[Allroad] Nie podnosi powyzej 1 poziomu

[Allroad] Nie podnosi powyzej 1 poziomu

Postprzez barteklca » 2016-03-07, 11:30

Witam na forum :)
Allroada A6 C5 2004 rok ,mam go od 2 miesięcy.Problem polega na braku możliwości podniesienia zawieszenia.
1.Auto nie kuca czy to na 1 czy 2 poziomie nawet po kilku dniach.
2.Kompresor został zregenerowany (nowy pierścień , uszczelki ,śruby ,wypełnienie do wyciągania wilgoci, nowy filtr powietrza MANN)
3.Kompresor po ok. 60 sekundach pracy ma temperaturę ok 100 stopni.Czujnik temperatury go wyłącza.
4.Test z podniesieniem tyłu wypadł w ten sposób,że sterownik został oszukany zawory na tył się zamknęły OFF i przednie się otworzyły na ON.Rezultat testu taki,że miechy przednie się nie napompowały.
5. Próbowałem też procedury napełniania zbiornika ciśnienia w "Basic Settings" . Ciśnienie pomimo 4x15 sekund pompowania nie zmieniło się w zbiorniku.

Najważniejsze co zauważyłem:W czasie działania kompresora w grupie pomiarowej 6 pole nr.4 Stan zaworu kompresora w listwie (otwarty/zamknięty) cały czas jest na OFF bez względu na wszystkie testy.W ogóle go nie otwiera (zrzut z VCDS na końcu). Ten zawór jest zabudowany w sprężarce czy w "rozdzielaczu/zespole zaworów" ?
Dodam jeszcze,że po regeneracji kompresora auto napompowało się z 1 na 2 w ciągu max 20 sekund. Zawór upuszczania też działa prawidłowo.

PYTANIE: Co dalej ?:). Wymienić zespół zaworów ?. Czy może sterownik od zawieszenia jest uszkodzony ?

Z góry dziękuję za pomoc i sugestie.
Obrazek
Dzisiaj po nocy auto opadło :/ . Odpaliłem auto.Tył napompował się do 1 poziomu , natomiast przód już nie chciał się napompować. Próbowałem trochę pomóc przednim miechom i lekko podniosłem lewarkiem o ok.2 cm.Ale nic to nie dało i przód już się nie napompował.
barteklca
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2016-03-07, 07:39
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Bartek

Re: [Allroad] Nie podnosi powyzej 1 poziomu

Postprzez barteklca » 2016-09-08, 14:39

Witam,
Powodem takiego zachowania auta pomimo wymiany pierścienia , okazał się sam pierścień "chińszczyzna" nie polecam. Po wymianie na pierścień dobrej jakości auto pompuje się jak należy i wszystko wróciło do normy.

Pozdrawiam
barteklca
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2016-03-07, 07:39
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Bartek


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości