Vikis napisał(a):Wyciągaj komplet i wszystko na probierczy..........
Po takim młynku-trzeba zdiagnozować przyczynę
Pompa na probierczy już się nie nadawała.
Wsadziłem nową pompę nowe wtryski i płukanie całego układu wraz z bakiem.
Zdjęcia dla potomnych jak wygląda
zatarta pompa:
https://flic.kr/p/pPghtRhttps://flic.kr/p/pPkxChhttps://flic.kr/p/pE2Cn6Opiłki w zbiorniku paliwa:
https://flic.kr/p/oSpL3SOczywiście w filtrze paliwa też opiłki.
Moje uwagi końcowe,
Nie lać do paliwa żadnych środków płuczących, czyszczących - dodatkowo ograniczają smarowanie.
Sprawdzać procedurę wymiany filtra paliwa - pompa nie może pracować na sucho.
Nie lać kiepskiej jakości paliwa - oczywiste.
Jeśli ktoś będzie chciał wsadzić używaną pompę wysokiego ciśnienia - dać ją do sprawdzenia czy nie opiłkuje ( facet z boscha powiedział mi że jak pompa dłużej leży nie używana zaczyna korodować, nowe pompy boscha są dostarczane w specjalnym oleju).
Opiłki z pompy są tak drobne ( dosłownie pasta ) że przechodzą przez filtr paliwa i krążą w układzie paliwowym co za tym idzie powoli zaczynają zbijać pompę - szkoda że filtry nie mają magnesów które by mogłyby to wyłapać - taki patent jest w misce w 6hp19.
Pompy Cp4 obecnie przez boscha są nie regenerowane.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro