Problem VP44. Help.

Re: Problem VP44. Help.

Postprzez Władi89 » 2019-03-07, 22:49

Tak jest to zarejestrowana wersja LITE napisano na ross tech 10Adaptacje "Ograniczone chyba że zarejstrowano" powinno adaptować, mniejsza o to zanim coś dalej bede walczył spróbuję na vasa gdzieś podjechać zobaczymy.
Władi89
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2019-02-23, 10:02
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDG 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2003
Imię: Paweł

Re: Problem VP44. Help. Cz. Dalsza..

Postprzez Władi89 » 2019-03-13, 10:47

witam wszystkich. Po dlugich walkach auto odpalilo, udalo sie zaadaptowac pompe. Ciekawostka jest to ze niewystarczylo mi 12.5 v niewystarczylo tez 13v, adaptacje udalo sie zrobic dopiero jak napiecie na vagu przekroczylo 13.5v.

Edit:

Drodzy Forumowicze w koncu autko jeździ i to lepiej niż wcześniej, ale zimna bardzo ciężko odpala choć powietrza brak w przewodach nowe przelewy brak wycieków ON, ale świece zachowują się jakby nie grzały niby kontrolka się pali ale napięcie prawie nie spada (kiedyś odpalała na tyk.i napięcie spadało). Wymieniłem przekaźnik 202, i bezpiecznik obok kompa bo się spalił i dalej nic nie cyka itd. DODATKOWO mam taki problem że w inst. silnikowej jest chyba wtyczka na wtrysk ster. a fizycznie go niema do tego mam błąd na vagu który wskazuje na brak tego wtrysku (czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - przerwa w obwodzie) Przez to nie mogę też ustawić kąta wtrysku bo na vag w BS w 3 grupie kąt się przestawia bo słychać po pracy silnika ale wartość w stopniach jest ciągle równa 0, zmienia się nawet z early na late lecz ciągle pokazuje 0 :| :| :| :| ? ? ? Może mógłby ktoś zobaczyć w swoim bdg czy wychodzi kabelek z prawej głowicy.
Władi89
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2019-02-23, 10:02
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDG 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2003
Imię: Paweł

Re: Problem VP44. Help.

Postprzez Piotr.Norbert » 2019-07-07, 13:18

witam,
Wład ,jak regulowałeś napięcie na Vagu?
Piszesz o przedziale 12,5-13,5V
wydawało mi się że 12V z akumulatora powinno wystarczyć?
czy inni też mieli problem z tym napięciem?
mam jeszcze prośbę gdyby ktoś potrafił odczytać kod pin z pliku bin,niby Commander powinien to odczytać ale wywala login 65535,
nie wiem dlaczego tak się dzieje,
mam jeszcze jedno pytanie czy odpali mi AKN ze sterownikiem pompy 0281010889 na pompie z AFB ze sterownikiem 0281010888?
jeśli nie to czy możliwa jest przekładka tego sterownika?
Piotr.Norbert
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 2016-02-19, 03:31
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Norbert

Re: Problem VP44. Help.

Postprzez bendzji » 2019-07-07, 19:47

65535 to FF FF w zapisie szesnastkowym - podejrzewam że sterownik immo2 stąd brak pinu ;) a jak wejdziesz Vagiem w 01-engine to masz widoczny numer VIN?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Problem VP44. Help.

Postprzez Piotr.Norbert » 2019-07-08, 00:44

to A4 B5 sterownik 8D1907401 ,grudzień 2000,licznik pełny fis z zegarem cyfrowym,raczej immo 2,
pin chyba powinien być w sterowniku...?
immo2 nie posiada pinu?
nic już z tego nie rozumiem
Piotr.Norbert
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 2016-02-19, 03:31
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Norbert

Re: Problem VP44. Help.

Postprzez bendzji » 2019-07-08, 12:32

Z ecu immo2 pinu nie odczytasz bo go nie ma ;)
Podeslij mi to co tam odczytałeś z ecu
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Problem VP44. Help.

Postprzez Piotr.Norbert » 2019-07-08, 16:24

ok,
to zapytam inaczej ,skoro nie ma pinu to jaka pompę z jakim sterownikiem podłączyć pod ten ECU co podałem go wcześniej żeby odpalił,
pin do licznika jest,
tak nawiasem mówiąc to przydało by się generalne zestawienie sterowników i pomp które ze sobą gadają,
bo jak przeglądam fora to wielu ludzi reanimuje te v6ki tdi. na częściach z innych podobnych a to często nie gra ze sobą.
A czy jest taka możliwość że ten ECU jest z automatu i dlatego nie gada z pompą 0281010889,
w Kodowaniu chyba jest raczej manual,o ile pamiętam to 02013,
jak zmienić to kodowanie?
trzeba zalogować się jednym z tajnych kodów typu 26262?
Piotr.Norbert
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 2016-02-19, 03:31
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Norbert

Poprzednia strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości