Problem z zawieszeniem

Problem z zawieszeniem

Postprzez KOMENDANT » 2015-01-03, 15:51

Witam serdecznie i pozdrawiam Wszystkich na Forum Audi.
Kupiłem niedawno A6 C5 z 1998r Avant 2.8 Quattro . Po kilku dniach z niewielkimi przymrozkami padło tylne zawieszenie, czyli nie stabilizuje się w położenie do jazdy. Przed przymrozkami po nocnym postoju prawa strona stabilizowała się szybciej niż lewa. Świeci się kontrolka na żółto, jazda w tym stanie to koszmar.
Jeśli Ktoś ma wiedzę na ten temat to proszę o pomoc.Jaki może być koszt naprawy tych elementów???
KOMENDANT
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2015-01-03, 15:32
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1998
Imię: Jarek

Re: Problem z zawieszeniem

Postprzez Vikis » 2015-01-03, 18:32

Możliwości jest kilka:
-padnięty kompresor
-nieszczelny miech
-czujnik poziomowania
-inna nieszczelność (np. pęknięty przewód)


Ale przede wszystkim podepnij kompa i zobacz jakie błędy wysypało.
T To
D Dycht
I Idze
Avatar użytkownika
Vikis
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 2014-06-16, 18:09
Lokalizacja: Kaszuby
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Waldek

Re: Problem z zawieszeniem

Postprzez KOMENDANT » 2015-01-07, 12:39

Ok dzięki..
KOMENDANT
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2015-01-03, 15:32
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1998
Imię: Jarek

Re: Problem z zawieszeniem

Postprzez Mach » 2015-01-24, 11:20

KOMENDANT napisał(a): Po kilku dniach z niewielkimi przymrozkami padło tylne zawieszenie, czyli nie stabilizuje się w położenie do jazdy. Przed przymrozkami po nocnym postoju prawa strona stabilizowała się szybciej niż lewa. Świeci się kontrolka na żółto, jazda w tym stanie to koszmar.


To moze byc wszystko ale najpewniej na podstawie juz wlasnego doswiadczenia z Allroadem obstawiam lewy tylny miech. Skoro piszesz ze prawa strona szybciej sie podnosila to wiekszy ubytek cisnienia musialbyc z lewej. Jak jest nieszczelnosc z jednej strony i mocno opada na sama ziemie to ciagnie za soba i druga strone nawet jak ta jeszcze trzyma cisnienie. Po nocy zawias nie ma prawa w ogole opadac, chyba ze sa bardzo duze roznice temp. + w ciagu dnia i duzy mroz zlapie w nocy to naturalne jest ze moze sie lekko obnizyc ale nie na tyle zeby zmienila sie wysokosc na wyswietlaczy po wlaczeniu zaplonu. To tak IMO. Najpierw pompuje sie tyl potem przod. Jesli swieci sie zolta kontrolka od wysokosci i auto nie ma "sily" sie podniesc to tak nie wolno jechac. Jesli slyszysz ze kompresor pod podloga bagaznika pracuje a auto sie nie podnosci to nieszczelnosc jest duza a dodatkowo kompresor jest smietnikiem albo zaraz bedzie na smietnik bo go zajedziesz po prostu.
Ur Allroad C5 TDI V6 BAU MY05: Obrazek | Ur S6 C4 2.2T MY1995.5 | inne AWD
Avatar użytkownika
Mach
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 2014-10-01, 18:09
Lokalizacja: WU / WOT
Model: Allroad C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości