śruba z tyłu ;) u mnie jej ktoś już kiedyś nie założył :)
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez Marcin91 » 2016-03-31, 11:34

A więc tak... Rozmawiałem z facetem od którego kupiłem samochód.
Jego zdaniem trzeba wypiac kostkę w bagażniku za zmieniarką od czujników parkowania i połączy się bez problemu. Niby takie zabezpieczenie... Niby.

Właśnie dlatego chciałem się podłączyć pod komputer bo czujniki nie działają i tu jest problem bo nawet jak się polacze to pewnie bez tej kostki nie będę widział co się dzieje z czujnikami parkowania. Od początku nie działały z tyłu a z przodu działały kilka dni i teraz jest tylko jeden ciągły dźwięk.
Moim zdaniem gdzieś tam jest jakieś zwarcie... Żeby się dostać do czujników z tyłu trzeba ściągać zderzak?
Sprawdzałem je na słuch i jeden nie cyka.

Niestety pracuje dzisiaj do 19 i dopiero wieczorem sprawdzę czy rzeczywiście się połączy bez tej kostki.
Marcin91
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2016-03-28, 14:40
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Marcin

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez bendzji » 2016-03-31, 12:10

Tak bez ściągnięcia zderzaka nie da rady - nie jest to nic trudnego


Jak diagnostyka ruszy to zawsze może się z linią K bezpośrednio w sterownik PDC żeby zdiagnozować.
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez Marcin91 » 2016-03-31, 20:27

Ok panowie działa!
Wyciągnąłem pierwszą wtyczkę obok zmieniarki od czujników parkowania i mogę się połączyć przez kompa.

Niby wszystko spoko ale jak się teraz połączyć z czujnikami parkowaniakiedy wtyczka wypięta?
Tak po chłopsku bo jestem póki co zielony :-P
Marcin91
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2016-03-28, 14:40
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Marcin

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez bendzji » 2016-03-31, 21:01

na pająka chyba tylko - z wtyczki brązowej ( ta 16 pinowa ) wypnij pin 12 kabel zielono-czerwony ( to linia K , od tego momentu powinna działać diagnostyka chyba że to jakieś takie zabezpieczenie rzeczywiście ) , w to miejsce musiałbyś wpiąć kabelek łączący się z pinem 7 interfejsu OBD

dodatkowo do wtyczki interfejsu obb potrzebujesz:

- pin 16 - +12V - możesz ukaraść z kabelka czarno-czerwonego z wtyczki sterownika ( bedą dwa na pinie 1 i 9 )
- pin 4 masa - kabel brażowy wtyczki sterownika ( bedą dwa pin 8 i 16 )
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez Marcin91 » 2016-03-31, 21:42

Rano sprawdzę czy się uda. Dzięki :)
Marcin91
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2016-03-28, 14:40
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Marcin

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez bendzji » 2016-03-31, 21:49

Tylko nic nie spal ;)

Poczytaj w diecie jeszcze obd2 pinout żebyś wiedział gdzie co i jak
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez Marcin91 » 2016-04-06, 11:19

Witam ponownie :)
Nie miałem ostatnio jak się za auto zabrać ale dzisiaj polaczylem się przez VCDS i pokazało mi na czujnikach parkowania zwarcie do masy.
Moim zdaniem coś we wtyczce jest namieszane. Może jakiś dodatkowy pin?
Nie mogę w necie znaleźć schematu tej wtyczki.
Poniżej zdjęcia. Pomożecie?

https://zapodaj.net/434937684f2b1.jpg.html

https://zapodaj.net/00d6aa05b7e45.jpg.html

https://zapodaj.net/4cacb2e75c11d.jpg.html
Marcin91
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2016-03-28, 14:40
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Marcin

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez bendzji » 2016-04-06, 15:07

Ty masz parktronic przód i tył?


Jak tak to tu masz rozpiskę , stworzyłem bo dokładałem PDC przód

Obrazek
temp image upload
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez Marcin91 » 2016-04-07, 10:59

Mam przód i tył... Ponoć ;)

Jak kupiłem działał tylko przód.
Teraz jest ciągły dźwięk jak wrzucam wsteczny.
Z tyłu jeden nie cyka.

Jeszcze jedno pytanie. Gdzie dalej idzie wiązka od tej wtyczki? Chciałbym zlokalizować to zwarcie do masy które pokazywał vcds.
Marcin91
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2016-03-28, 14:40
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Marcin

Re: Nie działa VAG. Dziwny kabel pod kierownicą.

Postprzez bendzji » 2016-04-07, 18:20

jak masz przód i tył to co napisałem o podłączaniua na pająka nie zagra bo to napisałem dla sterownika tylko tyłu ;)



czujniki jak widzisz są w tej drugiej wtyczce 24-pin , po kawałku wiązki odchodzi 6 kabelków i jest gniazdo w które wpina się wiązka tylnych czujników - idzie nad stelażem w schowku , koło lampy i w dół do otworu wyjściowego na zewnątrz i w zderzak
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Poprzednia strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości