Jak w opisie po swapie z automatu(multitronic) na manual nie działa tempomat. Przeglądałem już pełno stron z podobnym problemem ale nie znalazłem konkretnych odpowiedzi. Tempomat aktywowany, czujniki stopu oraz sprzęgła są podłączone, w blokach pomiarowych reakcja na hamulec 1011 i sprzęgło 1100 Jak przełącze suwak tempomat ON cały czas pokazuje 1000 tak jakby była wciśnięty przycisk minus na manetce, manetka sprawdzona oraz cała wiązka od manetki do ECU -OK.
W aucie zostało zmienione w całości silnik razem ze skrzynią manualną plus komputer z jednego auta, wcześniej był silnik BDG teraz BFC.
Uruchomiłem silnik na oryginalnym komputerze BDG z multitronika, oczywiście pełno błędów z abs ale tempomat działa jak należy tylko nie rozłącza sprzęgło bo ecu z automatu nie widzi sygnału z sprzęgła.
Wie ktoś może co trzeba zrobić aby działało to w ecu BFC z manuala
Może coś jeszcze trzeba przekodować czego ja nie zrobiłem?
Czy jest różnica między wiązką kabli do ECU ich podłączeniem pinów pomiędzy automatem (multitronic) a manual??
Może ma ktoś rozpiskę pinów ECU albo wie gdzie można znaleźć