Problem z zapalaniem gdy zimny silnik A6 AFB 150 KM

Problem z zapalaniem gdy zimny silnik A6 AFB 150 KM

Postprzez Maximuss » 2013-07-06, 11:52

Witam Wszystkich Prosze o pomoc z moim audi A6 silnik 2,5 TDI 150 KM 98 rok typ silnika AFB
Problem polega na tym ze auto nie zapala mi po 2-3 godzinach postoju ,bylem u mechanika popatrzyl i zalozyl mi zaworek zwrotny od tego momentu gdy prysne mu plynem do czyszczenia hamulcow , zapala ale odrazu laduje sie na 4-5 tysiecy obrotow i schodzi do normalnych po chwili i zaczyna pracowac rowno , wyglada na to wiec ze na zimnym silniku
jest tylko taka charakterystyczna sprawa ze gdy rusze z 1 biegu nie zawsze ale zdarza sie sie na secunde zamuli ale za moment juz dostaje mocy
kupilem to auto w 2012 roku w zimie wogole nie zapalal , bardzo ciezko nieraz , Panowie ja juz nie wiem co robic nie mam naprawde sily , sugeruja mi ze to wina pompy wtryskowej , ale z tego co wiem i czytalem troche na ten temat mimo ze jestem laikiem , gdyby to byla wina pompy on by nie mial mocy , szedl by czarny dym z rury wydechowej ja nic takiego niemam on wczesniej nie mial duzo mocy ale uzylem plynu do czyszczenia systemu diesla wlalem do baku zatankowalem na full i tak oczyscil ze auto chodzi idealnie zbiera sie pieknie chodzi cichutko i rowniutko
porobilem testy w ARBO to taka stacja diagnostyczna w wiedniu poniewaz tu mieszkam , wykazalo 3 bledy systemu Diesla
napisze moze ktos bedzie wiedzial o co chodzi czy te bledy mialyby wplyw na to ze on tak nie zapala

05A1 Krafstoffmangel Sensor Brak czujnika paliwa
020B TemperaturaturfĂźhler Ansaugluft Czujnik temperatury powietrza dolotowego
0229 Luftmassenmesser Unterbrechnung/Masseschluss Miernik masy powietrza
to po niemiecku bo taki mam wydruk przetlumaczylem ale niewiem czy poprawnie kody bledow sa obok
Byl u mnie kolega z Forum przywiozl VAGA i wyszedl jeszcze blad 00550