witam wszystkich. Po dlugich walkach auto odpalilo, udalo sie zaadaptowac pompe. Ciekawostka jest to ze niewystarczylo mi 12.5 v niewystarczylo tez 13v, adaptacje udalo sie zrobic dopiero jak napiecie na vagu przekroczylo 13.5v.
Edit:
Drodzy Forumowicze w koncu autko jeździ i to lepiej niż wcześniej, ale zimna bardzo ciężko odpala choć powietrza brak w przewodach nowe przelewy brak wycieków ON, ale świece zachowują się jakby nie grzały niby kontrolka się pali ale napięcie prawie nie spada (kiedyś odpalała na tyk.i napięcie spadało). Wymieniłem przekaźnik 202, i bezpiecznik obok kompa bo się spalił i dalej nic nie cyka itd. DODATKOWO mam taki problem że w inst. silnikowej jest chyba wtyczka na wtrysk ster. a fizycznie go niema do tego mam błąd na vagu który wskazuje na brak tego wtrysku (czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - przerwa w obwodzie) Przez to nie mogę też ustawić kąta wtrysku bo na vag w BS w 3 grupie kąt się przestawia bo słychać po pracy silnika ale wartość w stopniach jest ciągle równa 0, zmienia się nawet z early na late lecz ciągle pokazuje 0
? ? ? Może mógłby ktoś zobaczyć w swoim bdg czy wychodzi kabelek z prawej głowicy.