problem po odpaleniu z elektryka

problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez piko a6 » 2015-01-05, 21:03

witam. posiadam audi a6 c5 2.8 qlattro z 1999r.problem jest taki ze po odpaleniu brak kierunków,nawiewu,halogenów,wycieraczek.po jakis 10 minutach wszystko naraz sie zalancza i mozna jechac.pozdrawiam
piko a6
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2015-01-05, 20:49
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 1999
Imię: michal

Re: problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez m4n77 » 2015-01-08, 17:14

Kolego, ja miałem takie same obiawy u siebie, stacyjka do wymiany, bo jakieś tam mikrostyki się wycierają z czasem, i nie załącza, u mnie po takiej wymianie problem zniknął, i światła, itd wszystko działa za każdym razem. :)

PS: te stacyjki to chyba słaby punkt wszystkich C5-tek <rotfl>
od-m4n77-lublin-t2547.html -- zapraszam do oceniania, komentowania, słowa krytyki :)
Avatar użytkownika
m4n77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2014-11-08, 15:09
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez jmm » 2015-01-12, 12:58

Na szczęście nie mam jeszcze tego problemu. Droga zabawa? Co dokładnie trzeba wymienić? Jak z kluczykiem?

tap
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic Advance
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente
'85 Audi Coupe quattro 2.2
Avatar użytkownika
jmm
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 2013-07-08, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 APR 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Imię: Kuba

Re: problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez m4n77 » 2015-01-12, 13:26

jmm, sprawa z kluczykien i stykami prosta, wymieniasz caly komplet od innego auta :) pozniej programujesz kluczyk, i wszystko lata. Mozna nie raz znaleźć kpl, czyli stacyjka+zamek w drzwiach kierowcy+zamek do schowka na jeden kluczyk :) ale trzeba troche się naszukać :P
od-m4n77-lublin-t2547.html -- zapraszam do oceniania, komentowania, słowa krytyki :)
Avatar użytkownika
m4n77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2014-11-08, 15:09
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez bendzji » 2015-01-12, 13:34

Przecież samą kostkę elektryczną można wymienić - po co od razu cały komplet kluczy , bez sensu.

U mnie stacyjka ułamała się w środku. Zdemontowałem z kolumny ( przej.. robota bo śruby zrywalne ) zawiozłem do speca i naprawił przekładając połamane części z innej stacyjki ( bo nie miał od automata na miejscu )

U autora tematu podejrzewam że problemem może też być przekaźnik styku x
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez m4n77 » 2015-01-14, 17:20

bendzji, Kolego, tu nie chodzi o kostkę, tylko o mikrostyki, które są nie rozbieralne.
od-m4n77-lublin-t2547.html -- zapraszam do oceniania, komentowania, słowa krytyki :)
Avatar użytkownika
m4n77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2014-11-08, 15:09
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez bendzji » 2015-01-14, 20:41

No ale element z mikrostykami jest wymienialny - odkręcasz dwie śrubki i ściągasz ze stacyjki
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez m4n77 » 2015-01-14, 21:53

Ja tego nie rozbierałem, jak sie zaczelo psuc i zobaczylem ze cos z elektroniką to odpuściłem :P być może jest tak jak mówisz :)
od-m4n77-lublin-t2547.html -- zapraszam do oceniania, komentowania, słowa krytyki :)
Avatar użytkownika
m4n77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2014-11-08, 15:09
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez bendzji » 2015-01-19, 20:32

Inaczej być nie może :)
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez piko a6 » 2015-01-22, 18:17

panowie juz do wszystkiego doszedlem przekaznik numer 609. pozdrawiam
piko a6
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2015-01-05, 20:49
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 1999
Imię: michal

Re: problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez m4n77 » 2015-01-22, 22:01

Kolego, ten przekaznik podlega wymianie normalnie? Ciezko sie dostac??
od-m4n77-lublin-t2547.html -- zapraszam do oceniania, komentowania, słowa krytyki :)
Avatar użytkownika
m4n77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2014-11-08, 15:09
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: problem po odpaleniu z elektryka

Postprzez bendzji » 2015-01-23, 00:11

Ale 609 to przekaźnik od kierownicy multifunkcyjnej , on powodował te problemy?

A może chodziło ci o przekaźnik styku X?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość