Otwór centrujący

Otwór centrujący

Postprzez Porsche123 » 2016-09-28, 19:59

Jaki jest otwór centrujący w fabrycznej feldze 4F0 601 025N? Takie mam na aucie i pasują idealnie. Na zimę mam inne felgi i muszę założyć
pierścienie centrujące. Kupiłem z otworem 57,1mm i o dziwo są luźne. Sprawdzone na Audi A2 (ma 57,1mm) są ciasne tak jak trzeba, czyli pierścienie są ok.
O co chodzi?
Porsche123
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2016-09-26, 21:14
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006

Re: Otwór centrujący

Postprzez nie pamietam 82 » 2016-09-28, 21:51

Sprawdzę jutro i dam znać .
Masz 101% pewności, że piasty masz oryginalne ?

Wysłane z mojego.... .
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Otwór centrujący

Postprzez Porsche123 » 2016-09-29, 06:00

Z przodu nie wiem co mam, z tyłu tarcze Bosch 0 986 479 257. Felgi oryginalne z przodu i z tylu pasują na otwór centrujący idealnie.
Porsche123
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2016-09-26, 21:14
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006

Re: Otwór centrujący

Postprzez nie pamietam 82 » 2016-09-29, 10:06

Felga z pierwszego postu ma otwór centrujący 57,1 .
Jeżeli wiesz , że siedzi ciasno (czyli tak jak trzeba) na piaście a chciałbyś to jednak sprawdzić po swojemu to :
- albo mierzysz suwmiarką pierścień piasty ,
- albo ( ja tak robię ) mierzysz suwmiarką ( mam skróconą/obciętą plastikową ) otwór w feldze .

Jest mnóstwo dostępnych pierścieni centrujących ( w sporych przedziałach cenowych ) .
Te najtańsze goowna mogą mieć luzy :-/ .
Dobrej jakości pierścionek dobijam delikatnie do felgi (samą ręką nie wejdzie) i koło z piasty też samo nie zeskoczy (trzeba mu pomóc i to nie jedną ręką). Wtedy wiem , że koło jest dobrze wycentrowane .

Wysłane z mojego.... .
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Otwór centrujący

Postprzez Porsche123 » 2016-09-29, 19:37

Tak własnie powinno być jak piszesz. Może faktycznie te pierścienie to dziadostwo. Tylko dziwne, że w A2 wchodzi ciasno.
Dzięki za sprawdzenie.
Porsche123
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2016-09-26, 21:14
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006

Re: Otwór centrujący

Postprzez dziii » 2016-09-30, 19:08

Kolego nie wiem jakie masz pierścienie ale na pewno mogę Ci doradzić żebyś kupił pierścienie mosiężne lub aluminiowe lub ewentualnie stalowe. Temat przerabiałem dość mocno kiedyś u Siebie na aucie. Np. plastikowwe to nawet szkoda zakładać mogą tylko dużo namieszać :/
Avatar użytkownika
dziii
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 2016-02-22, 10:45
Lokalizacja: wlkp. Ciołkowo
Model: A6 C6
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7 AZA 169KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2006
Imię: Krystian

Re: Otwór centrujący

Postprzez pilKozak » 2016-10-01, 12:52

potwierdzam, lepiej zapłacić więcej i mieć porządne pierścienie centrujące, plastykowe odradzam.
Avatar użytkownika
pilKozak
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 2016-08-14, 20:47
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRF 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2007
Imię: Bartłomiej


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości