forsaken napisał(a):Nie przekonałeś mnie
No trudno
. Uważaj tylko żeby refleksja nie przyszła gdy będzie już za późno
... .
forsaken napisał(a):Miałem tak naprawdę pierwszy kontakt z tym samochodem
Poprzednio zrozumiałem inaczej, że znasz się z tym egzemplarzem "od początku".
forsaken napisał(a):A jakbym miał szukać c6 z innym silnikiem to jaki polecisz?
Za 37 tysiaków - zdecydowanie żadnego. Nie ma dobrych A6 C6 w tej cenie z wyjątkiem okazji, którą właśnie puszczasz obok, z dużym prawdopodobieństwem jakiemuś handlarzykowi
... .
Gdyby dołożyć kasy - ja akurat nie wyobrażam sobie A6'tki bez quattro, więc tylko poliftowe 2,7 albo 3,0 TDi.
Jeżeli bez quattro to 2,0TDi od rocznika 2010 (dokładnie po 10-2010).
O poliftowych benzynach nie mam wyrobionego zdania, a na przedliftowe nawet bym nie spojrzał. Większe miny od diesla 2,0 ... .
Przebieg (ten prawdziwy) zależy "tylko" od ceny. W DE przebieg ma większy wpływ na cenę od rocznika i moim zdaniem jest to logiczne.
W PL przebieg niestety zazwyczaj jest "na żądanie" - jaki zechcesz taki Ci handlarzyk ustawi. Właśnie dlatego autko po 170 tyś.km. uznałem jako pprawdziwą okazję.
forsaken napisał(a):Pozdrawiam
Dzięki. Z wzajemnością