Pierścienie centrujace aluminiowe czy plastikowe.

Wszystko o kołach, felgach nie koniecznie powiązane z marką Audi.

Postprzez hubi_pl » 2013-12-20, 21:51

Nam do nowej Kii Sorento w salonie dali na zimowki plastikowe pierscienie, no moze to jakies tworzywo, nie taki zwykly plastik, wiec przypuszczam ze lepsze niz alu/metal...
hubi_pl
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 2013-11-27, 20:33
Lokalizacja: Warszawa
Model: TT
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T BAM 225KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2001
Imię: Hubert

Postprzez hubi_pl » 2013-12-20, 22:16

Nie, aluminiowych.
hubi_pl
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 2013-11-27, 20:33
Lokalizacja: Warszawa
Model: TT
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T BAM 225KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2001
Imię: Hubert

Postprzez lol72 » 2013-12-24, 13:17

Mojemu znajomemu udało się podczas zakładania koła ścisnąć (spłaszczyć) plastykowy pierścień centrujący, niestety innego nie dał na razie :-> rady zepsuć, ale myślę że trudniej by było. :mrgreen:
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia...

298kM 600Nm NEW!
Avatar użytkownika
lol72
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 348
Dołączył(a): 2013-11-02, 19:58
Lokalizacja: śląsk
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI ASB 232KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2007

Postprzez hubi_pl » 2013-12-24, 19:23

My tak jak pisalem mamy plastikowe do zimowych felg aluminiowych. Jest to jakis twardszy plastik, poniewaz przy pierwszym lecie, nie zauwazylem wogole pierscieni i zalozylem letnie kola i dokrecalem, a one ciagle sie luzowaly - ale lekko, nie dalo sie az tak splaszczyc tych pierscieni. Okazalo sie ze oczywiscie zniszczyly sie od tego dokrecania wiec wymienilismy na nowe, ale to nie bylo tak ze mozna bylo nalozyc felge i je spokojnie splaszczyc...nie jest to plastik z nakretki od butelek...
hubi_pl
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 2013-11-27, 20:33
Lokalizacja: Warszawa
Model: TT
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T BAM 225KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2001
Imię: Hubert

Postprzez fenomenalny » 2013-12-25, 21:59

Tylko plastikowe tzn z takie tworzywa one sa wykonane bialego. Aluminium dostanie troszke soli i problem gotowy!!!!!!
Wykonane mody:
*Podświetlenie ambiente tunelu środkowego
*Podświetlenie ambiente schowków w drzwiach
*Kamera cofania
*Lusterka fotochrom.
*Dodatkowe wyciszenie drzwi
*Hamulce od modelu 313Km
Planowane mody:
*Pełen Keylles
*Dociągi w drzwiach
Avatar użytkownika
fenomenalny
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 203
Dołączył(a): 2013-06-09, 16:51
Lokalizacja: Września
Model: A6 C7
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2011
Imię: Patryk

Postprzez anusiak » 2013-12-26, 13:28

Ja powiem z doświadczenia że plastik jest lepszy po pierwsze nie koroduje a po drugie najważniejsze w czasie jazdy idealnie układa się na srubie centrujacej z kad to wiem na lato założyłem nowy felunek bez pierścienii centrujacych i była masakra przy prędkości około 75-85 KH samochód dostawał takich wibracji jak zageszczarka na budowie a po założeniu pierścieni wszystko momentalnie minęło pozdro
Avatar użytkownika
anusiak
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 166
Dołączył(a): 2013-11-28, 14:19
Lokalizacja: LONDON/WROCLAW
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAGB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2009
Imię: Michał

Postprzez lol72 » 2013-12-27, 20:29

Nie neguję antykorozyjnych zalet plastyku. Sądzę nawet, że i aluminiowe, by załatwił :-> siłą.
Ja kiedyś miałem pierścienie firmy momo (w astrze) i nie korodowały mimo iż były metalowe (niestety nie wiem jaki to był metal).
Trudniej jest zniszczyć pierścienie znacznej grubości, w/w znajomy miał je dość małe (mała różnica średnic) i nie zdjął, a dokręcił felgą i zajarzył jak źle siadała przy dokręcaniu.
Ale co tam ja znam ludzi co by i kulkę z łożyska zniszczyli. :mrgreen:
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia...

298kM 600Nm NEW!
Avatar użytkownika
lol72
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 348
Dołączył(a): 2013-11-02, 19:58
Lokalizacja: śląsk
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI ASB 232KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2007


Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości