Podstawowy zestaw do pielęgnacji auta (kwota 250 - 350 zł).

Kosmetyka samochodowa, chemia, woski, pasty polerskie, odświeżacze i zapachy inne specyfiki.

Podstawowy zestaw do pielęgnacji auta (kwota 250 - 350 zł).

Postprzez nie pamietam 82 » 2015-12-21, 20:28

Witam :] .

Panie i Panowie - sprawa jest ( niby ) prosta <mysli> i jak w Tytule .
Co powinienem zakupić ( i jakiej firmy ) , żeby prawidłowo zadbać o wnętrze , lakier , chromy , felgi i opony <mysli> .
Byłoby super gdyby dało się tej kwoty nie wydać na " jeden raz " tylko gdyby środków starczyło na powiedzmy cały rok lub jeszcze dłużej... <okok> .

Na wiosnę oddam auto do czyszczenia wnętrza ( nie posiadam bowiem odkurzacza piorącego <uoee> ) .
Chcę mieć porządne środki do zadbania potem o ( czyste już ) wnętrze :> i :
- chcę też zadbać samemu o lakier ( nie znam się na tym - korzystam z myjni bezdotykowych i raczej tak już zostanie :roll: ) ,
- chcę mieć coś do czyszczenia felg i dressingu opon 8-) ,
- muszę wyczyścić aluminium ( listwa klapy bagaja i relingi mają odbarwienia / zmatowienia ) :-x ,
- co jeszcze mi się przyda ? <mysli>

Inaczej :
w skrzynce narzędziowej doskonale wiem co ma się znajdować ( i się znajduje ) , natomiast jeżeli idzie o " skrzyneczkę " do pielęgnacji auta to... :oops: <bezradny> .

Kilka info :
Roczne moje przeloty sięgają 10.000 km , auto jest garażowane w ciepłym i przytulnym miejscu .
Jeżeli to ważna informacja to zdarzają się duże/natychmiastowe ( paronastostopniowe ) skoki/różnice temperatur , które musi ( jakoś ) znieść .

W razie potrzeby ( szczegółowych/innych fotek ) lub większej ilości informacji - śmiało krzyczeć <okok> .

btw,
mówimy o tej A6 :arrow: http://a6forum.pl/nie-pamietam-o-swoim-asn-ie-t2674.html


<luzik>
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian