Witam na forum
Allroada A6 C5 2004 rok ,mam go od 2 miesięcy.Problem polega na braku możliwości podniesienia zawieszenia.
1.Auto nie kuca czy to na 1 czy 2 poziomie nawet po kilku dniach.
2.Kompresor został zregenerowany (nowy pierścień , uszczelki ,śruby ,wypełnienie do wyciągania wilgoci, nowy filtr powietrza MANN)
3.Kompresor po ok. 60 sekundach pracy ma temperaturę ok 100 stopni.Czujnik temperatury go wyłącza.
4.Test z podniesieniem tyłu wypadł w ten sposób,że sterownik został oszukany zawory na tył się zamknęły OFF i przednie się otworzyły na ON.Rezultat testu taki,że miechy przednie się nie napompowały.
5. Próbowałem też procedury napełniania zbiornika ciśnienia w "Basic Settings" . Ciśnienie pomimo 4x15 sekund pompowania nie zmieniło się w zbiorniku.
Najważniejsze co zauważyłem:W czasie działania kompresora w grupie pomiarowej 6 pole nr.4 Stan zaworu kompresora w listwie (otwarty/zamknięty) cały czas jest na OFF bez względu na wszystkie testy.W ogóle go nie otwiera (zrzut z VCDS na końcu). Ten zawór jest zabudowany w sprężarce czy w "rozdzielaczu/zespole zaworów" ?
Dodam jeszcze,że po regeneracji kompresora auto napompowało się z 1 na 2 w ciągu max 20 sekund. Zawór upuszczania też działa prawidłowo.
PYTANIE: Co dalej ?:). Wymienić zespół zaworów ?. Czy może sterownik od zawieszenia jest uszkodzony ?
Z góry dziękuję za pomoc i sugestie.
Dzisiaj po nocy auto opadło . Odpaliłem auto.Tył napompował się do 1 poziomu , natomiast przód już nie chciał się napompować. Próbowałem trochę pomóc przednim miechom i lekko podniosłem lewarkiem o ok.2 cm.Ale nic to nie dało i przód już się nie napompował.