BADIX napisał(a):Fatalny dostęp tam jest. Trzeba demontować poduszke z silnika i silnik delikatnie podnieśc na podnośniku aby wymienić samą rolkę.
BADIX napisał(a):Umyłem to wszystko dokładnie woda z płynem - nalotu było na tym pasku, że hej. Sam nie wiem skąd. Szmata była czarna i tłusta. Chyba, że mechanik tak go ubrudził jak go zakładał...
Ale teraz pytanie - cz 4mm za długi pasek potrafi doprowadzić do piszczenia-świerszczenia na rolce ?
Poz
tak samo jak z oponami jak sie nagrzeje to ma lepsza przyczepnosc (jest bardziej miekki ) i dlatego pisk zanika - niestety u mnie objawialo sie tak samo.jak dostanie temperatury rozszerza sie i odrobine wydłuża - bo dlaczego to cholerstwo milknie jak jest gorący ?
BADIX napisał(a):Do kompletu dowiedziałem się jeszcze , że mogło sie zacząc zacierać łozysko alternatora - stawia opór i szarpie całym zestawem. Napinacz próbuju to wyregulowac i dlatego wszystko piszczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości