Witam.
Od jakiegoś czasu padał aż padł nastawnik turbiny.
To było w trasie. Po powrocie do domu nie mogę skasować żadnych błędów. A sa: z klap (obie), przepustnicy, z egr.
Wymieniłem nastawnik i dalej są błędy z powyższego i z nastawnika. Pomocy. Ktoś wie jak mi pomóc?
Z góry dziękuję za informację.
Środa,04,Sierpień,2021,17:02:55:00009
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu: 4F0 910 401 A HW: 4F0 907 401 B
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI 000AG 0020
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 66565 257 00032
VCID: 1A3B676FD59FB056E4-804E
8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
012696 - Sterowanie klapą w kolektorze ssącym (zespół 1)
P3198 - 002 - niewiarygodny sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 20.5 %
012697 - Sterowanie klapą w kolektorze ssącym (zespół 2)
P3199 - 002 - niewiarygodny sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 20.5 %
005121 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P1401 - 001 - zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 94.3 %
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
012867 - Sterowanie jednostki sterującej przepustnicą
P3243 - 002 - Usterka elektryczna
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 92.7 %
Bity binarnie: 010
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 008 - usterka elektryczna
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 21.6*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
008200 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1
P2008 - 001 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 0.4 %
Cykl pracy: 20.5 %
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 003 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 21.6*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 002 - usterka elektryczna - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155435 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2021.08.04
Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 202.8 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 21.6*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.24 V
Cykl pracy: 0.4 %
Kody gotowości: 1 6 0 1 0